Igaz ha kell hozzá valami, Bécs, Pest, vagy Debrecen. Itt a Délalföldön nem igazán elterjedt így alkatrész csak hosszas utánajárás. Dieselbe volt az egyik ismerősnek sok jót nem mondott róla. mindíg baj volt vele. De lehet hogy csak belenyúlt. De ez bármire igaz lehet.
Na vagyok. Igen az enyém. Anno egy audi 80-asért cseréltem. Sok baj volt vele, de még így is megérte. Most nálunk napi használatban van, a feleségem jár vele dolgozni. Volt+ egy suzukink, eladtuk,rá egy hétre visszahívták dolgozni gyesről. De nem gáz a fogyasztása, ha ő vezet 8-9 liter. Egy jó lada eszik ennyit. igaz napi 80km-rel, elég sokat kell tankolni. De 120-nál csak 2000 forog. A bizosítás se sok a k§h nál a nagyköbcenti olcsó, de 2.5 felett mindegy. Miden benne van, kivéve a bőrt.
Teljesen betolva kell lennie a súbernak?Én azt hittem középen!A fúvókáim jók,csak a súberel meg a keverékcsavarral vagyok bajban!
Nekem van egy jó tarcsi fzr-em,nem érdekel?
Nézegettem Voyagert és Luminát is,csak ezekkel az a baj hogy benzinesben(3,0-3,8)napi használatra nagyon költséges(ultrakényelmes benzintemető,2,5TD-ben jó lenne)viszont hobbiautónak meg nem elég különleges(ha vennék akkor kb 81-82es évjáratig valami cirkálófélét 2,8-tól akármeddig)de jelenleg keret nélkül kár erőlködnöm(jelenleg csak "jó lenne" kategória)
A Voyager a tiéd?
ezért utálok ésszerű döntéseket hozni (pl esküvő előtt foglalózni az R1-et) de egyre jobban rákényszerülök, örexem de befejeztem amit akartam, megyek aludni
Tavalyelőtt már ott volt a telefon a kezemben(remegett)hogy megveszem de aztán győzött az asszony és a józan ész.(házat szigeteltünk+ablakcsere(2M) és lemondtam)pedig megnéztem kipróbáltam dehát
ugyanez, pedig tavaly ősszel már próbáltam is egy 4 ajtós békát - szerencsére nem lett meg, maradt pénz a szervizre. Majd legközelebb, úgy 2-3 CHF alapú hitel visszafizetése múlva
Ha lett volna az is feljavítós lett volna,de aztán hagytam úgy ahogy volt(2,3 v6 aut),aztán lett egy 79-es Taunus (2,3 v6)és egy halom más.
A végén egy 300ZX-volt aztán házat vettünk és vége lett a hülyeségnek.Ma már a földön járok:R-19 1,4i 90' 58Le(használom 6 éve,szép,rendben van,de szeretni nem tudom)
Minden nap megvan a kísértés valami nagy cm3-es (v6-v8)öreg kalapácsra de sajna egyenlőre nekem sem megengedhető.
feljavítva most is mocsok drága. több éve 100-é vettem bele láncot meg 1-2 apróságot még... nem is adom el aprópénzért persze rosz állapotút kapni olcsóé
Igazából egy fullos béka Scorpio (94-től) 2,9 24V Cosworth kombi lenne az igazi (árban sem lenne sokkal több), de azzal sok lenne a macera és most nem engedhetek meg hobbiautót magamnak. Pedig egy ilyen blokk várakozik sorsára a garázsban
Nem rossz választás,én is nézegettem ilyet(pont 1.8-2.0 kombit)
Én nem jártam ilyen drága verdákkal,nekem mindig öreg 78-91 ig terjedő kisebb-nagyobb cm3-is gépeim voltak(általában olyanok amihez égen-földön sem lehetett alkatrészt találni,de ha mégis akkor meg aranyáron)
első generációs Mondeo kombi 2,0 benzin = 480kHUF. És reálisan ez az amit egy magamfajta tényleg megengedhet magának, vagy max 1 milláig valami hitel nélkül. De épp ma számoltam, hogy az elmúlt 4 évben min 10x, de olykor 17x drágább kocsikkal jártam akkor bezzeg szaladtak a kutasok tankolni, ma nem jött a kutya se. Én mégis jobban érzem magam, mint az elmúlt 1-2 évben.
figyelek Talán ez volt az utolsó ilyenféle spórolásom, bár most egy nagyon olcsó kocsit vettem a műhely miatt, de azt meg tudom csinálni, ha elromlik :-) és csak utazásra kell, semmi másra
Nekem van egy jó tarcsi fzr-em,nem érdekel?
A Voyager a tiéd?
A végén egy 300ZX-volt aztán házat vettünk és vége lett a hülyeségnek.Ma már a földön járok:R-19 1,4i 90' 58Le(használom 6 éve,szép,rendben van,de szeretni nem tudom)
Minden nap megvan a kísértés valami nagy cm3-es (v6-v8)öreg kalapácsra de sajna egyenlőre nekem sem megengedhető.
Én nem jártam ilyen drága verdákkal,nekem mindig öreg 78-91 ig terjedő kisebb-nagyobb cm3-is gépeim voltak(általában olyanok amihez égen-földön sem lehetett alkatrészt találni,de ha mégis akkor meg aranyáron)