750-hez doksim, csak 600-hoz.http://motorbikemanuals.blogsp... de innen le tudod tölteni.Persze a trafót fesztelenül méricskéld,különben megrázó élményben lesz részed!
szevasztok fzr 750-hez keresek gyújtásos ill. vezérléses szerelési útmutatókat vagy műszaki rajzokat ha valaki tudna ajánlani valamit
azt nagyon megköszönném.
Hali Csak Dorozsmáig mentem, Egy cimbit motoroztattam meg, Forráskútról bevittem,ott várta az asszonya. Jövőhéten ha jó idő lesz többet megyek be, mert a feleségem kórházba lesz. Az adatokat köszi, kiméregetem valamelyik nap. A vásárba volt egy darab dupla trafó 10000 pézért, új. Telefonszámot kértem, ha nem lesz jó valamelyik, a cseredarab már megvan.
Zsoliti,tegnap délután voltál bent Szegeden?Mintha láttalak volna a sárgával.A trafó primer tekercsnek 1.8-2,2 ohm között kell lenni,a szekunder (nagyfeszültségű)tekercsnek pedig 10,8-13,2 kohm között.Ha ennél kisebb menetzárlat,ha nagyobb akkor megnyúlt és elgyöngült.Egyik se jó.Nálam2,5/15kohm volt,úgyhogy cseréltem őket.
OK, jelenleg 40 km-re a szerelőnél csücsül a motor, ha kész lesz, és ki is tudtam fizetni, és megint lesz valami kis pénzmagom, akkor mindenképpen megkereslek! Ha meglesz még a cucc, akkor érdekelni fog mindenképp.
Szerintem 30-at megér a pár, esetleg egy szolid alku beleférhet Az első tengely vastagságát azért majd egyeztetni kell, ha esetleg odáig eljutunk, mert az is hozzá tartozik.
Abszolút Booldog is az arcom. Olyan mint amilyet mindig is szerettem volna. Van is találgatás mikor valahol feltünök vele, hogy milyen moci is. Ezek után már nem is nagyon szeretném felmatricázni, hagyom gondolkozni az embereket.
4JH első villapár éppen akad egy a polcon :-) Friss olajjal, de csak utcára ajánlom, mert lapon kanyarból kifelé nagygázon behullámzott :-) (Pannónián, nyilván utcán sose adódik olyan lehetőség, mint ott) Csak egy sárvédőt kell rá kanyarítani, mert annak más mint a tiédnek. Viszont erősebb az alja, nincs is összekötő elem a két szár között. Ár megegyezés szerint.
azt nagyon megköszönném.