Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hiányzó szutyok a szimmerring fölötti porvédő lehet, nagy bajt nem okozhat a hiánya rövid távon;
nyikorgás lehet a hátsó himbarendszer kenetlensége miatt, vagy csak simán dagadt vagy és sír alattad a gép
a légszűrőt érdemes lehet moshatóra cserélni, de csak akkor, ha sokat mész vagy koszban. Mert ha keveset mész akkor ritkán kell cserélni Bár nekem a 3HE esetén sokat hozott a K&N légszűrő nyomatékban is
tehát mind a 4 henger megy.
Ja és Daogyula! Ráhibáztál. Jó füled van. Megy mintkét henger a vidin, és karbi szinkron előtt van. (ráadásul a mikrofon is vacak)
Sziasztok ismét... fel élesztettem vasárnap a vasat, kicsit járattam. (videón látható is)
Decemberbe vettem, úgyhogy még olyan állapotú ahogy hozzám került. Elvben egy jó referenciákkal rendelkező nagyon jó szerelő fogja megnézni de kérdés, hogy mennyire "szedessem vele szét"? Mit illik, kell ilyenkkor átnézni, kicserélni?
Láttam az első telóknál 2 kis műanyag gyűrűt, ami a króm felület szárba bemetelénél van... na erősen elhasznált, azt egyik már nincs is egyben. Az okoz hatalmas gondot? (persze cseréljük, de hogy lehet-e komolyabb dolognak okozója?)
ha ráülök és rugózok rajta, erős nyikorgó hangot hallat valahonnan lentről. Valaki tapasztalt már hasonlót? Talán sokat állt?
A motor május 1-től van ismét forgalomban, és addig úgy rendbe akarom rakatni, hogy megbízható legyen, és át is menjen júniusban a műszakin.
Jól csalódom, hogy a levegő szűrőt szokás sportra cserélni, mert az tisztítható, és így még olcsóbb is mint a gyári?
Na jó sok kérdés lett. :D:D bocsi érte.
üdv rendben
Holnap fotózom és felrakom. Ha jó mehet a dolog mert az enyém törött.
Akkor jó, azt hittem már tákolva van.
igen az 1wg az a 400_as kódja de sok 600asba is került az alkatrészekbe 1wg-darab,még az én 4jh-m ban is,találtam 1wg jelöléseket.
o oké kösszi.
Az 1WG, az a 400as motorkódja? Mert a szelepfedelem belsejébe az van írva!
a gyárit egyenlőre nem találom, de rothadul forró is tud lenni. 60-70 fok simán lehet 25 fok külső hőmérséklet fölött ha nincs hűtő menetszél
helló valaki véletlenül nem tudja mennyi lehet egy fesz szabályzó üzemihőmérséklete?
üdv! mutass mintát mert 2 fajtát gyártottak fzrre egyébként 2000 forint ha utalsz előre ugy olcsóbb sokkal a posta
Szia. Fékkar postával mennyi lenne?
fzrhez van eladó fékkarom meg 2 taposóm akit érdekel irjon....
okés köszi.
pumatools.hu A kiállításon fent voltak, jó szerszámaik vannak.
Szasztok .Kell az L betű a gyertya végén, vagy elég a DR8ES-s? Ma mentem délelőtt karikára, TECCIK. HA rendesen bemelegszik akkor nem kopog annyira, és az alapjárat is 1100 körül van. Úgyhogy alakul.
Hubi,úton a fesszabályzó,holnap ott lesz.a többit emailben.
Meg hát láttad a videón hogy van egy kis kotyogása a cuccnak
Nem kopog, csak halkan csörög, és mikor az olajbetöltőt leveszem, akkor jóval hangosabban hallani.
Valami hasonlót akarok majd énis csinálni.
Szia. Alacsony fordulaton kopogott?
ábrus a közelmultban be tett egy képet egy szerszámrol,egy fém lamella volt ami ugye rá megy a kosár fogaira erre volt egy fogantyu hegesztve és ezzel törés ütés nélkül rá tudsz fogni,hogy letekerd a rögzitőcsavart.
Kösz, még ki kell valahogy robbantani a csapágyat, majd utána megkérdem itt is.