Ha szépen megkérsz,akkor sem veszlek fel msn-re,mert nem szoktam msn-ezni senkivel.Ez nem azért van mert kommunikációs viharba kerültem és Tapló vagyok,hanem egyszerűen keveset ülök a gép előtt.(főleg most nyáron)
Viszont szívesen segitek ha tudok,tehát kérdezhetsz itt is.Ha személyesebb akkor e-mail-ben,yamahafzr@gmail.com (frappáns mi?)
Ha még személyesebb akkor telefonon,ha ennél is személyesebb(pl:tudsz pár nagymellű csinos csajt)akkor D.földvár innen van vagy 20km.
Nem,én erre nem is gondoltam.(egy autókereskedő ismerősöm szokta mondani ha az árról van szó:Ha megjön rá a vevő akkor nem sok.
Egyébként szerintem ezeket az öreg vasakat nem is az ár,hanem a kereslet miatt nem könnyű eladni.
De nem ezért,csak hogy:meguntad -utálod -pénz kéne mert válság van -egy fiatalabb kéne -nagyobb kéne -egy autó jobb lenne -több barátnő kéne -kombájn kéne -eladom mert a macskámnak tetszik és nem dorombol rajta -elfelejtettem motort vezetni -űrhajót szeretnék -stb.
Nem nem
Csak ilyen apróságok hogy rugót cseréltem a kuplungba mert egy picit csúszott! Meg a kötelező cserék! Nekem mikor beindítom egyből megy mind a 4 henger!
Egy kérdés... FZRnél, reggeli 10-12 foknál normális, hogy indítás után kb 1 perccel indul be a 4. henger? Addig néha puffanik egyet, aztán életre kel. ?
Mégegy: van amikor megálláskor, teljesen visszatolt gázkarral is 1500 körül van az alapjárat, majd 5-10mp után visszaáll olyan 900 körülire... Mitől lehet ez?
Szia Ábrus
Az akumulátorral kapcsolatban kérdeznék tőled akkor mi van ha nem motorozok a motorral csak hétvégente de amikor előveszem akkor le van merülve de mikor lerakom van kraft az aksiba!ezt már három hete játsza Lehet hogy már túl öreg az aksi?Aztán minden héten töltögetem! És meg a gyújtást sem hagyom rajt!
Ha netalántán cserés megtudnád mondani hogy milyen való bele meg valami frankó olcsó webáruházat tudnál ajánlani?
Kösz Zsady
Még tegnap visszatekertem 2,5re. jobb lett, de szinkron hiányzik neki. A tűk biztos azok, arra határozo2ttan emlékszem, és azóta azt az oldalt nem piszkáltam. Szűrő van avval nem lehet gond.De ráhagyom marad így . Este még kipróbáltam, és az1-es hengerről levándorolt a pipa.+ elment boré a tompított. Érdekes volt 140nél. Még ma ha lesz időm naggyából hangolok, aztán szerszámok elrak. Az alapjárati fuvi is 20as kipucoltam a fúvókákat is . Én nem láttam repedést sehol.( csak az agyamban már.) Mikor még panelba laktunk, és éjszakás voltam, a szomszédok mindíg akkor barkácsoltak, (meg egymást) mikor én aludtam volna. Úgyhogy együtt érzek veled.
Nos nézzük.
Tehát:a benzinszintet nem piszkáltad,(tegyük fel hogy jó)a főfúvókák 110-esek,a tűk jelölése 5CZ2 és felülről a negyedik beszúrásban vannak.(ha teljesen kireszelték a szívócsonkokból a folytást akkor a 2GH értékeit kell alkalmazni)A keverékcsavart három fordulatra kitekerve azt írtad hogy nem esik vissza a fordulat,viszont 2,5-nél meg fulladozik alapjárattól kétezerig.(tehát az alapjárati rendszer nem működik megfelelően)
Megnézted hogy a karbisor rendesen a helyén van,a gumik nem repedezettek a bilincsek alatt,tehát nem szívhat sehol fals levegőt.Gondolom BENZINSZŰRŐ volt a tank után és nem tudott a gyantatörmelékkel telemenni a benzinpumpa és a karburátor tűszelepe,valamint az ALAPJÁRATI NAGYON-NAGYON PICI LYUKKAL RENDELKEZŐ HOSSZÚKÁS FÚVÓKÁK,amik alapjáratot ÉS 1/8-ad gázig részterhelést(átmenetet) csinálnak.EZUTÁN lesz jelentősége a súbetűnek és 3/4-ed gáztól már ez sem érdekes,mert onnan már KIZÁRÓLAG a főfúvóka keresztmetszete határozza meg a hengerbe jutó benzin mennyiségét.
A keverékcsavart kitekerve egyre több benzint adsz,ezért emelkedik a fordulatszám de 3,5-4 fordulattól már nincs jelentősége ezért max.3 fordulat legyen,több ne.
Na valahol errefelé lesz a megoldás.(az enyém a fenti beállításokkal üzemel,szintén 2LF(osztrák/svájci) 74kw-os kireszelt csonkokkal.
Külön nem,csak egymás közt,mert itt nincs testelve a csillagpont.Ezért írtam a három mérést.Ha az akkusaru koszos volt,lehet ott esett le a feszültség,mérj rá újból ahogy írtam!
Viszont szívesen segitek ha tudok,tehát kérdezhetsz itt is.Ha személyesebb akkor e-mail-ben,yamahafzr@gmail.com (frappáns mi?)
Ha még személyesebb akkor telefonon,ha ennél is személyesebb(pl:tudsz pár nagymellű csinos csajt)akkor D.földvár innen van vagy 20km.