Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kész! Megy is. Beleraktam az A-s gyertyát, az is jó. A hőfok is kafi. Valószínű már Zolinál is így volt. De hiba kiszűrve.
Nyugi,asszem egy darabig nálam se lesz csere,annak ellenére hogy az új Gsx650F nagyon tetszik,és szinte ugyanazt tudja mint az 500-as.Csakhát minimani,fusi meg nuku.
Nah meg lettem nyugtatva... Most mi lesz? Most akarom vinni szerelőhöz a mocit, a megvétele után szezon előtt. Akkor amit leszűrtem, hogy a gatyám majd rá fogom fizetni, hogy a szervízbe a hozzá nem értők csináljanak a vasból szarvast. hmm.. na jó ez kicsit sarkos volt, de.. asszem jobban járok ha magam szerelem majd. Úgyis május végén ha költözök, lesz garázs is ahol tudok barkácsolni tanulni, okulni.
Laptop, wifi, és online-ba kérdezek. UGye segítetek, attól hogy mindenki cseréli az FZR-t (ez is sarkos volt)
5 évig (tegnapelőttig) dolgoztam egy autós márka márkaszervizeivel... pont ezért nyugodtan belevágtam a saját szervizbe tudom mi folyik ott nyilván a motoros se lehet jobb, hiszem még kisebb a piac
a kérdést nem értem Azért ennyi a deficit, mert vettem egy üzemképtelen gépet, megcsináltam úgy, hogy pályán megállja a helyét. Meg is állta, csak az eleje nem csillapított eleget így alkatrészenként adom el nyilván nem az új áron a dolgokat kopni nem tudott semmi, mert 300 km-t mentem vele összesen a Pannónia ringen egy nyílt napon No az jó volt!
"Vajon miért nem árulnak FZR-re R1 átalakító kit-et?"
Jagermanoka "vett" magának ilyet,tehát megoldható.
A telj.adó:több,a biztosítás:ugyanannyi,szervízköltség:nekem?
Spéci
célszerszámok:tudod melyik az a (Suzuki)GSX 1400?(a másik kettő pedig öregebb mint a 88-as FZR-em)
Illik szervízbe hordani:jártál már olyan márkaszervízben(Budapesten!)ahol a Műhelyfőnök kereste a Fireblade-en a patentszemet?
Olyanban ahol a 89-es VFR-re korrektül kiszámlázták a vezérműlánc cserét?(a tulaj fél évvel később jött rá)
Olyanban ahol azt mondták hogy a karburátorokat konstrukciójuknál fogva nem lehet gyárilag sem normálisan beállítani(nem volt alapjárat,de fizesd ki)ezért találták ki a befecskendezőt?
Olyanban ahol a Kawa GPZ DFI(84-es)befecskendezőjére azt mondták hogy nem értenek hozzá de fix óradíjért kísérleteznek vele?(vagy jó lesz vagy nem te mindenképpen fizetsz)
Olyanban ahol (gyönyörű Honda márkaszervíz,tavalyi eset)megmondták hogy a befecskendezős motorokat nem kell szinkronizálni mert azokon megcsinálja magától az elektronika(garanciális feladat a szervízkönyvben)bár abban igazuk van hogy az egyhengereseken valóban nem kell szinkronizálni.
Olyanban ahol azt mondták az XS-emre(én kérdeztem mert valamiért bizalmatlan természet vagyok)hogy ezen nem is igazán lehet pontosan gyújtást állítani,esetleg talán valami gyári célszerszámmal.(megszakítós gyújtása volt)?
Olyanban (Yamaha Hungária Budapest!)ahonnan 98-ban szó szerint elhajtottak az 1978-as Yamaha XS 250-esemmel hogy ők ilyen öreg motorral nem foglalkoznak,vegyek valami normális motort,azzal jöjjek ide.(gyönyörű állapotú volt)
Szóval nálam ennyit a (Márka)szervizekről.
Ja, és mindenki tartsa meg az FZR-t, hogy tudjon nekem nagyon hasznos információkkal szolgálni. köszönet érte !
És a fiatal kora miatt sok a telj. adó, meg a biztosítás. Aranyárban mérik a szervíz költséget is, mert ahhoz már a spéci szerszámok miatt nem biztos hogy hozzá fogsz (tudni)nyúlni(illik szervízben javíttatni aműgyis), ráadásul úgy bukja az értékét, mint jelen helyzetben jó magyar forintunk. Mindegyiknek megvan az előnye és hátránya is. Kicsit szerelgetsz, és tudod hogy az rendben van vagy bízol benne, hogy a fiatal mocival minden rendben van. Bagoly ! Az összeg amit írtál az kopó alkatrészekkel együtt értendő, vagy csak az "indokolatlan" alkatrész bibi miatti pénzmagot foglalja magában. (na ezt a mondatom már énsem értem. remélem te fogod. ) De persze dagad a mejje a kedves motoros cimborának, mikor utána fogolódnak annak a szép élekkel megáldott R1-nek, vagy épp szidják, mert dorombol a kipuf mint egy macska (a vadabbik afrikai). Nekem is veszettül bejön az
R1. Vajon miért nem árulnak FZR-re R1 átalakító kit-et?
ez mondjuk igaz... én sem bírok sokáig semmit tenni. szép álmokat, legyen benne 20 szelepes V5 motoron karbiszinkron és szelepállítás
Nemsokára teljesen összeáll,onnan meg már hovatovább?
No,alszani mentem.
nem is szabad ebben az inflációban ami itt folyik én pl ma már munkanélküli vagyok papíron a valóságban meg most is dolgozok , lesz pénz kajára meg pályagumira
tudom, de nem hagyhattam ki
Épp a napokban egyezkedtem a Szatunánál valami magas egyedi túraplexire+kéne hajlítanom savállóból doboztartó rendszert,szóval mostanában nem hinném hogy lesz itt motorcsere.
Én sportmotort nem szeretem,nekem kényelmes kirándulómotor kell(ezért szabtam át ezt is)
1,1-é már R1-et is vehetsz Én még egyszer nem veszek olyan motort használatra, amit szerelni kell, hogy tartósan használható legyen Barkácsolni talán
A sorrend:1,1M,800e,300e.(bár az első a legésszerűbb,a többi viszont megint nekiállós)
csupa drága dolog vagy macerás
2004-es GSX 1400 13.000 km-rel,túradobozokkal,és lenne egy öreg 1200-as Goldwing is,valamint szabadulna a haverom a XV 1000-től is.(tudom hálátlan dög vagyok)
És van benne fúvóka is,amit már megpróbáltak "célszerszámmal" kivenni,de most azt szeretnék hogy próbáld meg te is.(hátha neked sikerül)
mit lehetne helyette? bár azzal kezdenéd elölről az egészet
Én 390-ért vettem három éve,most tartok 750-körül,tehát ez is egy igazi low cost bike.(átírás,műszaki nincs benne!)
Eladni meg talán a vételáron lehetne.(mégegyszer nem kezdenék bele,bár most lenne egy másik alternatíva)
Nem sok , mindjárt kész. Találtam itthon 4db dr8ea-s gyertyát. Vadi új. Ki merjem -e próbálni? Vettem ma hosszított 18-as cr chr na krova fejet, az a mocsok nem fér bele a gyertyához. Az olajrész kész, még kipuff és vízhűtő. Meg visszarakom a termosztátot is. Azután irány a város.