Az enyémen is 160-as van,de kanyarban nem fordul vele jól.Pásztóy-nál van 140/70-18 as gumi,egy hangyányit nagyobb az átmérője,de elmegy,sőt elvileg nagyobb lesz a végsebessége.
Megszíííííííííííívatott a moci. Mentem Szentesre ma reggel 3 -4 hengerrel. Odaértem, mondom mecsiszolom a trafó testjét,hátha. Semmi változás. Ahogy basztatom a testet látom hogy a 2-es henger pipája szikrázik. Az a mocsok valamikor lecsúszott. Vissza, azóta patent. De valószínű a szinkront is így csináltam, tehát kezdhetem előről.
Egy '91-es FZR500-as om van!Tudomásom szerint a futóműje olyan mint a 600-é.Most szeretném a hátsó gumit cserélni és 160/60-at akarok bele tenni mert nem találok 150-est.Olvastam hogy sokan beletették és elfért.
Azt szereném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy nem ment el neki a láncnál vagy a fékkitámasztónál?
Ja és ugyanehez a motorhoz keresek a lápa hátuljára való porvédő gumit, ami az égőt takarja.
Már az optika lámpás nem pedig a két kerek.
Szerintem más különbség nincs!
Tegnap állítottam a karbin,súber középen,levegőcsavar 3 és 3/4-ed fordulat!A műhelybe tök jónak tünt,de ma elmentem vele melózni!Elkezdek menni,kb 10ezres fordulatig,de a második váltásnál elkezd dadogni,mintha tartalékra kéne tenni!Visszaengedem és megint megy!Vajon most mi a sok vagy kevés?
Oké,köszi,egyelőre nincs rá most keret,ha lesz majd szólok.Ha külső szűrős az 92-től gyártott,de más különbségről nem tudok.Most ezt a csörgést szeretném megszüntetni,húsvétra meghívásom van Siófokra,ha jó az idő megyek Yamival.Sőt,azon a hétvégén találkozó is lesz Szalkszentmártonban,meg Újkígyóson.Ábrus,te merre laksz,ha útbaesik lehet beugrom hozzád.
A generátor fedél csúszás miatt betört!Belül minden ép,teljesen jól üzemel a motor vele csal hiányzik belőle egy darab!Jobb oldalt a kuplungnál nincs baj,a fogaskerék fedél meg már valamikor el volt törve és hegesztve van,ez így került hozzám!Olajhűtő nincs rajta!Normál olajszűrős nem betétes!Karbisor van és az indító is rajta van!Azt nem tudom mennyit érhet egy ilyen!
Ez egy pár kérdést felvet: Gondolom ha ez cserélve van, tömítéseket venni kell.HA talán más baj nem jön elő. Te esetleg megcsinálnád-e. Forintosíts kb. Nekem ez kb 2hónap múlva lenne aktuális. Meg hány nap egy ilyen csere kb. Lehet hogy hülyeségeket is kérdeztem, de a 22 hónapos terrorista kuszterkodik.
Egy '91-es FZR500-as om van!Tudomásom szerint a futóműje olyan mint a 600-é.Most szeretném a hátsó gumit cserélni és 160/60-at akarok bele tenni mert nem találok 150-est.Olvastam hogy sokan beletették és elfért.
Azt szereném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy nem ment el neki a láncnál vagy a fékkitámasztónál?
Ja és ugyanehez a motorhoz keresek a lápa hátuljára való porvédő gumit, ami az égőt takarja.
Már az optika lámpás nem pedig a két kerek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Tegnap állítottam a karbin,súber középen,levegőcsavar 3 és 3/4-ed fordulat!A műhelybe tök jónak tünt,de ma elmentem vele melózni!Elkezdek menni,kb 10ezres fordulatig,de a második váltásnál elkezd dadogni,mintha tartalékra kéne tenni!Visszaengedem és megint megy!Vajon most mi a sok vagy kevés?