a Sugó-Motors-nál probáld ott bisztos van a hétvégén voltam láttam több exapot ott bontva ha kikötöték az exapot az csak a bovdan eltávolitásával lehtséges mert ha kihuzák az elektronikábol akkor 5000-környékén letilt magátol szerintem csaka bovden van elszakadva ved le a tankot ad rá a gyujtást és mingyárt láttnifogod hogy mi a baj mert ha megse mozdul akkor a motor a rossz de általába a bovdenel van a baj az kb:6000ft (én probáltm egy idöbe hogy kivettem a szelepet teljesen meg persze a bovdent is levettem
sokkal nagyobb lett a hangja és egy adrenalin bomba lett mert soh nem lehettet kiszámolni hogy mikkor indul meg játszotam vele 1 honapot de egy esös vasárnap délutén átértékeltem mer tul sokk let az arenalinbol megviccelt) mert nem közvetlen a fordulat szabályoza
Gyertek hozzánk a Tanya ranch-re. Olyan mint a tenerpart, homok minden fele, csak a víz palackos. Süt a nap, barnulhatsz a fa(kapa)mellett. Délben nagybani, beton 70 fok, sok hülye ember, mint a turisták. Délibáb, mit a Hortobágyon. És euróval is fizethetsz
Csaak vicc volt. Igaz mióta itthon dolgozok, nálunk a nyaralás max 3-4 nap. De mi választottuk, a mezőgazdaság ilyen. Dömpingbe, nem mehetünk, mert ugrik a bevétel. Már gondolkoztunk a telelésen,de az meg nem pihenés. kikapcsol, de nem pihenés. A mocira most csak annyit akarok költeni, ha időm van csak rá keljen ülni, és ne azon aggódni mikor robbanok le. Esztétikailag biztos csak télen, de hogy megfeleljünk egymásnak, azokat apránként szeretném azért rendbe hozni. A fiúk már érdeklődők, Szalkszentmártonra el is vittem őket, de az nem nekik (meg nekem) való volt.
HELLÓ ÜDV AZ FZR tulajok klbjában:)) de szerintem töltsd ki az adatlapod. hát bármilyet rá tudsz tenni de a segédvázat át kell alakitani nem hiszem hogy találsz olyat ami pont passzol én is akarok valami szebbet de csoróság van
Üdv Mindenkinek! Én is FZR tulajdonos lettem. Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a motor hátúlja kicsit kocka:) és ezen szeretnék változtatni. Melyik újabb motor idomjait lehetne rá felrakni kis átalakítással?:) Előre is köszi!
Persze megnézhetem,de szerintem nyaralás helyett ne erre költs hanem inkább vidd el a családot valami szép helyre.Az sokkal többet ér.Aztán majd ez is meglesz valahogy.Motorozni csodás dolog,de ott ahol ekkora a család(és ennyi gyerek van)egy nyaralás sokkal fontosabb,minthogy van-e kettes a motorodban,vagy hogy mennyire puha az eleje.(én a helyedben télen foglalkoznék vele hogy tavaszra rendben legyen és akkor húzhatod a gázt)Persze a "helyi" körülményeket természetesen Te ismered.
Kimerítő válasz volt köszönöm. Akkor marad a remény ,és hátha sikerül valakit keríteni helyben aki összehozza. Az alkatrészekre visszatérve, ha egyszer összefutunk, megnézed hogy szerinted, mit kell cserélni, mivel te már lehet hogy láttál ilyen motort, már ha szépen megkérlek és vállalod hogy ránézel és meglesz mire költök nyaralás helyett. Ja és hogy mide vane eladóe. Vagy nem-e.
Átalakítottam itthon a hátsó váznyúlványt a Honda idomhoz,ott kellett vágnom és hegesztenem párszor.(elég jól sikerült)
Amikor csinálták a csövezést(kb 2 óra alatt végzett vele)mondom a srácnak hogy a váznyúlványt én összehegesztettem,neki csak a csövet kell,a lakatos srác csak annyit mondott hogy "Láááttam az a taknyolást" ,szóval jobbak mint én.(bár az nem nehéz)
4 csavaros.Nem,nem én csináltam,én csak úgy "tudok" hegeszteni hogy két vas egybeolvad és nem esik szét.(alap hegesztések sima otthoni kis barkács trafóval)
Savállóhoz meg(ha szépen akarjuk megcsinálni)akkor AWI berendezés kell.
Én a Linde gáznál dolgozom mint nem lakatos,de a lakatosaink viszont magas szinten hegesztenek mindent-mindennel és én őket szoktam megfűzni hogy csináljanak meg nekem ezt-azt.(meg anyag is van mindenféle a gyárban)
Azért ragaszkodtam a saválló csőhöz mert nem akartam festegetni és ez biztos nem fog rozsdásodni.
sokkal nagyobb lett a hangja és egy adrenalin bomba lett mert soh nem lehettet kiszámolni hogy mikkor indul meg játszotam vele 1 honapot de egy esös vasárnap délutén átértékeltem mer tul sokk let az arenalinbol megviccelt) mert nem közvetlen a fordulat szabályoza
kül én R1 re vagy R6 ra gondoltam, ha egyszer Yamaha akkor legyen Yamaha!
De kis melóra ne számíts
Kell is rá... Így most alul néha úgy köhög, mint egy göthös víziló...
Üdv!
Amikor csinálták a csövezést(kb 2 óra alatt végzett vele)mondom a srácnak hogy a váznyúlványt én összehegesztettem,neki csak a csövet kell,a lakatos srác csak annyit mondott hogy "Láááttam az a taknyolást" ,szóval jobbak mint én.(bár az nem nehéz)
Savállóhoz meg(ha szépen akarjuk megcsinálni)akkor AWI berendezés kell.
Én a Linde gáznál dolgozom mint nem lakatos,de a lakatosaink viszont magas szinten hegesztenek mindent-mindennel és én őket szoktam megfűzni hogy csináljanak meg nekem ezt-azt.(meg anyag is van mindenféle a gyárban)
Azért ragaszkodtam a saválló csőhöz mert nem akartam festegetni és ez biztos nem fog rozsdásodni.
Gratulálok!
A Tiéd a 10000-dik komment!
(hogy lehet valaki ilyen szerencsés,hihetetlen!)