Eladtam a motort, így maradt egy, 400-as fékkar, hűtővíz betöltő csonk+sapka, talán termosztát, hőgombák, ventillátor kapcsoló és vízfok mérő is. Akit érdekel írjon, nálam már csak felesleges lom.
Ha eljössz érte a tiéd, postán pedig az utánvét díjáért a tiéd.
Először cseréld ki a gyertyákat és nézd meg hogy milyen lett.
Ha még mindig nem jó akkor lépj tovább.(egyszerre mindig csak egy dolgot rontunk el a motoron,aztán ha nem változik akkor piszkálunk mást)
Ha egyszerre több mindent változtatsz sosem derül ki hogy mi volt a baja és hogy mitől lett jó.
Halllló. A hátsó csillapítót mennyiért adod? Szétvertem már az anyát, most kompletten szedem ki, hátha satuba megindulna, de nem sok esélyt látok rá. Szétbombáztam, +a felső anya 14-es, le van nyalatva, és sehogyan sem akar jönni. Marad a flex ha odafér. Felemeltem krokodillal állatul néz ki. Olcsóbb mint a motoremelő.
Sziasztok kellene egy kis gyors segítség most cserélek gyertyát és az egyik tök fekete / kormos / éreztem már hogy furcsán jár a gép. Nem igazán ment kis fordulaton. Gondolom rossz a gyertya,lehet hogy a karbim is rossz vagyis a beállítás?
35/35-ös gyárilag,de én a 60/55-ös H4-es halogénekkel használom,tisztelik is a szembejövők!.21 A áramot tud a generátor,bírnia kell ha jó a fesszabályzód.Sőt,mikor megvettem az egyik lámpám 90/110-es volt,de azt is vitte.
Nem motorundor ez(az itthoni)mert szeret motorozni csak kényelmetlen neki hátul.Én is ültem már magam mögött(jobb lett a Honda hátsó résszel)de hosszabb távra én sem szívesen vállalkoznák.Elől viszont nagyon kényelmes lett.(persze azért nem egy túra BMW)
Úgy látszik nőknél tipushiba ez a motorundor,mert az enyém is állandóan kocsira akarja velem cseréltetni a motort.Na de kocsit fenntartani még drágább,ráadásul csak az utcán tudnám tartani(hatsávos főútvonal)előbb utóbb baj érné.
Eladtam a motort, így maradt egy, 400-as fékkar, hűtővíz betöltő csonk+sapka, talán termosztát, hőgombák, ventillátor kapcsoló és vízfok mérő is. Akit érdekel írjon, nálam már csak felesleges lom.
Ha eljössz érte a tiéd, postán pedig az utánvét díjáért a tiéd.
Ha még mindig nem jó akkor lépj tovább.(egyszerre mindig csak egy dolgot rontunk el a motoron,aztán ha nem változik akkor piszkálunk mást)
Ha egyszerre több mindent változtatsz sosem derül ki hogy mi volt a baja és hogy mitől lett jó.