Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kepek amiket igertem
szidni soha De érdekes fejben összevetni a 3HE-vel vagy a 4JH-val, mennyit "fejlődött"
Nem szidni,javítani!
de munkaként jó lenne ha jönnének sokan bár ma egy R6 karbisorral küzdöttem... élvezem, hogy még a hűtővíz is hozzá van vezetve a karbikhoz
Lehet hogy én is pont erre gondoltam?
Én a sajátomban már nem cserélek többé tűelektródás iridium került bele (gyárilag is ilyen kell bele), utcai körülmények között 60-80ekm az élettartama
A guminak meg az a dolga, hogy kopjon. Pályaidommal már bátrabban fogom küldeni, mint a gyárival tavaly
Sz@r lehet hetente kétszer gyertyát cserélni benne.Nem is értem hogy bírjátok.
A kérdésre a válasz pedig:1/3-dal hamarabb elkopott hátsó gumit.
Ez mind személyes tapasztalat(okozott is fejtörést annak idején)
Az írás vége úgyszintén(csak nem R1 hanem '07-es Fireblade volt)
igen, én is sajnálom őket de gyertyát cserélni viszont sokkal nagyobb szívás... pl a régi FZR-esek sosem fogják megtapasztalni motorjukon azt, hogy az 1. henger gyertyapipába épített trafóját a váz alatti 3 cm-es helyen kell kiemelni úgy, hogy kb a motornak háttal állva, bal kéz kicsavarva és valamihez ujjal feszítve a sötétben egyszercsak megszületik a trafó Aztán elő lehet venni a gyertyatekerő dugófejet, beejeteni a furatba, utána rátenni az extra kis hosszabbítót (nem a kardánt, mert annak a szegecselt csapja már túl széles, nem fér be a furatba) és szépen már lehet is racsnival 1-2 lépésközzel kitekerni a gyertyát. Ha megvan, akkor egy csavarhúzóval megtartani a dugófejet és kézzel kihúzni belőle a hosszabítót, mert egyben nem lehet kiforgatni a váztól...

De akkor is egy isten gép kíváncsi vagyok -1 elöl +2 hátul mit hoz gyorsulásban
Köszi a tanácsot megfogadom mert tök logikus ,és tök jót röhögtem az utolsó sorokon.
Nos azt már írtam(valamikor-valakinek)hogy az én gépem is Triumphként szokott ébredni pár hét állás után,aztán pár KM múlva magához tér a negyedik henger is.
Ez általában az üzemanyag ellátás hiányossága szokott lenni(szinte minden régebbi többhengeres motornál)mert ilyenkor(általában) elpárolog az úszóházból a benzin és kell egy kis idő amíg feltelik a rendszer és újra "levegőmentes" lesz.
A gázreakció szintén ezzel van összefüggésben(ha eddig nem csinálta)
A súber "gumi"membránjai szintén hajlamosak a kiszáradásra ha huzamosabb ideig nem érintkeznek benzinnel(és nem is mozognak) ilyenkor megkeményednek és amíg újra fel nem puhulnak(kell neki egy kis idő)addig egy kicsit nehezebben mozdulnak meg a súberek a vákum hatására.(ilyenkor olyan mint amikor nem jól van szinkronizálva)ettől szokott gázhúzásra egy pillanatig gondolkodni.
Használd még egy kicsit és ha nem változik,akkor kell nyomozni a jelenség után.
Persze ettől még megnézheted a gyertyákat ha van hozzá kedved.(gondolom)
Viszont aki modern agyonbonyolított helyettedgondolkodó kacatot használ(Pl:befecskendezős R1) annak nincs ilyen
élményben része.(már megint mi a ku.va anyja van ezzel a sz@rral,tavaly még jó volt,most meg itt ba..akodik velem.És pont egy teli buszmegálló előtt.Ló.aszt érdemelsz te drága olajat meg gyertyát rohadt pénztemető dög)
Na ebből ők kimaradnak.
Szerdán meglesem tüzetesebben.
sőt! tegnap sajátmotor szerelés volt, felraktam az ülésidomot meg le is fújtam matt feketére király lett
Oki budi.
Az tényleg jó,Biztos egy szép popsi virít rajta néha!
Oké. Kérdést bírod? Megjártam Szerbiát ma, majdnem elhagytam az egyik idomot az ülés alól. Nejlonszatyorral rögzítettem.
tuning ules az +5 paci
A ti gépeitek is jók,mutatta a tesód,YAMAHÁK SORAKOZÓ!
Köszi a dicséretet,de a tiéd is ZSÍÍÍÍÍR!
egy pár kép a fényezésről
Sziasztok! Fzr 600 r 4JH-hoz, hátsó faridom (jobb, bal oldal) ; ülések (első, hátsó), hátsó lámpa, első lámpa, első helyzetjelző, segédkeret hátra valakinek? Véletlenül ezek kimaradtak a motorból a télen.
gondoltam felrakok egy két képet a régi gépemröl fzr 1000 / r1 idommal minden festés átépités az én melóm volt szép volt jó volt eltelt
Köszi hogy gyors voltál. Tavaly október óta állt,tegnap raktam össze,és ma mentem vele dolgozni 100 km, a blokhor nem nyúltam.
barmikor jo ,16 o-ig pepecselek
csapágy csere? ezen nem úszhat el egyikünk jókedve sem. és előre úgyis csak 2 kell