Köszönöm segítségedet! Látom neked van még pár motyód talán az FZR-ből?
Igazából mind1is,h milyen motoré,gokarthoz kellene,szal az a lényeg,h külső ac legyen. FZR-é pont fasza lenne
Mit kérsz érte,mint motoros a motorosok közt?
Esetleg neked mire van szükséged? Nekem is rengeteg cuccom van,ha esetleg csereberélni is tudunk!
De kp-ban is okés,csak baráti ár legyen
Látom Te is szerelgetéssel (is) foglalatoskodsz!
Én csak kóláztam,az asszony ivott vörösbort,de majdnem kihányta,olyan pocsék volt.Amúgy jó kis buli volt,sok volt a motoros is,de mi kocsival mentünk(vittek).Hubi,ha a Vfr.-nek is háromvazateékes tekercsgenerátora van,és max 25A áramot ad,akkor tudok hozzá készíteni.Nézzétek át a gépkönyvét.
Más.
Ma rászántam magam(esett az eső)és kicseréltem a kuplung tűgörgős csapágyát(a másikra)meg a belső futógyűrűt is.
Így sem lett jobb(ugyanúgy mozog az egész kuplungkosár).
Levettem a kosarat,megcsodáltam a külső futógyűrűt is(a nagy lyuk a kosár közepén)és siker:szépen ki van kopva az is(0,1mm)
Összegezve:egy kicsit kopott a kosár gyűrűje+egy kicsit a csapágy+egy kicsit a belső gyűrű=alapjáraton kopog/zörög az egész kuplung.(még nem veszélyes de idegesít)
Erre szokta mondani tanult barátom,hogy nem azért zörög mindegyik FZR kuplungja mert típushiba,hanem azért mert ilyen öreg motorra nem vesz a gazdája 80-100 ezerért új kosarat csapágyastól egy kis zörgés miatt(ha megtehetné nem ilyennel járna).Lám,én sem vagyok kivétel.
Ezt csak azért írtam le,mert előfordul hogy kicserélik a csapágyat aztán nemsokára ugyanúgy kopog/zörög és nem értik hogy miért.Hát ezért.
Nekem egy olyan fordulatszámmérő kéne, ami 13ig van skálázva, mert ami most van benne, az 15ig van, és az idegesít, hogyha tiltatnám(amit nem szoktam) még a pirosat se éri el, úgyhogy kéne egy gyári. Egyébként ami van annak sincs semmi baja, jó állapotban van, ezért gondoltam a cserére.
Ha jól emlékszem akkor neked a vezérlés beállítása kellett(jelölések)
Én most letöltöttem az angol nyelvű dokumentációt az oldalról.Megnéztem,ott van amit kerestél(88-adik lapon)
Egyébként benne van minden műszaki adat és utasítás ami kellhet egy teljes motor szét-összeszereléshez.
Szóval?
Azért tettem fel a linkjét mert ott is van fórum,abban pedig biztos találsz olyan bikereket akik fejből vágják a megoldást a problémádra,mivel ők kimondottan ezt a típust ismerik.
Szerintem egy kérdést megér mielőtt eladnád.(szerintem nagy baja nem lehet de nem akarok látatlanban okoskodni,mert SR-t pont nem szedtem még szét,viszont elég egyszerű szerkezet)
Ezres műszerfalam van ha esetleg kell.(komplett egység)
Van egy olyan amiből a fordmérő elektronikája hiányzik(átforrasztottam a CBR fordmérőbe)de külalakra szép(egy törött fordmérőből egy perc alatt átforrasztható és működik)
De van egy teljesen tökéletes komplett műszeregységem is,ami eredetileg rajta volt.
Sajnos nem találtam semmit azon az oldalon,pont az nincs benne ami nekem kell,igy állok egyhelyben,nem bajlodok vele,szerelő azt mondta hogy 30000-ért megcsinálja,inkább eladom 40000-ért.azért köszi.
Ha a fordulatszámmérő megmarad, akkor arra később lehet hogy megalkudhatunk! 13ig van skálázva ha jól láttam! Mennyit kérnél érte? Nem csapod hozzá az ekeidomhoz gratisba? Vagy csere esetleg egy olyanra, ami 15ig van skálázva?
Szia!
Amit tudnék adni:komplett hátulja(tehát az ülésidom,hátsó lámpa,és az ülés alatti idom) idomok(oldal és fej) csak eléggé lezúzottak vannak(egy bal oldala, van fejidom is az is elég fos...max hegesztésnél pótlásra lehet jó) műszerfal is van(elég tré...fordszámmérő és vízhőfokmérő,a km óra le van vágva róla,ezek működnek csak esztétikailag nem túl szép,olyanra gondolj,hogy pár helyen meg van ragasztgatva és forrasztva..funkcióját tökéletesen betölti.)van ilyen ki gumi is a műszerfalra.Amit még tudok adni:egy jobboldali visszapillantó,és egy helyzetjelző(tudod az első lámpánál ez külön van,nem a fényszóróba beépítve).Ha kell tudok hozzá adni olcsón egy karbon hátsó sárvédőt!
Írd meg a dadis@freemail.hu-ra,hogy ezek közül mi érdekel és kitalálunk valami jó árat!
Üdv
A másik hiba,amit a nyákrajzon látok:azzal a BD243-as npn tranzisztorral nem tud elég feszültséget kapcsolni a tekercsre,csak részlegesen tudja nyitni a tranzisztort.Oda pnp tranzisztor kell,méghozzá darlington ajánlott a kisebb vezérlési teljesítményigény miatt.Ez a kapcsolás így talán müködget,de kevés.
köszi még1szer
A szivattyú nem lesz jó neked, mert ez belső, 4JH-ba való. Majd legközelebb.
Köszönöm segítségedet! Látom neked van még pár motyód talán az FZR-ből?
Igazából mind1is,h milyen motoré,gokarthoz kellene,szal az a lényeg,h külső ac legyen. FZR-é pont fasza lenne
Mit kérsz érte,mint motoros a motorosok közt?
Esetleg neked mire van szükséged? Nekem is rengeteg cuccom van,ha esetleg csereberélni is tudunk!
De kp-ban is okés,csak baráti ár legyen
Látom Te is szerelgetéssel (is) foglalatoskodsz!
(bár a szöveget nem tudtam elolvasni, amit írtál hozzá.)
Egy kis video a mocimról... :)
http://www.youtube.com/watch?v...
Üzemanyagpumpát keresek baráti áron!
Ha valakinek lenne elfekvőben,akkor sikítson !
Ma rászántam magam(esett az eső)és kicseréltem a kuplung tűgörgős csapágyát(a másikra)meg a belső futógyűrűt is.
Így sem lett jobb(ugyanúgy mozog az egész kuplungkosár).
Levettem a kosarat,megcsodáltam a külső futógyűrűt is(a nagy lyuk a kosár közepén)és siker:szépen ki van kopva az is(0,1mm)
Összegezve:egy kicsit kopott a kosár gyűrűje+egy kicsit a csapágy+egy kicsit a belső gyűrű=alapjáraton kopog/zörög az egész kuplung.(még nem veszélyes de idegesít)
Erre szokta mondani tanult barátom,hogy nem azért zörög mindegyik FZR kuplungja mert típushiba,hanem azért mert ilyen öreg motorra nem vesz a gazdája 80-100 ezerért új kosarat csapágyastól egy kis zörgés miatt(ha megtehetné nem ilyennel járna).Lám,én sem vagyok kivétel.
Ezt csak azért írtam le,mert előfordul hogy kicserélik a csapágyat aztán nemsokára ugyanúgy kopog/zörög és nem értik hogy miért.Hát ezért.
Sokkal szebb és könnyebb lenne az élete.
Én most letöltöttem az angol nyelvű dokumentációt az oldalról.Megnéztem,ott van amit kerestél(88-adik lapon)
Egyébként benne van minden műszaki adat és utasítás ami kellhet egy teljes motor szét-összeszereléshez.
Szóval?
Szerintem egy kérdést megér mielőtt eladnád.(szerintem nagy baja nem lehet de nem akarok látatlanban okoskodni,mert SR-t pont nem szedtem még szét,viszont elég egyszerű szerkezet)
Van egy olyan amiből a fordmérő elektronikája hiányzik(átforrasztottam a CBR fordmérőbe)de külalakra szép(egy törött fordmérőből egy perc alatt átforrasztható és működik)
De van egy teljesen tökéletes komplett műszeregységem is,ami eredetileg rajta volt.
Amit tudnék adni:komplett hátulja(tehát az ülésidom,hátsó lámpa,és az ülés alatti idom) idomok(oldal és fej) csak eléggé lezúzottak vannak(egy bal oldala, van fejidom is az is elég fos...max hegesztésnél pótlásra lehet jó) műszerfal is van(elég tré...fordszámmérő és vízhőfokmérő,a km óra le van vágva róla,ezek működnek csak esztétikailag nem túl szép,olyanra gondolj,hogy pár helyen meg van ragasztgatva és forrasztva..funkcióját tökéletesen betölti.)van ilyen ki gumi is a műszerfalra.Amit még tudok adni:egy jobboldali visszapillantó,és egy helyzetjelző(tudod az első lámpánál ez külön van,nem a fényszóróba beépítve).Ha kell tudok hozzá adni olcsón egy karbon hátsó sárvédőt!
Írd meg a dadis@freemail.hu-ra,hogy ezek közül mi érdekel és kitalálunk valami jó árat!
Üdv