Mennyi ideig állt a motor(a festés miatt)?
Beindítás után mennyit(km)mentél vele?(összesen)
Mennyire szedted szét a motort?
Miért csak egy képet tettél fel az új festéssel?
Egyenlőre ennyi.
Szia Ábrus. Tudnál egy kicsit segíteni,most raktam össze a bringát lefényeztem meg megcsináltam az elejét rókalámpásra. Viszont van valami gond vele nehezen indult be és csak 3 henger ,mentem vele és elindult a 4 . is,csak ha hideg és szivatóval járatom vissza puffog és egyenlőtlen az alapjárat. Ha már meleg és elkezdem húzni neki hörög gy kicsit mielött elindulna. Lehet gyertya szerinted? Előre is köszi.
Ááááááááááááááááááááá!
Nem,nem,nem
,nem és nem.
Kéne egy állandó fejléc az FZR oldalra hogy az FZR-eken NEM az OLAJNYOMÁST jelzi a piros lámpa hanem az OLAJSZINTET.
(EGYÉBKÉNT PRÓBÁLD MEG:add rá a gyújtást,a vészleállítót NE kapcsold "RUN" állásba és nyomd meg az önindító gombját)
Szia Bagoly600!
Én volnék az az emberke,aki szombaton beszélt a tesoddal a 600-as FZR karbiszinkron ügyében.Remélem mondta?!Vele szerda 15 órát beszéltem meg.Jó az neked is?Vagy ha ráérek,mehetek előbb is szerdán?
És az sokat számít, hogy az olaj szűrő alján 6 van vagy 8 lyuk van, mondjuk a 6 lyuk az kicsit nagyobb mint a másik szűrőn a 8 lyuk?!
Amúgy a két szürő megegyezik méretben.
tényleg nem vagy FZR-es az FZR-en mint általában a motorkerékpárokon olajszint érzékelő van, nem olajnyomás jelző
Olajpumpa állapotát szét nem szedett motornál nyomásméréssel, szétszedve meg az olajpumpa mérésével Én pl a hubinál levő blokk olajpumpáját kézzel forgattam játékiból és már folyt az olaj a hengerfejből, mert nem is számítottam rá, hogy fog szállítani
nem vagyok fzr es....
általánosságban: olajszintet nem jelzi. lehet alacsonyabb az olajszinted a min jelzésnél és akkor is fog olajnyomást csinálni normál helyzetekben (de kanyarba,egykeréken,nagyot fékezve nem biztos)
igazán megállapitani hogy jo-e csak olajnyomásmérő órával lehetne, amit az olajgomba helyére (vagy más kijelölt helyre kell kötni). de ehhez tudni kell hogy min mekkora nyomást kell csinálnia.
ha mész vele, annyit hogy jol megmelegedjen a blokk és utána üresben hagyod járni és elkezd "derengeni" az olajnyom jelző lámpád akkor valoszinű már kopott és kicsi nyomást csinál.. bár ezt produkálhatja tul vékony olajjal is...
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet tudni ha az olajszivattyú jó vagy rossz?
Mert az oké hogy jelzi hogy az olajszint megfelelő(mondjuk azt látjuk is), de azt nem jelzi hogy az olaj nyomás jó-e, honnan lehet tudni hogy megfelően működik-e az olajszivattyú?
Segítségeteket előre is megköszönöm, és mindenkinek baleset mentes mocizás kívánok!
Hubi,nem mondtam hogy sok lesz az a blokk annak a váznak?Én szóltam.Úgy látom kezd összeállni a Csongrádi Fzr klán.Mlas,én Szentesen voltam katona,ott is szép lányok voltak.Jut eszembe,nincs valakinak olcsón egy hőmérő jeladója,mert az enyém 70 foknál többet nem mutat,pedig tegnap hazafelé jövet(Újszentivánon rétesfesztivál volt)bekapcsolt a ventillátor is,és nem a műszer a hibás.Kéne egy jeladó.
Gyere amikor akarsz (ne ebédre, mert neked nem rendeltem ) aztán nekiállok, tuti gép
Beindítás után mennyit(km)mentél vele?(összesen)
Mennyire szedted szét a motort?
Miért csak egy képet tettél fel az új festéssel?
Egyenlőre ennyi.
Tolómérő-csapágybolt-csapágycsere.
Problé
ma megoldva.
(szerinted az XV 1000-be simán belement az FZR hátsókereke?)
Nem,nem,nem
,nem és nem.
Kéne egy állandó fejléc az FZR oldalra hogy az FZR-eken NEM az OLAJNYOMÁST jelzi a piros lámpa hanem az OLAJSZINTET.
(EGYÉBKÉNT PRÓBÁLD MEG:add rá a gyújtást,a vészleállítót NE kapcsold "RUN" állásba és nyomd meg az önindító gombját)
Én volnék az az emberke,aki szombaton beszélt a tesoddal a 600-as FZR karbiszinkron ügyében.Remélem mondta?!Vele szerda 15 órát beszéltem meg.Jó az neked is?Vagy ha ráérek,mehetek előbb is szerdán?
És az sokat számít, hogy az olaj szűrő alján 6 van vagy 8 lyuk van, mondjuk a 6 lyuk az kicsit nagyobb mint a másik szűrőn a 8 lyuk?!
Amúgy a két szürő megegyezik méretben.
Olajpumpa állapotát szét nem szedett motornál nyomásméréssel, szétszedve meg az olajpumpa mérésével Én pl a hubinál levő blokk olajpumpáját kézzel forgattam játékiból és már folyt az olaj a hengerfejből, mert nem is számítottam rá, hogy fog szállítani
általánosságban: olajszintet nem jelzi. lehet alacsonyabb az olajszinted a min jelzésnél és akkor is fog olajnyomást csinálni normál helyzetekben (de kanyarba,egykeréken,nagyot fékezve nem biztos)
igazán megállapitani hogy jo-e csak olajnyomásmérő órával lehetne, amit az olajgomba helyére (vagy más kijelölt helyre kell kötni). de ehhez tudni kell hogy min mekkora nyomást kell csinálnia.
ha mész vele, annyit hogy jol megmelegedjen a blokk és utána üresben hagyod járni és elkezd "derengeni" az olajnyom jelző lámpád akkor valoszinű már kopott és kicsi nyomást csinál.. bár ezt produkálhatja tul vékony olajjal is...
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet tudni ha az olajszivattyú jó vagy rossz?
Mert az oké hogy jelzi hogy az olajszint megfelelő(mondjuk azt látjuk is), de azt nem jelzi hogy az olaj nyomás jó-e, honnan lehet tudni hogy megfelően működik-e az olajszivattyú?
Segítségeteket előre is megköszönöm, és mindenkinek baleset mentes mocizás kívánok!
Üdv,Róbert