Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem most 50 ezer az átalakítás festéssel együtt, úgy hogy mindent mi csináltunk a baráti körrel. A farokidom volt lámpával egy huszas, az üléseket sk csináltuk teljesen, mert a gyári felfogatásokat nem tudod használni. Ja és a segédkeretet amit a hátsó részt fogja újat kell gyártani. 3 ember 1,5 havi munkája van benne, minden hétvége plussz majdnem minden délután. De így a legolcsóbb
Az úgy derült ki, hogy amikor szétszedte, azt látta, hogy a hengerfejtömítéshez, meg a hengertalptomítéshez pasztát kentek, az meg belement a víztérbe. És a víz nem keringett. Meg ahol az olajat kellett volna keringetnie, ott is paszta volt ,és eldugult. Így nem ovlt se kenés, se hűtés
És ez hogy derült ki?
Igazság szerint még csak érdeklődök, hogy mennyit kell még arra is gyüjteni. Még a blokk darabokban van, azt kell először rendberakni. Amúgyis mondta a szerelő, hogy elmegy még ez ezzel is, csak egykerekezni nemkéne vele, mert úgy meglepetések érhetnek majd
Bagoly szervízvezetőt kérdezd meg hogy megvan-e még neki a Low cost eleje.
Még mindíg jobb, hogy elkezdtem csinálni, mert ha nem, akkor vsz főtengelycsere. Mert valami balfasz a hengerfejtömítést bekente pasztával, és elzárta ezzel a vízjáratokat, meg az olajjáratokat. Hamarosan besült volna.
mondtam ha elkezded csinálni nincs megállás.
ez relatív. attol függ mennyire kell a pénz a gazdájának.
Mennyiben van kb egy első futómű? A szerelő szerint cserélni kell, mert el van hajolva a villaszár
Mennyiből lehet kihozni hasonlóra. A farokrész tartót át kell ett szabni?
Helló! Fzr 250-es első villája meghalt tudja valaki hol lehet olcson hozájutni?
kössz! igyekszünk
Hm.
Egy saját szervíz.
Valaha én is gondolkoztam rajta hogy hivatalosan is megnyissam magam.De aztán inkább abbahagytam.
De neked sok sikert és kitartást kívánok hozzá.
Gyere hozzánk :-) www.essmotor.hu És '92-es FZR-em volt, nagy bajt csak nem okozok
Sziasztok!

Nem vagyok profi motoros van még mit tanulnom, viszont van egy 91-es évjáratú FZR 600-som amit imádok. Technikai tudásvágyam határtalan, de ha én hozzányulnék a mocihoz azzal csak azt érném el, hogy utána mindenre alkalmas lenne csak motorozásra nem. Az lenne a kérdésem, hogy tud-e valaki olyan szerelőt, aki lelkiismeretes és megbizható és átnézné a gépet? Én Őrbottyánban lakom.
Köszönettel.
Sziasztok!Benne vagyok egy kis felújításban!Gondoltam kitakarítom a karbit,miközbe észre vettem,hogy az összes súbertű a legfelső horonyban van!Ez igy nem jó nem?mit tegyek vele?
Amúgy már megy össze,kapott új fényt a váz és a kerekek!
Remélem lehet látni valamit!
Huh szép.
Szia.Te mint amper szaki. Ki lehet-e mérni a trafót, hogy milyen állapotban van?
szep moci
oké küldöm.
Jó, akkor hétfőn várom a lóvét,és készül még kettő,ha kell valakinek.
nem erre elég türhetö idő volt. jaja elösször kicsit rángatott nagyfordulaton a maszek légszűrő miatt de ki küszöböltem a hibát és frankó lett.
Örülök neki,de nem volt még kissé hideg motorozni?Szép menet volt,gondolom jól meghúztad a fülét!
na gyula itt a beszámoló. a töltésem fasza minden rendben. gondoltam megyek pár kilóméteres próbakört aztán a végére 120km lett a klubtársakkal megcsavartuk kicsit,és nagyon jó lett semmi gond vele jól megy jól viselkedik. megérte a kinlódás.