Ezt már mintha kérdezte volna valaki.
De nincs megadva méret és szám sehol,ezért ha tudni szeretnéd akkor a már említett tel.számon állnak a rendelkezésedre.(06-90)
Ha jól emlékszem akkor 10e körül van.
Szerintem a 400as 4 lityót szittyózik. Alkatrészileg úgy tudoma Honda a legdrágább.
Nekem mind a két motorom Pécsett csinálták a Szilveszterék. Elvitte Pestről és vissza is hozta. Én mindent magam csinálok általában,mert nem bízok senkiben, hogy olyan alaposan megcsinálják, mintha én csinálnám, de meg kell mondani Szilveszterék nagyon profik. Jobban megcsinálták. És ami nem mellékes, hogy az utolsó műanyag patentig mindent be tudnak szerezni.
Volt egy VTZ 250 Hondám ami persze főtengely csapágyas volt, így sikerült megvásárolni. Elvittem a legközelebbi márkaszervizbe ahonnan elhajtottak, hogy mit akarok én ott egy belpiacossal....Azóta megszűnt a szervíz, de akkor is....
-Most szertnék venni egy fzr 400 ast(1990 es évjárat) és azt szeretném kérdezni:
- kb mennyi a fogyasztása.
-Milyen hibák szoktak előjönni.
-Alketrész ellátás milyen, árban kb milyen a többi mocihoz képest.
állitólag van egy telefonszámom, aki nagyon érti a dolgát itt Debrecenben, és egy sportmotoros bejegyzés szerint annak aki az fzr tesztet írta, az szerelgette. Ráadásul mint kiderült 4 utcányira lekik. Reméljük elválalja a vasat.
.... és mákod van ha netán van egy(vagy több) haverod aki motorszerelő,és baráti alapon dolgozik(sör-bor-pálinka)! nekem hál'istennek kettő is van,ráadásul az egyik pont yamaha szervizben munkálkodik.
Itt van pl:Bagoly fórumtárs mint friss szervízfőnök.
Meglátjuk hogy pár év múlva marad-e még haja és működik a szervíz,vagy még az utcán is átmegy a túloldalra ha meglát egy motort az út szélén parkolni,nemhogy hozzányúljon.
Azért annyira nem kell megijedni,van azért kivétel is.(10%)
Alapszabály:
1:csak olyan vegyen használt,öregebb(10+éves)motort,autót aki hajlandó vele legalább alapszinten foglalkozni,szerelgetni.
2:A lelkesedés,lendület,tanulás nélkül nem pótolja a hozzáértést és a türelmet.
"Ezt is emberek rakták össze" szokták mondani.Igen de a gyárban tervrajz alapján szerszámokkal,nem pedig az istállóban valahogy,azzal amit találunk.
Én elsősorban a márkaszervizekre utaltam.Kérdezősködj kőrbe motoros ismerősöktől hogy ki hova hordja,kiről mi a vélemény(szigorúan attól aki odavitte,ne legyen hogy"én azt hallottam hogy")
Így azért lehet olyan szakembert találni aki megbízható.
A leadott szakszerű duma és a körülmények általában nem jelentenek autómatikusan magas felkészültséget és szaktudást,nem kell egyből hanyatt esni.
Egy biztos:egy szerelő sem fogja a problémádat a sajátjának érezni úgy mint te.(ha ebből akar megélni)
Ha esetleg te akarnál hozzányúlni a géphez,az úgy kezdődik hogy 1:normális minőségű szerszámkészlet(nem kell okvetlen méregdrága)
2:minimum egy nyomatékkulcs 10-200 Nm-ig(lehetőleg nem a Penny Marketből akciósan 3990-ért mint a haverom vette,9e körül már van normális is)
3:hogy ennek értelme is legyen,szükséged lesz egy nyomatéktáblázatra kimondottan ahhoz a típushoz,évjárathoz ami neked van.(szerelési könyvben benne van)
Ezek nélkül nem(volna)szabad barkácsolni.
És tanulni,gyakorolni kell,ellesni mindenkitől mindent amit csak lehet,muszájból csak kínlódás és rossz emlék lesz a motorozás,ezért csak akkor fogj hozzá,ha tényleg kedvet érzel ehhez,mert különben marad az új motor ami gondtalan de költséges hobby.(az XV-s haverom /képeim között az "elégedett tulaj"/ebbe fáradt bele és most szabadulna fillérekért a géptől,nem érdekli a több milliós hitel ÚJ Bandit vagy Hayabusa kell és kész.)Ismerve a helyzetét,hülyeség de Ő tudja.
Mi meg még itt leszünk egy darabig.(ahogy a dolgok állnak)
Hát röviden ennyi.
Iskolában a gyerekek az uborkáról tanulnak. A tanárnő felrajzol egy uborkát a táblára mire az osztály elkezd hangosan röhögni a tanárnő bepipul és rászól Mórickára:
- Szerinted mit rajzoltam a táblára?
- Egy faszt!
A tanárnő teljesen elképed és rohan az igazgatóhoz, hogy odahívja. Az igazgató bemegy az osztályba:
- Gyerekek mi ez a rendbontás és ki rajzolta ezt a faszt a táblára?
Nemzetközi borfesztivál alkalmával tesztelik a borokat. Kiválasztanak hármat. Egy franciát, egy olaszt és egy jó öreg magyart.
A teszteket laborkörülmények között végzik, így vesznek egy tálkát és beletöltik először a francia vöröset. Majd fognak egy egérkét és belehelyezik.Az egérke úszik két kört, majd kortyol egy jó mélyet. Ekkor kiveszik, tántorog előre kettőt, hátra kettőt, majd eldől és elalszik.
Következik az olasz muskotályos. Fogják a tálkát beletöltik a bort, majd belehelyezik a következő egérkét, aki úszik két kört, majd nagyot kortyol belőle. Kiveszik a szegény párát, aki tántorog előre-hátra, aztán eldől és elalszik.
Következik a magyar bor. Beletöltik a tálkába, belerakják a kisegeret. Az úszik egyet, majd jó mélyet kortyol. Amikor kiveszik, tántorog előre, majd hátra, mint a többiek is, aztán mindenki csodálatára elüvölti magát:
-Na hol az a k*rva macska, megb*szom az anyját is!
De nincs megadva méret és szám sehol,ezért ha tudni szeretnéd akkor a már említett tel.számon állnak a rendelkezésedre.(06-90)
Ha jól emlékszem akkor 10e körül van.
Nekem mind a két motorom Pécsett csinálták a Szilveszterék. Elvitte Pestről és vissza is hozta. Én mindent magam csinálok általában,mert nem bízok senkiben, hogy olyan alaposan megcsinálják, mintha én csinálnám, de meg kell mondani Szilveszterék nagyon profik. Jobban megcsinálták. És ami nem mellékes, hogy az utolsó műanyag patentig mindent be tudnak szerezni.
Volt egy VTZ 250 Hondám ami persze főtengely csapágyas volt, így sikerült megvásárolni. Elvittem a legközelebbi márkaszervizbe ahonnan elhajtottak, hogy mit akarok én ott egy belpiacossal....Azóta megszűnt a szervíz, de akkor is....
-Most szertnék venni egy fzr 400 ast(1990 es évjárat) és azt szeretném kérdezni:
- kb mennyi a fogyasztása.
-Milyen hibák szoktak előjönni.
-Alketrész ellátás milyen, árban kb milyen a többi mocihoz képest.
Meglátjuk hogy pár év múlva marad-e még haja és működik a szervíz,vagy még az utcán is átmegy a túloldalra ha meglát egy motort az út szélén parkolni,nemhogy hozzányúljon.
Alapszabály:
1:csak olyan vegyen használt,öregebb(10+éves)motort,autót aki hajlandó vele legalább alapszinten foglalkozni,szerelgetni.
2:A lelkesedés,lendület,tanulás nélkül nem pótolja a hozzáértést és a türelmet.
"Ezt is emberek rakták össze" szokták mondani.Igen de a gyárban tervrajz alapján szerszámokkal,nem pedig az istállóban valahogy,azzal amit találunk.
Én elsősorban a márkaszervizekre utaltam.Kérdezősködj kőrbe motoros ismerősöktől hogy ki hova hordja,kiről mi a vélemény(szigorúan attól aki odavitte,ne legyen hogy"én azt hallottam hogy")
Így azért lehet olyan szakembert találni aki megbízható.
A leadott szakszerű duma és a körülmények általában nem jelentenek autómatikusan magas felkészültséget és szaktudást,nem kell egyből hanyatt esni.
Egy biztos:egy szerelő sem fogja a problémádat a sajátjának érezni úgy mint te.(ha ebből akar megélni)
Ha esetleg te akarnál hozzányúlni a géphez,az úgy kezdődik hogy 1:normális minőségű szerszámkészlet(nem kell okvetlen méregdrága)
2:minimum egy nyomatékkulcs 10-200 Nm-ig(lehetőleg nem a Penny Marketből akciósan 3990-ért mint a haverom vette,9e körül már van normális is)
3:hogy ennek értelme is legyen,szükséged lesz egy nyomatéktáblázatra kimondottan ahhoz a típushoz,évjárathoz ami neked van.(szerelési könyvben benne van)
Ezek nélkül nem(volna)szabad barkácsolni.
És tanulni,gyakorolni kell,ellesni mindenkitől mindent amit csak lehet,muszájból csak kínlódás és rossz emlék lesz a motorozás,ezért csak akkor fogj hozzá,ha tényleg kedvet érzel ehhez,mert különben marad az új motor ami gondtalan de költséges hobby.(az XV-s haverom /képeim között az "elégedett tulaj"/ebbe fáradt bele és most szabadulna fillérekért a géptől,nem érdekli a több milliós hitel ÚJ Bandit vagy Hayabusa kell és kész.)Ismerve a helyzetét,hülyeség de Ő tudja.
Mi meg még itt leszünk egy darabig.(ahogy a dolgok állnak)
Hát röviden ennyi.
- Szerinted mit rajzoltam a táblára?
- Egy faszt!
A tanárnő teljesen elképed és rohan az igazgatóhoz, hogy odahívja. Az igazgató bemegy az osztályba:
- Gyerekek mi ez a rendbontás és ki rajzolta ezt a faszt a táblára?
A teszteket laborkörülmények között végzik, így vesznek egy tálkát és beletöltik először a francia vöröset. Majd fognak egy egérkét és belehelyezik.Az egérke úszik két kört, majd kortyol egy jó mélyet. Ekkor kiveszik, tántorog előre kettőt, hátra kettőt, majd eldől és elalszik.
Következik az olasz muskotályos. Fogják a tálkát beletöltik a bort, majd belehelyezik a következő egérkét, aki úszik két kört, majd nagyot kortyol belőle. Kiveszik a szegény párát, aki tántorog előre-hátra, aztán eldől és elalszik.
Következik a magyar bor. Beletöltik a tálkába, belerakják a kisegeret. Az úszik egyet, majd jó mélyet kortyol. Amikor kiveszik, tántorog előre, majd hátra, mint a többiek is, aztán mindenki csodálatára elüvölti magát:
-Na hol az a k*rva macska, megb*szom az anyját is!