Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen de továbbra is szintérzékelő, tudod, olyan úszós cucc mint ami a buditartályban is van
Helló, igen, persze szólt, be is írtam a naptárba
Gyere amikor akarsz (ne ebédre, mert neked nem rendeltem ) aztán nekiállok, tuti gép
Mennyi ideig állt a motor(a festés miatt)?
Beindítás után mennyit(km)mentél vele?(összesen)
Mennyire szedted szét a motort?
Miért csak egy képet tettél fel az új festéssel?
Egyenlőre ennyi.
szep a vasad ikim
Szia Ábrus. Tudnál egy kicsit segíteni,most raktam össze a bringát lefényeztem meg megcsináltam az elejét rókalámpásra. Viszont van valami gond vele nehezen indult be és csak 3 henger ,mentem vele és elindult a 4 . is,csak ha hideg és szivatóval járatom vissza puffog és egyenlőtlen az alapjárat. Ha már meleg és elkezdem húzni neki hörög gy kicsit mielött elindulna. Lehet gyertya szerinted? Előre is köszi.
Ne bőgj!
Tolómérő-csapágybolt-csapágycsere.
Problé
ma megoldva.
(szerinted az XV 1000-be simán belement az FZR hátsókereke?)
Ááááááááááááááááááááá!
Nem,nem,nem
,nem és nem.
Kéne egy állandó fejléc az FZR oldalra hogy az FZR-eken NEM az OLAJNYOMÁST jelzi a piros lámpa hanem az OLAJSZINTET.
(EGYÉBKÉNT PRÓBÁLD MEG:add rá a gyújtást,a vészleállítót NE kapcsold "RUN" állásba és nyomd meg az önindító gombját)
ááááá bakker az enyém 15mm
Szia Bagoly600!
Én volnék az az emberke,aki szombaton beszélt a tesoddal a 600-as FZR karbiszinkron ügyében.Remélem mondta?!Vele szerda 15 órát beszéltem meg.Jó az neked is?Vagy ha ráérek,mehetek előbb is szerdán?
Nekem is volna kérdés. Az olajny, lámpa csak akkor gyullad ki ha indítózok, utánna ha beindult, megint setét. Normális?
semmit nem számít csak legyen rajta egy "lyuk"
Köszönöm mindenkinek a segítséget!

És az sokat számít, hogy az olaj szűrő alján 6 van vagy 8 lyuk van, mondjuk a 6 lyuk az kicsit nagyobb mint a másik szűrőn a 8 lyuk?!
Amúgy a két szürő megegyezik méretben.
Ha jól emlékszem 0.8 bar alapjáraton,5.4-5.5 bar nyomás fordulaton.
Olajnyomásmérő nincs a motoron,most van nálam is folyamatban beépítés.
Igen Snoopy,az a hőérzékelő kell,ami be van tekerve.ha van eladó, mondj egy árat.
köszi a javítást
tényleg nem vagy FZR-es az FZR-en mint általában a motorkerékpárokon olajszint érzékelő van, nem olajnyomás jelző

Olajpumpa állapotát szét nem szedett motornál nyomásméréssel, szétszedve meg az olajpumpa mérésével Én pl a hubinál levő blokk olajpumpáját kézzel forgattam játékiból és már folyt az olaj a hengerfejből, mert nem is számítottam rá, hogy fog szállítani
Köszi a segítséget!
nem vagyok fzr es....
általánosságban: olajszintet nem jelzi. lehet alacsonyabb az olajszinted a min jelzésnél és akkor is fog olajnyomást csinálni normál helyzetekben (de kanyarba,egykeréken,nagyot fékezve nem biztos)
igazán megállapitani hogy jo-e csak olajnyomásmérő órával lehetne, amit az olajgomba helyére (vagy más kijelölt helyre kell kötni). de ehhez tudni kell hogy min mekkora nyomást kell csinálnia.

ha mész vele, annyit hogy jol megmelegedjen a blokk és utána üresben hagyod járni és elkezd "derengeni" az olajnyom jelző lámpád akkor valoszinű már kopott és kicsi nyomást csinál.. bár ezt produkálhatja tul vékony olajjal is...
Üdv minden kedves FZR tulajnak!

Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet tudni ha az olajszivattyú jó vagy rossz?
Mert az oké hogy jelzi hogy az olajszint megfelelő(mondjuk azt látjuk is), de azt nem jelzi hogy az olaj nyomás jó-e, honnan lehet tudni hogy megfelően működik-e az olajszivattyú?

Segítségeteket előre is megköszönöm, és mindenkinek baleset mentes mocizás kívánok!

Üdv,Róbert
Szólj hogyha jó neked aztán leugrok!Tavaly sokat kerestem ilyen felnit,bontóba jó pénzt kértek érte!
Arra gondolsz ami a termosztátházba van beletekerve?
17mm a tengely átmérője
Hubi,nem mondtam hogy sok lesz az a blokk annak a váznak?Én szóltam.Úgy látom kezd összeállni a Csongrádi Fzr klán.Mlas,én Szentesen voltam katona,ott is szép lányok voltak.Jut eszembe,nincs valakinak olcsón egy hőmérő jeladója,mert az enyém 70 foknál többet nem mutat,pedig tegnap hazafelé jövet(Újszentivánon rétesfesztivál volt)bekapcsolt a ventillátor is,és nem a műszer a hibás.Kéne egy jeladó.
Az ulészárat meg nem felejtettem el.A 18-as kereket meg el kéne pattintanom valakinek meg a 600-as lánckereket 500km-er van benne 45fogas.