na holnap akkor megnézem miujság vele. ugye ha jól gondolom elég lehúzni a csövet a szivattyúrol és belefújok ha nzárnak az úszók akkor nem kéne tudni fujni. ugye jól gondolom?
hát remélem is, hogy nem hajtottad szét azt a tuti blokkot... a kuplung tud zörögni, de jellemzően alapjáraton hallani. A benzines olajat érdemes ledobni és megnézni a karbikat nem akadt-e föl valamelyik úszó, mert akkor be tud folyni a benya a szivattyún át. Tényleg, milyen szivattyú van azon?
jajj heló b agoly ne haragudj,hogy nem jeleztem de lemondtam a telórol ezen ki cseréltettem a szimeringeket meg le cseréltem az olajat és a kormánycsapágyat meg tettem rá egy martin dobot most elég jó. csak olyan mintha benzin került volna az olajamba kicsit mintha be lenne higulva és ha be szegolok neki elég benzin szaga van. ez létezhet? miért van ez?bár a benzin csapot nem mszoktam elzárni mivel nem jó de ez nem ejtö tartály tudtommal ha nem megy a szivattyú nem kéne benzinnek jutni a karbikba akkor honnan folyik túl?bagoly lehet de remélem nem,hogy lessz egy kis meló ha nem vagy túl drága mert sajnos valami egy picit mintha kerregne olyan mintha kuplung lenne de az sincs kizárva hogy hajtókar csapágy pedig nem ütöttem. de nemtudom remélem csak beképzelem
Ahamm! Azt hittem alu! Nah ennyit az anyagismeretemről! Hát köszi a segítséget nagyon kedves vagy hogy segytessz! Igazán jó oldal ez! Egyébb cuccokat tudsz esetleg? Km óra, ford. mérő? Első lámpa, indexek?
Sima lakatos tud segíteni ezen? vagy valami szaki kell legyen? mert hát a szervizek igen drágák! Ott szögletes anyagból van és meg is rogyott ott a négyzetes anyag egyik oldala ahogy lehajlott!
ha a segédvázat visszahúzod akár még jó is lehet - és ha csak az a baja akkor nem kell cserélned a vázat. De a "huzat" beszerzése nem lesz egyszerű... amit manapság kapni azt már pár ember 1x alkalommal javította
szerintem egyszerűbb lenne venni egy másikat, esetleg rendszám nélkülit és abba átépíteni a régi blokkodat és akkor egy vázcsere hatósági eljárást eljátszani... gyakorlatilag megsemmisült a motorod...
ez 3HE, sajna nekem 4JH vázam van, az teljesen más (bár át lehetne építeni Első villát tudnék adni (az is 4JH, de belemegy csak kell rá egy másik sárvédő), mert úgy néz ki hubiúr lemondott róla, bár ezt azért erősítse meg.
Ami kellene, indexek, összes spoiler, műszerfal komplett, akku
Fejreesett egy árokba, köszönhetően egy kedves autósnak aki kikanyarodott elém aztán meg elhajtott este és senki nem volt ott aki látta volna! Ezt megnyaltam asszem!
Hello!
Első telókba 0,8 bar körül kell, egy-két tizedet lehet módosítani, végigpróbálgattam, nekem ezzel volt a legjobb. 1,5 barral elpattog az eleje kanyarba, a hátulját át kell nézni, nálam kimaradt. 0,5bar alatt első féket nem nagyon lehet használni
Hello,segitséget kérnék sr 125-öst kaptam leszerelt hengerfejjel,összeraktam de most kerreg mint egy traktór a vezérlés nem volt bejelölve.tudna nekem valaki segiteni hogy mihez állitsam a vezérlést,vagy hogy mi lehet a baja?egyébként indul rendesen.
az a szivattyú is át tudja engedni a benyát szerintem, ha a tűszelepek bármelyike nem zárna...
Valaki help!
Előre is köszi
Fejreesett egy árokba, köszönhetően egy kedves autósnak aki kikanyarodott elém aztán meg elhajtott este és senki nem volt ott aki látta volna! Ezt megnyaltam asszem!
Első telókba 0,8 bar körül kell, egy-két tizedet lehet módosítani, végigpróbálgattam, nekem ezzel volt a legjobb. 1,5 barral elpattog az eleje kanyarba, a hátulját át kell nézni, nálam kimaradt. 0,5bar alatt első féket nem nagyon lehet használni