Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenkinek!Most készülök lecserélni a 400-asomat
egy FZ750-re.Tanácsot szeretnék kérni tőletek,hogy mekkora
gumit tudok belerakni hátra kerék csere nélkül,mert engedi még
bőven,de a felni lehet keskeny lesz.A mostani a gyári
130-as,és ezt kicsinek találom.Vagy gondoltam arra is,hogy
kicserélném a felnit 17-esre,csak nem tudom minek a kereke
kompatibilis vele.Válaszodat előre is köszönöm.
Eljössz egyszer és kicseréljük.Hazafelé már kipróbálhatod.Ennyiért nem drága?
(na mentem éjszakára)
Indul Talma. Nos ha nem nagy kunszt, Akkor egyszer motorozás közbe beiktatlak, ha nem baj, és elhozom, de majd eggyeztetünk.Így jó is lenne, mert nem kell keresgetni. 1.5 baron szokott lenni. Szimering még jó lehet mert nem folyik az olaj, a telóból.
Az hogy a tiedet átalakították az nem jelenti azt hogy az úgy nem lenne jó.(létezik ilyen gyári megoldás is,szóval ez nem hülyeség!)
Annyi a lényege hogy a villaszárban az olaj feletti "gáztér"nyomását meg tudod emelni és így berugózáskor(fékezésnél) nem csak a rugót,hanem a gázteret is igyekszik összenyomni a motor súlya,ezért nem ül annyira össze a motor eleje.
Arra viszont figyelni kell,hogy ne emeld a nyomást 2 bár fölé,mert egyrészt nagyon kemény lesz,másrészt gyors és kemény berugózásnál kinyomhatja a villaszimeringet.
Ha vissza akarod alakítani,akkor a felső kupakokat kell kicserélni a gyárira.(ha kell van itthon)
N3em csak az.
Sima olajosra nehéz visszaépíteni? Már gondoltam rá én is, hogy visszavarázsolni, csak nem tudom hogy kezdjek neki. Más mekkora partizánok vannak az utakon. 2 hét alatt legalább 5-ször voltunk 3-an egymás mellett az úton mert szemből jönnek és nem nézik hogy jön e valaki. Vagy a motoros az nem számít. A legdurvább, egy kamiont előzött egy betegszállító, csukott szemmel. Ha a kamionos és én nem húzódunk, vihetett volna a kollegája (jobbik eset, mint a fekete zsák).
igen, biciklihez való kulcs és egy jó erős kéz és már mehet is feszesebbre
(az FZR első villáján gyárilag csak a rugó előfeszítése állítható,nincs rajta levegős szelep)
De a tied már nem teljesen "Factory"hanem Tuning by Fészer Racing.
Ezen kulcsos van ha jól láttam. A Kawám volt olyan tekerős állítós. De majd keményítek rajta. És köszi.
Nekem akkor csinált ilyet 180 környékén,amikor a villaolaj már átváltozott híg löttyé és puha lett az eleje.Csere után rendbejött.
A régi FZR hátsó rugóját beállítani meg nem igazán lehet normálisan,minél jobban előfeszíted a rugót,annál feszesebb lesz a csillapítás is,akkor meg kirázza a lelkedet is.Szóval sokat ne várj tőle.
Mivel a te első villáid szelepelve vannak(valami partizán akcióból kifolyólag)azt megpróbálhatod hogy egy kicsit keményebbre pumpálod (~1bárra)akkor nem ül össze annyira az eleje.
nem, nem teljesen, hanem jobban, mint amikor a motor nyomatéka "kiemelte" az elejét. Lehet elég lenne 1-el növelni a hátsó rugó-előfeszítést és akkor nem ülne be a háta
Összeült: leereszkedett teljesen ha jól értem.CSapágy az jó.
ha kiegyensúlyozatlanság lenne akkor mindig rázna. Futómű vagy kormánycsapágy szerintem. Mikor visszaengedted a gázt összeült az eleje...
Kellemes Húsvétot Mindenkinek. Egy röpke kérdés. Jöttem haza a pályán, megeresztettem egy kicsit, 200 után ha a gázt visszaengedtem, becitált az eleje. Nos a kérdés centírozni kell? Lementünk Szalkszentmártonra, szombaton este. Nem akarok senkit megbántani, de csalódás volt.
lazítsad föl a főfékhengeren a csavart, hogy meg tudjon indulni a folyadék lefelé
helló mindenkinek! segitsetek valamiért nem tudom le légteleniteni az elsőfékjeimet. a hátsót rögtön sikerült de az elsőt hiába pumpálom nem keményszik fel. fék csövet is cseréltem elöl tehát tök üres de az olajszint sem megy lejjebb hiába minden. valakinek valami ötlet?
Gyula, Gyula jelentkezz! (esetleg más is aki segíteni tud)

Ha jól tudom, így visszaolvasva a hozzászólásokból, elektromosságban otthon vagy. Borzasztó szükségem lenne egy feszszabályzóra, nem tudom hogy ez mennyire megoldható. Ha tudnál egyet összerakni, akkor nagyon megköszönném. Ha van vkinek elfekvőben az se baj. Please help, segítsetek!

Itt a jó idő motoroznék
Szevasztok!én most vettem egy 90-es évjáratú 600-as fzrt.sajnos gépkönyvet nem kaptam hozzá igy hát érdeklődnék hogy milyen ezeknek a motoroknak a fogyasztása "normál" tempónál , a vezérműláncot milyen közönként kell cserélni, valamint szelephézag beállítást állítani?mikre kell esetleg odafigyelnem nagyon meg ilyenek!ez az első nagymotorom igy hát minden jótanácsnak örülök!Előre is köszönöm minden válaszolónak. a motorba amúgy 34000 km van.
Vagy aki részletre veszi!
Szép.
Hogy mért nézik hülyének? Rendkívül egyszerű.
Új motort csak gazdag gyerekek vesznek, azokat meg le lehet húzni. Ebben számomra semmi meglepő nincs.
Ezt azért megosztom veletek:
Ma volt itt az egyik haverom,aki 4,5éve vett egy Suzuki GSX 750F-et(a sok öreg után)újonnan.(Full Gas székesfehérvár)
Mivel kamionos(kb 2-3havonta keveredik haza pár napra)ezért összesen 11e km van a gépben.
Rendszeresen vitte kötelező szervízre(az eltelt egy év,nem pedig a futott Km miatt)meg is csinálták azt amit kellett.(a motor most is úgy néz ki mint az új)
Most érkezett el a 12ezres szervíz,éredklődött hogy mit csinálnak és mennyi lesz.
Teendők:
-olaj és szűrőcsere
-levegőszűrő csere
-gyertyák cseréje(nem iridium hanem sima)
-fékfolyadékok cseréje
-hajtólánc és lánckerekek ellenőrzése
-elektromos berendezések ellenőrzése
-fékbetétek ellenőrzése
-ennyi
Ez összesen: 56,000 Forint
Hát én tippeltem vagy 35ezret mert mégiscsak márkaszervíz,de ettől frankók le kellett ülnöm.
Hab a tortán,hogy a motort hitelre vette,1,798e volt 2004-ben a listaára.Szeptemberben jár le a törlesztés(5 év)
addigra benne lesz a gép vételárral+hitelkamattal 2,6M ft-ba.
Tavaly ősszel gondolkodott azon,hogy lecserélné egy 2-3 éves 1,5-ös Intruderre vagy Moto Guzzira 1,8-2M környékén.
Végigjárta a kereskedéseket és a legjobb ajánlat erre a gépre 800e volt amiért beszámították volna.
Felhívta a Red Baront is mert ott van készpénzes motorfelvásárlás.Azt mondták hogy hozza el,bevizsgálják és akkor tudnak árat mondani.Erre kérdezte hogy tegyük fel,minden a legnagyobb rendben,akkor mennyiért számítják be.
Válasz:hátha minden tökéletes,akkor beszámítják(kapaszkodjatok!) NÉGYSZÁZÖTVENEZERBE!
erre megkérdezte hogy ugyan mondják már meg hogy miért nézik őt hülyének?(egy 90-es évjáratú VFR 750-ért kérnek 690-ezret, egy ugyanilyen GSX-ért csak 2002-esben 39e Km-rel kérnek 980 ezret)
erre még ők voltak megsértődve.(ez a Red Baron volt)
A Full Gas szalonnal és szervízzel semmi gond egyébként,csak meglepően drága egy sima szervíz,ehhez képest azt mondták hogy egyenlőre ne is hozza a gépet mert tele vannak munkával.
Okuljatok.
Itt lenne csak: http://www.mrashop.de/mrashop/...(376,19,0)&infoSystemSt
artButton=1&kpartform=(159,20,0)
(másold be a linket mert így nem megy)
Maga az anyag nem lenne gond,még mindíg az a problémo hogy olyan formájú/alakú eredetit nem találok,amiről le lehetne másolni nekem egyet.(és nem kerül 80 euróba)
Szóval mintadarab nincs,amiről levennék a formát.
De azért köszi.