Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem értem. A csövet te hajtottad, vagy kipuffos csinélta? meg az is 3 csavaros ha jól néztem. Mert csak fel szeretném rakni azt a dobot ami van másik, csak én nem tudom összehozni. A 2 dobos is tetszene, de elég lesz ezt megcsináltatni. Az átalakító nem lenne gond mert esztergályos vagyok, csak gép az nincs. A mikró meg nem viszi a fémet. No ,kezd behalni a monitorom. Na ez lehet hogy így értelmetlen.
Tessék túramotoros és sebességbetartós fejjel gondolkodni egy kicsit.(még ha nehéz is)
Én sem érzem igazán magamban az "erőt" hogy nekiálljak megint építeni és alkatrész után szaladgálni amikor itt van ez és majdnem teljesen kész,plusz van hozzá egy halom tartalék alkatrészem is.(most vettem rá egy hátsó dobozt pont az XV-ről mert arra már úgysem kell)
Ha meg vennék akkor meg valami hentergős cruisert vagy valami túra BMW-t(persze nem több millióért)
Szóval én sem hiszem de még győzködöm kell magam hogy eszemnél legyek.
Először fel lett rakva nagyjából hogy mégis milyen lenne két dobbal.(azért olyan sarkos a bal oldali csövezés)
Aztán kiderült hogy nagyon jól néz ki,meg (csaknekemvanilyen és miafrancezamotor valamint anyádezkétdobos hatás is működik)üzemel is rendesen,de a sztendernél macerás kanyarogni a csővel,valamint a lánckenés,kerékszerelésnél csak útban van és plusz súly is.(bár a súly nem érdekelt)
Ezért döntöttem úgy,hogy csak egy dob marad.A dobok egy SV 1000-es Suzukiról származnak(katalizátoros dobok)
a csövezés pedig saválló 60,3mm-es cső.(azóta is nézegettem a másik dobot hogy mi lenne ha,de nem érek rá ezért hagytam a fenébe,pedig jól állt neki)
szerintem felejtős
Ott balra fentvan a piros felirat amire az van írva hogy ábrus,na arra kell kattintani,aztán fényképekre kattint,aztán lesz ott egy ezüst színű motor ami mellett áll egy büszke de azóta reményeit feladott ember(az nem én vagyok)Na az ott egy TR-1-es.(meg a blokk is szétszedve)
Egyébként: http://www.hasznaltauto.hu/2896838_yamaha_xv_1983
Nem bánnám ha valaki gyorsan megvenné,mert így sokkal egyszerűbb dolgom lenne.
rakj már képet arról a gépről
Ja,Majosházát is meg lehet kérdezni,(24/486-129)a legnagyobb bontó,(rohadt nagy)rengeteg mindenük van de az áraik kb közepesek vagy egy kicsit felette.(bár van választék bőven az igaz)
De ha nem sürgős akkor inkább böngéssz a hírdetések között az mindig olcsóbb.(akiknél ilyen ügyben eddig megfordultam most biztos anyáznak,pedig nem szoktam Kisebbségként viselkedni,de hülyének se hagyom magam nézni)
Tizenéve "foglalkozom"a bontósok lelkivilágával(némelyik félelmetesen tud árat képezni)de van néhány normális közöttük.
A Japánbontót javaslom elsőként,korrekt és nagyon normális árakat mond.20/425-6333
A Kakasdi a legdrágább.CBR plexire(gyári 20 évesre)mondott 15ezret,túraplexire ha lenne 25ezret.
Ehhez képest a zsírúj MRA túraplexi kerül megrendelve 22ezerbe szinte bármelyik motorosboltban.(a japánbontós srác 4500-at mondott a gyári plexire)
Polgárdiban szintén tud a srác olyan árakat mondani hogy egyből ott sem akartam venni semmit.
A Lakihegyi sem rossz,az árak kb közepesek.
Én azt javaslom nézegesd a hirdetéseket (használtautó.hu,használtmotor.hu,Képes Motor oldalán)hogy hol bontanak motort otthon,vagy árulnak megmaradt alkatrészeket,én is ilyen helyekről szoktam "hiénázni".FZR-hez könnyen lehet találni alkatrészt.(na de XV 1000 TR-1 hez?)
Vezettem,az enyémben sincs. (ezekben nem is volt)
Az hogy kikötötték,annyit jelent hogy kihúzták a csatlakozóját a gyújtáselektronikából,esetleg lekötötték a bovdeneket róla.(szerintem)
A könyöksorban levő terelőlemezt nem hiszem hogy kivették,hanem csak rögzítették teljesen nyitott állásban ezért erőtlen az alsó fordulatszám tartományban.
Előtte azért nem ment magas fordulaton(ahogy írtad)mert a léptetőmotor nem nyitotta ki a teljes keresztmetszetet(vagy semennyit) a kip.csatornában és "nem fért ki" a nagy fordulaton termelt kipufogógáz.
A léptetőmotor ha jól emlékszem ~5000 fordulattól kezdi nyitni a kip.csatornát a fordulatszám függvényében teljesgázig,Ő felel az egyenletes teljesítmény leadásért.
Tehát az kelleni fog oda,látod megy anélkül is,de csak így.
Vagy kell venni rá egy olyan (utángyártott)rendszert ami ehhez készült,és nincs benne exup szelep.
hát amugy anynira nagoyn nagoyn nem nyirja k ia motort hogy nicns benne az exup nekem mikor megvolt a frézi 1000 akkor már az előző gazdájának se volt benne már azelőtt kiszedték... nekem is hiba néklkül ment a motor jo persze biztos hogy a menettulajdonságok másak ha vna benne
Igen, köszi meg fogom javíttatni mindenképp.

Továbbra is várom az ajánlatokat, ha van vkinek elfekvőben exup vezérlő motor.

Hol lehet ilyet találni? Tudtok jó motor bontót?

Köszi!
Azért hosszabb távon javíttasd meg,mert az exupos verziónál a gyújtásvezérlés se ugyanaz,lehet a szelepvezérlés se,az exuposnak kell az alacsonyfordulati fojtás.
Igen jól sejted,nekem is "sima" 500-om van,és bizony (főleg két személlyel)induláskor kicsit meg kell húznom a fülét,mert alsó fordulaton gyenge.Háromezernél már jól húz,de 2500-alatt vissza kell váltani.Az exup kis fordulaton zárt,6-7000-nél pedig nyit,így teszi egyenletessé a nyomatékot.Persze ez azzal jár,hogy ami elromolhat,az el is romlik.Természetesen mehetsz vele így is,csak induláskor több gáz kell neki,hamarabb visszaváltani,és persze kicsivel többet csipegeti benzinkét.
Sziasztok.
Vezetett valaki közületek exup nélküli FZR-t?

Rosszul működött (azt hiszem az exup motorja adta fel) és 6-7ezres fordulat felett fuldoklott, nem bírt felpörögni.

Elvittem szervízbe
(1000) most volt gyertya, olaj, szűrők csere + karbibeállítás. És kiktötték az exupot. De valószínű nem így tervezték a mocit, mert most alul 3,500-ig nagyon vérszegény (aztán hopp megugrik és minden a régi).
Indulásnál pedig eléggé fel kell pörgetnem hogy el tudjak indulni. Egy szebb emelkedőnél pedig vissza kellett váltsak 2,8ezer környékén (ilyet azelőtt soha nem kellett csinálnom...)
Jól észlelem a diagnózist? Elég laikus vagyok.
Mi a teendő?
(Valószínű visszakötni.)

Van vkinek eladó bontot exup motorja (1990)

Köszi!
tegyél be egy képet róla, aztán majd eldöntöm
nekem is szivárgott picit még az 1000 es frézimen annyira nem gáz töröld le mindig ha csak picikét szivárog az nem goind figyelj a szintre... ha jobban fogja cseréld ki a tömítést vagy most anyjnit tehetsz hogy lezsirtalanitod és ahol szivárog lekened hőálló deklitömitővel 1000 ft egy tubus ótósbótba vehetsz....

van eladó fzr taposóm használt 2 db 2000 forintért ja meg van hátsó tárcsám eladó 4000 ért nicns nagy válla akinek köll szoljon itt válaszba
urak,az mennyire nagy gáz ha a szelepfedél tömítésnél szivárog egy picit az olaj?
Van üzembentartói, de mostmár pénzbe kerül az is. illeték köteles. Viszont van egy olyan, hogy ha az üzembentartói papíron van megjelölve összeg, amennyiért a mostani üzembentartó lemond, akkor annak az összegnek az 50 % az illeték, tehát így is olcsóbban jön ki. Az új forgalmi 6 eFt. Én most intéztem kocsira magamnak, onnan tudom. Más: Nah kellett nekem olyan sokáig várni a motor szervizeltetésével.... várni kell majd 2 hétet. Gondoljatok bele. Lehetne már mennem Máj. 1-től, mert onnantól forgalomban, de nem lesz még addig rendbe téve. Majd csak valamikor Máj. 6-8 körülre.
Ha jól tudom üzembentartói már nincs. De lehet hogy tévedek. Véleményt irhatnék, de ez a te döntésed, így kihagyom. de nem irigyellek.
Majd holnap,jó?most mennem kell.(egyébként a másik fele megvan)
Na mentem éjszakára.Sziasztok.
Téged ismerve, vagy nem ismerve, nem kevés meló lesz még azon És a körforgás indul. télleg azt már kérdezni akartam, hogy a dupla kipuffal mit csináltál?
Én húztam a számat mert időm nem sok lenne szerelni,esetleg télen(már megint?)(bár tetszik az a dög,ki tudnák hozni belőle valamit)erre azt mondta hogy letesz még kétszázat az XV ülésére.Így se?Francba,nem tudom.Odaadja vele az összes átépítésre szánt cuccot is amit megvett hozzá.Nem kell átiratni,mehet üzembentartóival is.(15 éve ismerjük egymást)
De nem tudom,nem tudom,nem tudom hogy mi a frászt csináljak.
Erre mondtam hogy ezen egy csomót dolgoztam hogy penge legyen,és belement egy rakás pénzem.Erre azt mondta hogy tudja,ezért KELL!neki,az XV-n meg lenne még meló(bár nem sok)de Ő nem hajlandó tovább kínlódni vele.
Nem tudom mit csináljak.A haverom bejelentette hogy igényt tartana az FZR-re(az új hayabusa a felhők felett maradt)és odaadná érte az XV-t.