A fényszóróba hány W-os izzot lehet tenni max, amit még elbír a generátor, és nem merül le az akksi? Mert nekem nem gyári a fejidom, és valami hülye izzo kell bele.
A kriptonizzó hajlamos az öregedésre,(elfeketedik és gyenge fénye lesz mielőtt kiég)de járművekhez tudtommal nem gyártják. Ha már nem boldogulsz,rakj bele egy pár xenon szettet.Igaz méregdrága,de túl fogja élni a motort!
értem...most én is mindkettőbe 60/55öst tettem,kiváncsi leszek. este kiderul. amugy a foglalat nem oxidált,se a csatlakozo ami az izzora megy rá. holnap megirom h milyen lett. köszi a segitséget,hali
Persze előfordulhat hogy megnő a belső ellenállása egy izzónak,de ha elöregszik inkább ki szokott égni,mert a hidegellenállása csak negyede a melegnek,és a bekapcsolási áramlökés széttépi az izzószálat.
Ilyen felemás volt nekem is,most két egyforma van benne,így jó.Az is lehet hogy az izzófoglalat kicsit oxidált, vagy lejjebb van egy csatlakozó,az nem ad át rendesen és van egy kis átmeneti ellenállása.Én két egyforma 60/55-ös halogént tettem bele,most tökéletes.
Gyula, olyan létezik h egy izzo azért nem világit jol,mert már öreg? mert kivettem a motorbol a régieket,és azok is 60/55 H4-esek voltak,mégis szarul világitottak. most belerakom az ujakat,este kiprobálom, és megirom a tapasztalatokat.:)
Összeraktam kész. Sajnos az eső nem esik. Minket elkerül mindíg.Majd 1-én esik amikor muri van. Az a zöld szerintem, valami nyomás álló cső. Ez volt benne. A csere meg még meg sem fordult a fejembe, annyi fele vagyok. Ja meg pezseg az akksi+ a hátsó fékgomba sem jó. Valszínű kell a csillapító is, mert a kontraanya tart most. Maxra húztam, elég kemény lett. Az a vicc hogy satuba, simán ment.
Amúgy van szívócsonkom is.Kicsit kemény,de van.(én vettem újakat)
Ez most komoly,vagy Photoshoppal készült?