Aki idáig mögöttem ült mindenki panaszkodott, hogy kényelmetlen. A Kawán se sokat jött velem pedig az kényelmes volt. Én vinném, de egyszer robival esett és fél. Mindíg a kilóméterórát nézi. A bukók meg kopogtak.
Szerencsés vagy,bár amíg az eredeti ülés volt rajta 15 perc után le akart szállni mert begörcsölt a lába és elzsibbadt a segge.(próbáltam én is,meg tudom érteni)
Egyszer vittem egy Intruderrel,az tetszett neki.(nekem is)
Tök ugyanilyen(színre és állapotra is)
Háromötvenért vette annak idején,ajánlottak érte már kétmilliót is de nem adta.(sokan megállítják és kérdezgetik hogy nem eladó?)
A műszaki csemegéről annyit,hogy a nagybátyámnak(már vagy tizenéve)egy 79-es CBX 1000 a partnere.
Nagyon szép,nagyon simán jár,de 6 karburátort összelőni?
boxer 4-es goldwing, az műszaki csemege egy trudihoz képest
bár a v2 meg szebben durroghatna. Ma próbáltam egy sor 2 Triumph-ot, jó gép, csak valami eszetlen angol nem jó helyre tette a lábtartót. Cserébe nagyon jókat lőtt motorféken
Ma elkelt a benzinpumpa.(Áron örült neki) de CBR plexi az nem lett belőle.(úgy tűnik az északi féltekén kuriózum az ilyesmi)Hacsaknemmajdtalánegyszer.
Más.
Asszonyom tüntetett egy kicsit hogy nem fér el rendesen a Yamahán,mert még mindig magas neki az utaslábtartó,pedig így is lejjebb raktam vagy 6 centivel+ a CBR ülés is jóval nagyobb és magasabb.Kapaszkodó is van.
Mégis lázong.(bár tény hogy én a 174 centimmel törpespicc vagyok mellette,ülve)Csak kell az a Goldwing vagy egy Intruder előbb-utóbb.
Legyen.
De mivel a Jawa még nincs sehol,ezért alkoss nekem egy 12v-os szabályozót az ETZ-mhez(ezen még mechanikus szabályozó van de már 3 fázisú generátorral és egyenirányító híddal készült)
De tényleg nagyon szép hangja van.
Egyszer vittem egy Intruderrel,az tetszett neki.(nekem is)
Háromötvenért vette annak idején,ajánlottak érte már kétmilliót is de nem adta.(sokan megállítják és kérdezgetik hogy nem eladó?)
Zöld erdőbe jártam,
részeg voltam, hánytam.
El akartam dőlni,
nesze bazeg kőlni.
Nagyon szép,nagyon simán jár,de 6 karburátort összelőni?
bár a v2 meg szebben durroghatna. Ma próbáltam egy sor 2 Triumph-ot, jó gép, csak valami eszetlen angol nem jó helyre tette a lábtartót. Cserébe nagyon jókat lőtt motorféken
Más.
Asszonyom tüntetett egy kicsit hogy nem fér el rendesen a Yamahán,mert még mindig magas neki az utaslábtartó,pedig így is lejjebb raktam vagy 6 centivel+ a CBR ülés is jóval nagyobb és magasabb.Kapaszkodó is van.
Mégis lázong.(bár tény hogy én a 174 centimmel törpespicc vagyok mellette,ülve)Csak kell az a Goldwing vagy egy Intruder előbb-utóbb.
De mivel a Jawa még nincs sehol,ezért alkoss nekem egy 12v-os szabályozót az ETZ-mhez(ezen még mechanikus szabályozó van de már 3 fázisú generátorral és egyenirányító híddal készült)