karbi le-fel, szét-össze kimaradt na az nagy szopás, mert mindig szét vannak baxva a csavarfejek és először azt kell helyreállítani - no az végtelen+1 óra. De a szívótorok-gumikban 3-as inbusz nyitja a csavarokat (az eredetit, a kendácsoltat nem tudom )
igen, ott van a műhelyben és bármikor ránézek jó kedvem lesz. meg ha rágondolok akkor is. A mai napig nehezen hiszem el, hogy ilyen motorom van, sosem gondoltam volna
Amúgy az előző FZR egyenlege mai állás szerint -465eHUF, mégse olyan olcsó
de király volt az a 2 nap mikor használtam - meg az a sok mikor szereltem és jó lett
Kellett neked ilyen agyonbonyolított hülyeséget venni a gazdaságos,megbízható,könnyen szerelhető(ám azt mindíg igénylő)fillérekből fenttartható FZR helyett.
Mint említettem van egy tartalék(a svájci)FZR-em.Ennek a blokkját szétszedték,én így vettem.(1:1 robbantott ábra)
Ezért van az hogy kérdeztek,kimegyek a garázsba,előkotrom ami kell,telefonnal fénykép,gépre fel,fórum és látjátok.
(mondjuk már nem minden van meg belőle de megnyugtató érzés tud lenni egy ilyen alkatrészbázis a háttérben)
Alkatrészt Pécsről pedig csak végszükség esetén veszünk,mert a gyári alkatrész pokoli drága(bár kétségtelenül a legmegbízhatóbb)hacsak nem kisebb de mással nem pótolható darabot.(pl:egy üres kuplungkosár 70e csillagászati egység)
Neked van egy komplett alkatrészbörzéd? Köszönöm a segítséget. Érdekes hogy még nem tudtam olyat mondani, amibe nem tudtatok volna segíteni. Ez jó. Szabadidőmotor. Jelentése, ha van szabadidőd, SZERELD!
A Yamahánál 67000 mondtak az olajszivattyúra bontottan10000 körül ha kapsz. Nekem egy cimbi visszaépíti. így talán olcsóbb lesz. Holnap este ha minden jól megy már ketyeg.
Nos,a kupung felőli csavarok(3db)rögzítik az olajpumpát(a fogaskerék alatt)
a dekni alatt látod az olajszivattyú szívócsövét a durvaszűrővel.Itt is van egy csavar ami ezt rögzíti,ezt lefelé tudod levenni.Sok sikert:
de én magamnak biztos levenném az olajteknöt mert ha letört a tengely vég akkor valoszinü ott találod meg benne meg akkor nézd át nincs e benne valami fém por is e
Üdv,akkor jól sejtettem a tengely vége ment tropára.Azt nem mondták mennyi egy új tengely?Meg ha már javítasz,nem ártana a szimmeringet meg a csapágyat is cserélni,nehogy később meg abból legyen baj.
Hívtam, segítettek. Az olajszivattyú tengely végéről tört le a pöcök. Már a másik oldalnál tartok, csak légkulcsot kell keresnem. Idegölő napsütésben szerelni.
Amúgy az előző FZR egyenlege mai állás szerint -465eHUF, mégse olyan olcsó
de király volt az a 2 nap mikor használtam - meg az a sok mikor szereltem és jó lett
Ezért van az hogy kérdeztek,kimegyek a garázsba,előkotrom ami kell,telefonnal fénykép,gépre fel,fórum és látjátok.
(mondjuk már nem minden van meg belőle de megnyugtató érzés tud lenni egy ilyen alkatrészbázis a háttérben)
Alkatrészt Pécsről pedig csak végszükség esetén veszünk,mert a gyári alkatrész pokoli drága(bár kétségtelenül a legmegbízhatóbb)hacsak nem kisebb de mással nem pótolható darabot.(pl:egy üres kuplungkosár 70e csillagászati egység)
Olyan kérdésem lenne hogy, karbi szinkronizálásé, karbi takarításal meg stb-vel mennyi pénzt szoktak kérni? FZR600ról van szó! Előre is köszi!
a dekni alatt látod az olajszivattyú szívócsövét a durvaszűrővel.Itt is van egy csavar ami ezt rögzíti,ezt lefelé tudod levenni.Sok sikert: