Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kedves Baglyom,azért az 500/600-nál se olyan könnyű hozzáférni,de megoldható.Én a tartályt vettem ki,onnan már gyorsan ment.
Lehet kapni direkt karbi állításhoz való rövid marokcsavarhúzókat,szerszámboltokban,vagy autósboltban.
Aha.. Akkor az is ki van találva.
FZR600 szép motor, jó motor hozzáférni a csavarhoz, nem kell levenni
R6 szép motor, még jobb motor, de karbit le kell venni minden egyes állításnál, mert ott nagyon kicsi a hely és nagyon finom állítást kell végezni
Az FZR1000-et nem ismerem, hogy ott mi a helyzet, de talán még nincs telezsúfolva
Kérdezném, hogy ti a keverékcsavar tekeréshez mindig leveszitek a karbit, vagy van speckó csavarhúzótok. Itt mindenki teker mindent, de nekem a csavarok lefele néznek.
a fojtószelep állása nem változik a "keverékcsavar" állításával minek utána is szinkron, ha előtte jó volt Nemrég csináltam egy R6-ot, elég durván kellett állítani ezen a részen és a szinkron nem változott
Pumi tedd vissza a súbertűket oda ahol voltak,és a keverékcsavarral állíts alapjáratot.És utána karbiszinkron újra.
köszi a segítséget.
Szevasztok srácok!
Tud valaki fzr 250 alkatrészeket? Ha igen írjon!
Főként egy első fékmunkahengerre lenne szükségem.
Pontosan.Ha jól emlékszem három fordulat kifelé a gyári érték.
A gépkönyv szerint a kompresszióviszony 12:1,a mért végnyomás pedig 13,6-14,8 bár között lenne normális.
Most mentem éjszkára.Sok sikert holnapra.
a keverék szabályzót kifelé tekerem több benzint kap ha meg befelé elveszem tőle?
most vettem ki a gyertyákat az első hengeré tiszta korom
Az alapjáratot nem úgy simítjuk ki hogy állítunk a súbertűn.Az a terhelés alatti szabályozáshoz kell.(negyedgáztól háromnegyed gázig befolyásolja az eseményeket)
Azt a keverékcsavarok igazításával kell(ene)
Ha ezeket elállítod annak megint szinkronizálás lesz a vége.(egyébként lehet hogy eddig sem volt jó,azért járt egyenletlenül)
egyenlőtlen volt az alapjáratom azért emeltem meg.Lehet hogy most meg sok benzint kap. Kompressziót néztem benne majdnem egyforma 12 mindegyik.
a subertűt emeltem meg felülről a második ban volt lejjebb tettem egyel a zégert. most szedtem szét dadod az alapjáratom és ha odahúzok alapról benzinpára jön ki az 1 es karbiból a légszűrő felé
Változtattál/hozzányúltál valamihez azóta?(nem a lánckerékre gondolok)
Eddig jó volt?
Szia Ábrus. Kellene egy kis segítség alacsony fordulaton hörög a bringa, ha eléri a 4000 fordulatot akkor indul meg. Alacsony fordulaton nem húz ,olyan mintha 3 henger menne. Holnap megy vizsgára egész nap szereltem. Gumicsere , fékbetét lánc lánckerekek. Már ki vagyok most meg ez.
Menj fel a Pink Motors oldalára,excelben letöltheted az árlistát.
(a Tourmax a legolcsóbb amivel eddig találkoztam)
Közben megnéztem neked,10600Ft a szett.
Kuplungrugó meg a Méray Motorsnál van jó áron.
(segítünk szívesen csak az adatlapod hiányos egy kicsit)
Motoroázis

Itt nézz körbe, van minden ami kellhet.
Tudja valaki, hogy FZR 400 (1WG) hoz mennyi lehet a kuplung lamella és hogy hol lehet találni?
Köszönöm a segítséged, megnézem.
(nekem most kiszámíthatóan 3600-nál olyat lök hogy , olyan mint régen a Cagiva mitomon a powerszelep nyitásakor az a feeling...
Köszönöm a segítséged!
Csövi skacok!Eladó az én 400-as csodagépem ha érdekel valakit irjon!
Köszi! Holnap felhívom hátha összehozunk valamit:) Joet!