CSak dolgoztam kicsit, és most olvastam vissza. A fogyasztás jó, pont ma mértem,270 km 14,5l. Az alapjárattal küszködök, 1000 nem tudom elérni. Most van a tŰ a gyári méretem
A Cora messze van innen a belvárosból,itt a körúthoz közel van a Dugonics téri kis Tesco(volt DOMUS)én oda járok.Ha jó az idő még hétköznap is csinos csajok szoktak üldögélni a rakparton.Vasárnap délután a parton mindig motoros találka van.
igen, pici furat a vezteng végén levő tárcsán, hasonló felöntés a vezteng leszorítón. Ha a főtengely az 1. fhp-ban van, akkor a veztengelyek jelölései egybe esnek a leszorítókon levőkkel.
Anno a lánccsere után is már szebben járt a motor alapjáraton, tehát a lánc nyúlása is már hátrányosan befolyásol, ha el lenne rakva akkor még nagyobb lenne a galiba.
A benzinszint az jó? A tűn lehet emelni? Lehet kéne egy lépés még neki.
Akkor passz,nincs több tippem.Gondolom a vezérműtengelyeken,és főtengelyen jelzések vannak,és azoknak meghatározott helyen kell állniuk hogy meglegyen a pontos együttfutás.Gondolom,még én sem bontottam szét.
Még egy tippem van,elvileg lehetséges hogy a vezérműtengelyeid kicsit el vannak forgatva a gyári beállítástól.Amikor még tereprallyztam kocsival,a Ladánál alkalmaztak sport vezérműtengelyt,ahol a bütykök másképp álltak mint a szériánál.Ennél van olyan forgáspont,ahol mind a két szelep(szívó és kipu is) nyitva van.Ezt könnyű volt észrevenni,mert az ilyen kocsi váltáskor hangosan durrant,lángolt és hörgött..20-30 százalékos teljesítmény növekedést lehet vele elérni,persze van némi plussz fogyasztás.Két vezérműtengelynél pusztán az elforgatás már elég, nem kell speciális alkatrész.Lehet hogy neked se a gyári állásban vannak a tengelyek.
Ha hazautazok akkor lemérem, az is a garázsba van és írok mindenképp, annyi hogy az én ezresem mérete, csak pesten vok és nem tudom mikor utazok haza, mert van egy határidőtúllépésem a diplomámmal.
Hi! Ugyanilyen 4darab sportlégszűrő volt az ezresemen(kell valakinek?), Louis-os, de a porlasztókat fullra át kell hangolni (nekem a gyári légszűrő után ugynazzal a hangolással 140-et ment ötödikbe meg dadogott) Aztán mindent maxra állítva 220, aztán elhittem hogy dyno-jet porlasztókitt nélkül ez minden(az még kb.25ezer). Durrogás van-e még ötödik satuféknél 150 körül ? Gondolom kérdezgetik hogy mi a fene ez a durrogás meg hogy ez csinálja-e, de hát az FZR az FZR Gumi nekem elől üzemi hőfokon 2,25 és hátul meg 2,5....2,9 bar de ez márkafüggő, a Dunlop honlapján fent is van típus+üzemi hőfokon a nyomás. Régi MeZ1 az 2,9-el volt a legjobb, csak el kopott de még van rajta fél milli profil (no burnout) 160/60 zr18, ott döglik a garázsba, kinek kell?(8 éves semmit nem tapad, 200-ról elkapar)
Zsolt, milyenre alakítod majd az ezrest?
azt mondták, vagy írták, hogy milyen sűrűn kell szétkapni a mocit, és kimosni, majd újra impregnálni a szűrőket? kíváncsi lennék, hogy hány pacit kap a vas tőle....
Anno a lánccsere után is már szebben járt a motor alapjáraton, tehát a lánc nyúlása is már hátrányosan befolyásol, ha el lenne rakva akkor még nagyobb lenne a galiba.
A benzinszint az jó? A tűn lehet emelni? Lehet kéne egy lépés még neki.
Zsolt, milyenre alakítod majd az ezrest?
Meg tudnád (tudnátok) mondani hogy a Yamaha fzr 1000 89 mociba a kerekeknek a nyomása mennyi kell hogy legyen!
Élőre is kösz