Én a sajátomban már nem cserélek többé tűelektródás iridium került bele (gyárilag is ilyen kell bele), utcai körülmények között 60-80ekm az élettartama
A guminak meg az a dolga, hogy kopjon. Pályaidommal már bátrabban fogom küldeni, mint a gyárival tavaly
igen, én is sajnálom őket de gyertyát cserélni viszont sokkal nagyobb szívás... pl a régi FZR-esek sosem fogják megtapasztalni motorjukon azt, hogy az 1. henger gyertyapipába épített trafóját a váz alatti 3 cm-es helyen kell kiemelni úgy, hogy kb a motornak háttal állva, bal kéz kicsavarva és valamihez ujjal feszítve a sötétben egyszercsak megszületik a trafó Aztán elő lehet venni a gyertyatekerő dugófejet, beejeteni a furatba, utána rátenni az extra kis hosszabbítót (nem a kardánt, mert annak a szegecselt csapja már túl széles, nem fér be a furatba) és szépen már lehet is racsnival 1-2 lépésközzel kitekerni a gyertyát. Ha megvan, akkor egy csavarhúzóval megtartani a dugófejet és kézzel kihúzni belőle a hosszabítót, mert egyben nem lehet kiforgatni a váztól...
De akkor is egy isten gép kíváncsi vagyok -1 elöl +2 hátul mit hoz gyorsulásban
Nos azt már írtam(valamikor-valakinek)hogy az én gépem is Triumphként szokott ébredni pár hét állás után,aztán pár KM múlva magához tér a negyedik henger is.
Ez általában az üzemanyag ellátás hiányossága szokott lenni(szinte minden régebbi többhengeres motornál)mert ilyenkor(általában) elpárolog az úszóházból a benzin és kell egy kis idő amíg feltelik a rendszer és újra "levegőmentes" lesz.
A gázreakció szintén ezzel van összefüggésben(ha eddig nem csinálta)
A súber "gumi"membránjai szintén hajlamosak a kiszáradásra ha huzamosabb ideig nem érintkeznek benzinnel(és nem is mozognak) ilyenkor megkeményednek és amíg újra fel nem puhulnak(kell neki egy kis idő)addig egy kicsit nehezebben mozdulnak meg a súberek a vákum hatására.(ilyenkor olyan mint amikor nem jól van szinkronizálva)ettől szokott gázhúzásra egy pillanatig gondolkodni.
Használd még egy kicsit és ha nem változik,akkor kell nyomozni a jelenség után.
Persze ettől még megnézheted a gyertyákat ha van hozzá kedved.(gondolom)
Viszont aki modern agyonbonyolított helyettedgondolkodó kacatot használ(Pl:befecskendezős R1) annak nincs ilyen
élményben része.(már megint mi a ku.va anyja van ezzel a sz@rral,tavaly még jó volt,most meg itt ba..akodik velem.És pont egy teli buszmegálló előtt.Ló.aszt érdemelsz te drága olajat meg gyertyát rohadt pénztemető dög)
Na ebből ők kimaradnak.
Sziasztok! Fzr 600 r 4JH-hoz, hátsó faridom (jobb, bal oldal) ; ülések (első, hátsó), hátsó lámpa, első lámpa, első helyzetjelző, segédkeret hátra valakinek? Véletlenül ezek kimaradtak a motorból a télen.
A guminak meg az a dolga, hogy kopjon. Pályaidommal már bátrabban fogom küldeni, mint a gyárival tavaly
A kérdésre a válasz pedig:1/3-dal hamarabb elkopott hátsó gumit.
Az írás vége úgyszintén(csak nem R1 hanem '07-es Fireblade volt)
De akkor is egy isten gép kíváncsi vagyok -1 elöl +2 hátul mit hoz gyorsulásban
Ez általában az üzemanyag ellátás hiányossága szokott lenni(szinte minden régebbi többhengeres motornál)mert ilyenkor(általában) elpárolog az úszóházból a benzin és kell egy kis idő amíg feltelik a rendszer és újra "levegőmentes" lesz.
A gázreakció szintén ezzel van összefüggésben(ha eddig nem csinálta)
A súber "gumi"membránjai szintén hajlamosak a kiszáradásra ha huzamosabb ideig nem érintkeznek benzinnel(és nem is mozognak) ilyenkor megkeményednek és amíg újra fel nem puhulnak(kell neki egy kis idő)addig egy kicsit nehezebben mozdulnak meg a súberek a vákum hatására.(ilyenkor olyan mint amikor nem jól van szinkronizálva)ettől szokott gázhúzásra egy pillanatig gondolkodni.
Használd még egy kicsit és ha nem változik,akkor kell nyomozni a jelenség után.
Persze ettől még megnézheted a gyertyákat ha van hozzá kedved.(gondolom)
Viszont aki modern agyonbonyolított helyettedgondolkodó kacatot használ(Pl:befecskendezős R1) annak nincs ilyen
élményben része.(már megint mi a ku.va anyja van ezzel a sz@rral,tavaly még jó volt,most meg itt ba..akodik velem.És pont egy teli buszmegálló előtt.Ló.aszt érdemelsz te drága olajat meg gyertyát rohadt pénztemető dög)
Na ebből ők kimaradnak.