Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végre idén először motoroztam!

És elkészült a motorom!
Igen,én minden hengerre külön trafót tettem,mert a Lada(!)trafó egy kimenetű,azért van utána elosztó is,de még így is olcsóbb volt mint egy pár gyári ikertrafó.Vettem én bontottat,de az is kuka volt.
Szeva! Az én motoromon a 4JH-s műszerfala van, de a 3HE-re elcserélném, ha valakinek meg fordítva van! A km/h tartanám csak meg, hogy a valós km legyen benne!
sajna a vázhoz sincs vázas papír volna jó.
Jóóóóóóóóóóóóreggelt. A kipuff képek.
Ha nem muszáj a karbit már nem bántanám, mert elég macerás. Azért holnap felrakom a képet. Nincs üvöltő hangja, de nem 250-es Kíváncsi lennék rá menet közbe.
Ötletes.Ezzel a megoldással még nem találkoztam.
A dob meg:a rendőrök állandóan ba..ogatnak érte,műszakin kötözködnek,és ilyet feltéve megint jön a karbi tekergetés.Csak ezért,semmi több.
Pufogó meg akkora mint ami most rajta van, csak nagyobb lik és átlátok rajta. meg a torok felöli vége csvaros.
mingyáááááááááááá
A csőszinkronon azt nem értem hogy milyen eljárás.(nem vagyok képben)
Majd holnap rakok fel képet a kipuffról. A csőszinkron meg azért,mert próbálok itthon megoldani dolgokat. Nézd, a te ti segítségetekkel javult a moci. Mármint nekem pozitív irányba. Idáig rosszat nem csináltam vele. Ez a dob,na majd holnap.A végleges formáját jövőre kapja meg, mert most nincs rá keret, meg ha tudok szeretnék motorozni, nem idénybe újítani.
Csőszinkron?
A dob meg gyapotos sportdob.Ezt jól átgondoltad?
Bár te tudod,nem vagyunk mind egyformák,mindenkinek mást jelent a motorozás.
Előtte is volt, de akkor durvább volt. Most jobb. Úgy nyitott hogy átlátok rajta. de oldalt van benne gyapot vagy mi. Lehet hogy a csőszinkron se egészen tökéletes.
Eddig is csinálta,vagy csak a karbi piszkálás után kezdte el?
És mit értesz a "nyitott" dob alatt amit fel akarsz rakni?
1wg blokkhoz minek papir? azon nincs motorszám.csak kód. ennyi 1wg! ha van papiros vázad olyan 1wg blokkot raksz bvele amilyet akarsz.
ja aszivató nekem is ilyen volt a 400 ason és a 600 is ugyan oloyan
Akkor durrog. Cak a sisak meg a mellékzajok Ahogy láttam gyulának 4 trafi az 1000-be 2 -tő Van itthon ikertafóm a kz hez adták annó . kipróbálom avval is ahoz nem kell nagyot bontani.
Ja,a szivató úgy normális.(nekem is olyan)
fzr400-as papírokat keresek 1WG hez
Az L egy fél hőérték "eltolódást" jelent lefelé.(kb:NGK DR 7,5-ös lesz) ettől nem csinál ilyet.
"Olyan mintha durrogna" ? most akkor
Ugye akkor durrog ha a kipuban,(vagy a csőben) égeti el a keveréket.Nálam is szokott indításkor,mert az egyik henger későn kapja el.Vagy sokat kap,vagy gyenge a trafód,esetleg a gyertya elhasznált és nem mindig ad szikrát.Megfelelő gyertyával és egészséges erős trafóval kékeslila szikrát kell látnod.Ha fehéres vagy pirosas az már gyengécske.Én is cseréltem gyertyát meg trafókat,aztán leraktam a súbertűket,alapjárat beállítás,most jó.Illetve most meg csörög a szerencsétlen közepes fordulattól,készülök egy olajcserére,de lehet hengerfejjavítás lesz a vége.
Hát ezaz. Az illesztő. +cső. Na eddig jutottam.
A három csavaros rögzítésű dob Suzukihoz való,de megoldható egy illesztővel.