lett a fiat, meg ugye meg van csukva kicsit az fzr, majd taláán jövőre lecserélem, de igazából jó ez, megy 185öt, kanyarkirály, jopbbak a fékei pl mint a 600-asnak is, szal.. forma nagyon bejönn de csak a 250r, 400 trapézlámpás, meg a trapézos 1000-res.. 400asból kevés van, drágán, 1000-es meg hát.. vannak gyönyörűek, nagyon kéne, de amik szépek azok fél guriga fölött vannak mind sajna annyi meg bőven nincs, a kicsire amúgy ios van még 2-3 év fiszfasz hitel. Meg amennyit rá kéne tenni nagyobbhoz annyiből elfut ez még jóideig. ja kötelező 6500 egy évre, más meg szinte említésre sem méltó. Úgyh nehéz..
Adam,miért nem váltasz nagyobbra?Neked már kicsi az a 250-es,meg pályázol is,egy R6-os való neked.Én is felszedtem pár kilót a télen,de engem még elbír az 500-as.
nekem kicsit meg kéne okosítani a futót, keményebbre, me idén már 117kiló vagyok csupaszon, azt még a cucc, így meg kicsit kezd kevés lenni a keménység.. kit szeressek jó ötletér?
A hátsó rugót Royal03-as Zsolti operálta itt visszább,vannak képek is.Van a rugón egy rácsos szoknya elvileg azt kell eltekerni,azzal változik a rugó keménység.
Ahogy ábrus írta,egy kis Omron relé ad neki áramot,(a bal oldali ülésidom alatt keresd)de a relétekercs egyik oldalát a gyújtásmodul(álló motornál csak kb.10 másodpercig),másik oldalát a kormányon levő run/stop kapcsoló vezérli,ha valamelyik hibázik,már nem húz meg.Aztán még van a pumpában is egy nyomáskapcsoló,ami csak akkor állítja le,ha már nyomás van a töltőcsőben(0.08 bar)Tehát ha a kormánykapcsoló Run állásban van,nincs nyomás a karbikhoz menő benzincsőben,és a gyújtás modul is engedélyez,akkor mennie kell a pumpának.
Először is nézz rá az akkura fordulaton hogy van e egyáltalán töltés(multiméterrel).Mivel itt főtengelyről megy a generátor nincs gyorsító áttétel mint a kocsiknál,alapjáraton nemigen tölti,akkor az akku ad neki feszkót.Ha oxidáltak (lazák)az akku csatlakozásai(egyszer nekem se indult csak kattogott,mert fellazult a negatív csatlakozás)a gyújtásmodul csatlakozói, lehet ilyen hiba.A nagyobb kapacitású akkunak több töltőáram kell,de ha megfelelő a töltőfeszültség(13.8-14.4 között)és nem beteg (szulfáto, nagyobb belső ellenállással)akkor alapjáraton sem szabad leállnia.kapacitásszegény akku,vagy megnövekedett ellenállás8Kábel,csatlakozó)okoz ilyen hibát.Az a 12ah-ás akku,amelyikkel leáll az új?Érdemes volna egy másik igazoltan jó akkuval kipróbálni,mert lehet hogy hibásat kaptál.
értem kőszőnőm a segitséget még anyit ha tudnál segiteni nekem hogy hogy tudnák álitani a kőzponti rugilyán vagy milyen formában tudnám állitani van valami okoságod előre is kőce tom
Igen ennek volt a vezértműláncszakadása , de egy jó móri szerelőnek köszönhetően teljes generálja lett olyan 200 000 -ba volt az egész minden eggyüt a Szelepfedáltőmítéstől elkezdve .............minden, csak a poén az hogy a régi akksival tök szépen volt alapjárat , ( csak avval nem indult mert annyira szar volt meg kicsi) az újjal meg pöc röff de ha behuzod menetközbe a kuplungot rögtön le is áll:S:S Hol keressem a hibát?Mint amatőr szerelő merre nyuljak és mit nézzek meg ?Kérlek segítsetek!
Hatalmas kéréssel fordulnék hozzátok, van egy FZR 400-am (videóm között látható), nem rég sikerült bele megvennem az új akksit tökéletesen indul bármennyi állás után , hidegen, melegen minden helyzetben szóval pöc röff az előző akksi 9AH volt avval az akksival tökéletesen beállt az alapjárat mindig , de most hogy megvettem az új 12AH (gyárilag előírt) akksit hozzá egyszerűen ahogy vissza engedem a gázt vagy a szívatót azonnal leáll!Mi lehet ennek az oka?De mondom viszont evvel az akksival pöc röffre indul bármikor!
Az elektronikai panel külön téma.Ha az AC nem üzemel akkor meg kell nézni a működtető reléjét(többnyire fekete és OMRON gyártmányú)hogy a vezetékek csatlakoznak-e,ha feszültséget kap akkor "kattan"-e és átad-e.
Az is lehet hogy fent a vészleállító kapcsolójánál van a hiba,hiába kapcsolod át "RUN"-ra nem ad át feszültséget mert a vezetékei kidörzsölődtek,szakadtak,vagy a kábelköteg csatlakozója csúszott szét,vagy a kapcsoló döglött meg(ez nem jellemző)
Azt is meg kell nézni hogy a gyújtáskapcsolótól elindul-e a feszültség a kormánykapcsolók felé.
Így most elsőre látatlanban ennyi.(az AC-nak mindenképpen mennie kell,különben nem fog elindulni)
Helo Sziasztók nekem egy iszonyatos nagy segitségre lene szükségem.
Tudnátok segiteni nekem van egy
Yamaha fzr 600-asom 1992-es évjárat exapos verzio
nem tudom de nem indul be egyáltalán szerintetek lehet hogy az elektronikai panelja mert nem zug fel az a/c pumpája meg szerintetek mi lehet még gyergyákat kicseréltem mindet megprobáltam hogy külőn áramot atam az a/c pumpának és elindult de ma elmentem Jászboldogházára mert volt egy elektronikai panel elado bele probáltuk és semi azal is csak egyet katant és kész de az a/c nem mükődőt és nem is indul tutok valami őtletet még milyen elektronika lehet még vagy okozhat ilyet vajon
zárlat vagy valami előre is kőszőnőm a segitségeteket kőszi Tomi
Lehet jobb lenne ha átnéznéd az egész motort és összeírnád a megoldandó/kicserélendő dolgokat.
Aztán majd addigra összeválogatok neked egy komplett motort.
Egyébként a sz.csonk nem kerül pénzedbe.(az viszont igen hogy fel kell forgatnom érte az egész garázst)
Műszerfalvilágításcsere, kb 2 perc. Leveszed a műszerfalat, és kicuppantod a gumidugókat, és izzot kicseréled. Mikor elhoztam a motort nekem se világított egyik se, azt volt a legolcsóbb megcsinálni elsőre
Nehéz kicserélni, a műszerfal világításokat? Egyedül a km jó. Nektek mind a két láma világít? Én meg vakoskodom. Vettem faja pici indexet, igaz csak 2őt mert arra volt keret, meg láncsprayre. Volt egy garnitúra index, szép is jó is 25000-ért. Hát majdnem leültem.
Hatalmas kéréssel fordulnék hozzátok, van egy FZR 400-am (videóm között látható), nem rég sikerült bele megvennem az új akksit tökéletesen indul bármennyi állás után , hidegen, melegen minden helyzetben szóval pöc röff az előző akksi 9AH volt avval az akksival tökéletesen beállt az alapjárat mindig , de most hogy megvettem az új 12AH (gyárilag előírt) akksit hozzá egyszerűen ahogy vissza engedem a gázt vagy a szívatót azonnal leáll!Mi lehet ennek az oka?De mondom viszont evvel az akksival pöc röffre indul bármikor!
Az is lehet hogy fent a vészleállító kapcsolójánál van a hiba,hiába kapcsolod át "RUN"-ra nem ad át feszültséget mert a vezetékei kidörzsölődtek,szakadtak,vagy a kábelköteg csatlakozója csúszott szét,vagy a kapcsoló döglött meg(ez nem jellemző)
Azt is meg kell nézni hogy a gyújtáskapcsolótól elindul-e a feszültség a kormánykapcsolók felé.
Így most elsőre látatlanban ennyi.(az AC-nak mindenképpen mennie kell,különben nem fog elindulni)
Tudnátok segiteni nekem van egy
Yamaha fzr 600-asom 1992-es évjárat exapos verzio
nem tudom de nem indul be egyáltalán szerintetek lehet hogy az elektronikai panelja mert nem zug fel az a/c pumpája meg szerintetek mi lehet még gyergyákat kicseréltem mindet megprobáltam hogy külőn áramot atam az a/c pumpának és elindult de ma elmentem Jászboldogházára mert volt egy elektronikai panel elado bele probáltuk és semi azal is csak egyet katant és kész de az a/c nem mükődőt és nem is indul tutok valami őtletet még milyen elektronika lehet még vagy okozhat ilyet vajon
zárlat vagy valami előre is kőszőnőm a segitségeteket kőszi Tomi
Aztán majd addigra összeválogatok neked egy komplett motort.
Egyébként a sz.csonk nem kerül pénzedbe.(az viszont igen hogy fel kell forgatnom érte az egész garázst)