FZR600 szép motor, jó motor hozzáférni a csavarhoz, nem kell levenni
R6 szép motor, még jobb motor, de karbit le kell venni minden egyes állításnál, mert ott nagyon kicsi a hely és nagyon finom állítást kell végezni
Az FZR1000-et nem ismerem, hogy ott mi a helyzet, de talán még nincs telezsúfolva
Kérdezném, hogy ti a keverékcsavar tekeréshez mindig leveszitek a karbit, vagy van speckó csavarhúzótok. Itt mindenki teker mindent, de nekem a csavarok lefele néznek.
a fojtószelep állása nem változik a "keverékcsavar" állításával minek utána is szinkron, ha előtte jó volt Nemrég csináltam egy R6-ot, elég durván kellett állítani ezen a részen és a szinkron nem változott
Pontosan.Ha jól emlékszem három fordulat kifelé a gyári érték.
A gépkönyv szerint a kompresszióviszony 12:1,a mért végnyomás pedig 13,6-14,8 bár között lenne normális.
Most mentem éjszkára.Sok sikert holnapra.
Az alapjáratot nem úgy simítjuk ki hogy állítunk a súbertűn.Az a terhelés alatti szabályozáshoz kell.(negyedgáztól háromnegyed gázig befolyásolja az eseményeket)
Azt a keverékcsavarok igazításával kell(ene)
Ha ezeket elállítod annak megint szinkronizálás lesz a vége.(egyébként lehet hogy eddig sem volt jó,azért járt egyenletlenül)
a subertűt emeltem meg felülről a második ban volt lejjebb tettem egyel a zégert. most szedtem szét dadod az alapjáratom és ha odahúzok alapról benzinpára jön ki az 1 es karbiból a légszűrő felé
Szia Ábrus. Kellene egy kis segítség alacsony fordulaton hörög a bringa, ha eléri a 4000 fordulatot akkor indul meg. Alacsony fordulaton nem húz ,olyan mintha 3 henger menne. Holnap megy vizsgára egész nap szereltem. Gumicsere , fékbetét lánc lánckerekek. Már ki vagyok most meg ez.
Menj fel a Pink Motors oldalára,excelben letöltheted az árlistát.
(a Tourmax a legolcsóbb amivel eddig találkoztam)
Közben megnéztem neked,10600Ft a szett.
Kuplungrugó meg a Méray Motorsnál van jó áron.
(segítünk szívesen csak az adatlapod hiányos egy kicsit)
Köszönöm a segítséged, megnézem.
(nekem most kiszámíthatóan 3600-nál olyat lök hogy , olyan mint régen a Cagiva mitomon a powerszelep nyitásakor az a feeling...
R6 szép motor, még jobb motor, de karbit le kell venni minden egyes állításnál, mert ott nagyon kicsi a hely és nagyon finom állítást kell végezni
Az FZR1000-et nem ismerem, hogy ott mi a helyzet, de talán még nincs telezsúfolva
Tud valaki fzr 250 alkatrészeket? Ha igen írjon!
Főként egy első fékmunkahengerre lenne szükségem.
A gépkönyv szerint a kompresszióviszony 12:1,a mért végnyomás pedig 13,6-14,8 bár között lenne normális.
Most mentem éjszkára.Sok sikert holnapra.
Azt a keverékcsavarok igazításával kell(ene)
Ha ezeket elállítod annak megint szinkronizálás lesz a vége.(egyébként lehet hogy eddig sem volt jó,azért járt egyenletlenül)
(a Tourmax a legolcsóbb amivel eddig találkoztam)
Közben megnéztem neked,10600Ft a szett.
Kuplungrugó meg a Méray Motorsnál van jó áron.
(segítünk szívesen csak az adatlapod hiányos egy kicsit)
Itt nézz körbe, van minden ami kellhet.
(nekem most kiszámíthatóan 3600-nál olyat lök hogy , olyan mint régen a Cagiva mitomon a powerszelep nyitásakor az a feeling...