Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 80-ért vettem.(Svájcból hozták pályagépnek de találtak helyette egy yzf 750-et és ez nem kellett)
Ezért vagyunk ügyesek,mert pénz híján mindig barkácsolni kell.Kérdezd meg Ábrust,ő aztán fúr-farag!
Jó ötlet Ábrus,én is gondoltam rá hogy hozok Bécsből egy 500-ast bontani,de az se két fillér.
a vérem adtam érte, a hütő felfogatáshoz kellet egy konzol aztán közbe átfurtam a középső ujjam de már gyógyulok
oké köszi
van még eladó hütőm blokkom karbisorom légszűrőház kipuf leömlöm stb.
mondtam, hogy nagyot lép azzal a kis rézzel a karbikban A modullal együtt akkor elküldöm majd az eredeti cuccost meg a többi dynojet részt ami nem kellett
jó lett a gép bagoly szám fülig ért mikor oda csavartam neki
nekem van egy eladó 1wg modul ha valakinek kell véletlenül.
ok, jelentkezz ha úgy állsz
He he,ez jó!Próbálom egyszerűbb gyújtásvezérlővel kiváltani,de tekercsérzékelős vezérlő chipet(integrált áramkör)már nem lehet beszerezni.Hall érzékelős verziót még talán lehet kapni,de az se egyszerű,(ráadásul 2000 ft. darabja+érzékelő)át kell hozzá alakítani az érzékelő részt.Akinek exup.os gépe van az még rosszabb,oda még egy programozható fordulatmérő is kell,hogy legyen ami nyissa a szelepet.Exupos motorhoz mindenképp tartalék modult javaslok!
jaja én vagy 2 hét mulva igényt tartanék rá. mint törzsvásárló:))) akkor majd szólok mikor van fölös zsé és elküldöd utánvéttel oké?
egy tizest megérhet Szerinted?
"enyém is úgy fel volt tuningolva,8,5-et kajált!" (és nem ment az istennek se)
Nekem is van egy tarcsi 2GH gy.modul a biztonság kedvéért egy komplett tarcsi FZR-rel együtt (jöhet bármi nem félek)
mennyiért adod?
nekem is van még egy 4JH-hoz való, ha esetleg valaki most hirtelen modult vásárolna :-)
egy jótanács. aki hosszabb távon szeretne még Fzr-el furikázni,az szerezzen be egy tartalék gyújtásmodult,mert olyan egychipes mikrovezérlő van benne,amit már beszerezni és programozni lehetetlen.Új modullal lehet pótolni,de azt meg egyedileg kell beállíttatni,mert az újabb modellek már fejlettebb,más karakterű blokkokkal mennek,más a gyújtásprofiljuk.Ráadásul egy új modul csillagászati összeg,sőt az új 2009-es r1-es már 90 fokos gyújtási eltéréssel dolgozik,annak a modulja csak abba jó,semmelyik másba nem!Én vettem tartalékot!
Oki. És köszi.
Hát a karbinál én a súbertűt betoltam teljesen,(lemezke a legkülső állásban) az alapjárati csavar pedig három fordulaton van.ha kevés az alapjárat ezt könnyű észrevenni, mert visszaengedve a gázkart késve hosszan késve fog leesni a fordulat.Nincs nálam szervízkönyv,most nem tudok fúvókaméretet mondani.Gépkönyv szerint ellenőrizd le a fúvókákat,mert ki tudja ki mikor milyet rakott bele.enyém is úgy fel volt tuningolva,8,5-et kajált!
Ha a primer 2,6 ohm tiszta csatlakozással mérve,akkor az sok,kevesebb áram fog folyni rajta,és kevesebb teljesítmány transzformálódik át a szekunder tekercsre.Vagyis kisebb lesz a nagyfeszültséged,gyönge lesz a szikra.A szekunder ellenállást a trafó két nagyfeszültségű kimenete közt kell mérned,mert itt egy trafó egyszerre két gyertyára ad nagyfeszt.(1-4,2-3-as hengerekre)Vagyis itt is minden fordulatnál gyújtást kapnak a hengerek,mint a kétüteműeknél,csak a páros hengerek közül egyszerre csak az egyikben történik robbanás,a másik épp szívást kezd,ott csak átugrik a szikra,nem csinál semmit.Így lehet megspórolni két trafót,csak ennek az az ára,hogy ha egy picit is gyengül,öregszik a trafó,akkor már vagy lesz szikra,vagy nem.
Szia Gyula!Tudnál segíteni karburátor beállításba?
Ugynézem már lett gyárira szeretném visszaállítani,csak nem tudom az adatokat!
Köszi!
Hahó Gyula. A primer oldal megvan,2,6 mind a kettőn, de a kimenőt sehogyan sem tudom mérni. S.O.S.
http://216.37.204.203/Yamaha_O...

Itt vannak robbantott ábrák 750-ről
hello gyula fel adtam a pénzt,de postán mert nekem ugy egyszerübb volt,holnap meg kell érkeznie.