Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

karbi le-fel, szét-össze kimaradt na az nagy szopás, mert mindig szét vannak baxva a csavarfejek és először azt kell helyreállítani - no az végtelen+1 óra. De a szívótorok-gumikban 3-as inbusz nyitja a csavarokat (az eredetit, a kendácsoltat nem tudom )
igen, ott van a műhelyben és bármikor ránézek jó kedvem lesz. meg ha rágondolok akkor is. A mai napig nehezen hiszem el, hogy ilyen motorom van, sosem gondoltam volna
Amúgy az előző FZR egyenlege mai állás szerint -465eHUF, mégse olyan olcsó
de király volt az a 2 nap mikor használtam - meg az a sok mikor szereltem és jó lett
Belefér az egy órába a karbi szétszedés is?
Kellett neked ilyen agyonbonyolított hülyeséget venni a gazdaságos,megbízható,könnyen szerelhető(ám azt mindíg igénylő)fillérekből fenttartható FZR helyett.
Fece! sztem egy uveg black velvet pont jo lesz!
Mint említettem van egy tartalék(a svájci)FZR-em.Ennek a blokkját szétszedték,én így vettem.(1:1 robbantott ábra)
Ezért van az hogy kérdeztek,kimegyek a garázsba,előkotrom ami kell,telefonnal fénykép,gépre fel,fórum és látjátok.
(mondjuk már nem minden van meg belőle de megnyugtató érzés tud lenni egy ilyen alkatrészbázis a háttérben)
Alkatrészt Pécsről pedig csak végszükség esetén veszünk,mert a gyári alkatrész pokoli drága(bár kétségtelenül a legmegbízhatóbb)hacsak nem kisebb de mással nem pótolható darabot.(pl:egy üres kuplungkosár 70e csillagászati egység)
nekem az R1-en kicsit több, mert kellett hozzá venni egy 90 fokban hajtó "csavarhúzót" olyan kicsi a hely de az eBay jóbarát ilyenkor is
kb 1 óra munka, ha szépen csinálja az ember (tank kivéve, stb) és minden jó. Innetől kezdve az óradíjtól függ
Hali!
Olyan kérdésem lenne hogy, karbi szinkronizálásé, karbi takarításal meg stb-vel mennyi pénzt szoktak kérni? FZR600ról van szó! Előre is köszi!
Neked van egy komplett alkatrészbörzéd? Köszönöm a segítséget. Érdekes hogy még nem tudtam olyat mondani, amibe nem tudtatok volna segíteni. Ez jó. Szabadidőmotor. Jelentése, ha van szabadidőd, SZERELD!
A Yamahánál 67000 mondtak az olajszivattyúra bontottan10000 körül ha kapsz. Nekem egy cimbi visszaépíti. így talán olcsóbb lesz. Holnap este ha minden jól megy már ketyeg.
Akkor ha jól látom a szivattyútengely vége törik le.Na azt vajon mennyiért lehet kapni,vagy olcsóbb egy bontott?
Nos,a kupung felőli csavarok(3db)rögzítik az olajpumpát(a fogaskerék alatt)
a dekni alatt látod az olajszivattyú szívócsövét a durvaszűrővel.Itt is van egy csavar ami ezt rögzíti,ezt lefelé tudod levenni.Sok sikert:
Megvagyok. igazatok volt. 1-2 darab még volt benne.
Le kell venni,de délelőtt teszek fel képeket.
A darabok megvannak, de az a fránya cső. Ennyire még motorba nem nyúltam bele. Na mindeggy , majd nézegetem meg tologatom.
jaj egyet értek bakosival én is leszedném a teknőt kitudja mi rejlik benne
de én magamnak biztos levenném az olajteknöt mert ha letört a tengely vég akkor valoszinü ott találod meg benne meg akkor nézd át nincs e benne valami fém por is e
az a baj ,hogy a szívatyút a kuplungfelé veszed ki de sajna alulrol van a csö beletolval az olaj teknő felöl
Na ez jó kérdés,1000-ben nem vagyok otthon.Nincs itt Bagoly,vagy Ábrus?A 600-nál a kuplung mögött van,ennyit tudok róla.
Bajban vagyok. Ha ki akarom venni az olajszivattyút, le kell-e venni az olajteknőt?
Már a kuplung is lent van. Megyek szegedre, hozok lég kulcsot, este ,meg folytatom. tengelyt még nem kérdeztem, remélem lehet kapni.
Sikerült kiszedni acsavart?Srófoldó,esetleg ráütni finoman kalapáccsal,szokott segíteni.
Üdv,akkor jól sejtettem a tengely vége ment tropára.Azt nem mondták mennyi egy új tengely?Meg ha már javítasz,nem ártana a szimmeringet meg a csapágyat is cserélni,nehogy később meg abból legyen baj.
Hívtam, segítettek. Az olajszivattyú tengely végéről tört le a pöcök. Már a másik oldalnál tartok, csak légkulcsot kell keresnem. Idegölő napsütésben szerelni.