Igen,én minden hengerre külön trafót tettem,mert a Lada(!)trafó egy kimenetű,azért van utána elosztó is,de még így is olcsóbb volt mint egy pár gyári ikertrafó.Vettem én bontottat,de az is kuka volt.
Szeva! Az én motoromon a 4JH-s műszerfala van, de a 3HE-re elcserélném, ha valakinek meg fordítva van! A km/h tartanám csak meg, hogy a valós km legyen benne!
Ha nem muszáj a karbit már nem bántanám, mert elég macerás. Azért holnap felrakom a képet. Nincs üvöltő hangja, de nem 250-es Kíváncsi lennék rá menet közbe.
Ötletes.Ezzel a megoldással még nem találkoztam.
A dob meg:a rendőrök állandóan ba..ogatnak érte,műszakin kötözködnek,és ilyet feltéve megint jön a karbi tekergetés.Csak ezért,semmi több.
Majd holnap rakok fel képet a kipuffról. A csőszinkron meg azért,mert próbálok itthon megoldani dolgokat. Nézd, a te ti segítségetekkel javult a moci. Mármint nekem pozitív irányba. Idáig rosszat nem csináltam vele. Ez a dob,na majd holnap.A végleges formáját jövőre kapja meg, mert most nincs rá keret, meg ha tudok szeretnék motorozni, nem idénybe újítani.
Előtte is volt, de akkor durvább volt. Most jobb. Úgy nyitott hogy átlátok rajta. de oldalt van benne gyapot vagy mi. Lehet hogy a csőszinkron se egészen tökéletes.
Akkor durrog. Cak a sisak meg a mellékzajok Ahogy láttam gyulának 4 trafi az 1000-be 2 -tő Van itthon ikertafóm a kz hez adták annó . kipróbálom avval is ahoz nem kell nagyot bontani.
Ugye akkor durrog ha a kipuban,(vagy a csőben) égeti el a keveréket.Nálam is szokott indításkor,mert az egyik henger későn kapja el.Vagy sokat kap,vagy gyenge a trafód,esetleg a gyertya elhasznált és nem mindig ad szikrát.Megfelelő gyertyával és egészséges erős trafóval kékeslila szikrát kell látnod.Ha fehéres vagy pirosas az már gyengécske.Én is cseréltem gyertyát meg trafókat,aztán leraktam a súbertűket,alapjárat beállítás,most jó.Illetve most meg csörög a szerencsétlen közepes fordulattól,készülök egy olajcserére,de lehet hengerfejjavítás lesz a vége.
És elkészült a motorom!