Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm néktek. vagy egyik vagy másik, de meglesz. Rakok képet ha szétszedem. Külön mappám van már a mocihoz. tök jó.............
pont együtt gondoltunk rá
itt ni
Tiszta véletlenül van egy szétszedett karbisor az asztalomon.(már vagy fél éve)
mingyá!
akkor bent vannak a dugok ha nem látál semmit
Gőzöm nincs én csavart nem láttam rajta. Valószínű bontás lessz. Asszonykám örömére.
nekem nem kell leveni az exupon hátulrol állitom a csavarokat ,és a tűket is kitudom venni de a fzr 4-és 6 százason elöröl vannak a csavarok és elég szar a hozzáférés de a genesis 1000 en nem tudom elöröl vagy hátulrol van a csavar ezt ábrus biztos tudja mert neki genesis van
Emberek.................... Mindenki a Jóban rosszban-t nézi?
Meghajlok tudásotok előtt. Szinkronmotyót már összehoztam a barkácsvidikből. A 2t olajat sutty elszippantotta. Majd keményebb drogra váltok.
akkor van esély a beállitás bajokra is amit ábrus mond az olcsob lenne
Végülis ha a tűt is meg akarom nézni le kell venni.
Ahoz hogy a gumidugót meglássam, le kell venni a karbisort?
Indul szépen.
Ezt egyébként nekem is csinálta.
Ha a gázbowdenek nem szorulnak,akkor a benzin-levegő keverék csavarok beállítása nem jó.(a karbik tetején vannak a szívócsonknál,gumidugó van benne)a gyári doksi szerint 2,5 fordulat kifelé a gyári beállítás.A Haynes könyv szerint 2,5-3 fordulat.Eltekergetés után szinkronizálni kell!Ha nagyon ki van tekerve,akkor túl sok benzint kap,akkor csinál ilyet.
A súbertűnek felülről a negyedik beszúrásban kell lennie.
Ez persze mind akkor igaz,ha a gyári alkatrészek vannak benne.
hidegben indult könnyen ?
speciel találkoztunk ilyenel pont ugyan ezt csinálta mindent kipucoltunk beálitottunk akkor se volt jó mire megnéztük a szelephézagokat és a szívo szelepeknél nem volt hézag ez a kisebb baj de furák voltak levetük a hengerfejet és mit látunk sajna élesek a szivó szelepek és bevannak verödvel ,kicseréltük a hengerfejet mert én nem vagyok oda a felujitásokért amikor ezt azt köszörülnek (a felsö edzet részt vékonyitják amikor már igy is kopot)utána összeraktuk hézagcsere,szinkron, és kész minden
baja megoldodot . nem mondom neked is ez a baj de van rá esély
Szeretnék még kérdezni. Ha az alapjárati csavart feltekerem, nem esik vissza a fordulat hanem szép lassan jön vissza, vagy megáll 3000 körül, majd úgy jön le 1000 ig. az 1500 már meg sem próbáltam. Vagy hogy lehet még növelni az alapjáratot?
Köszönöm.
Motoroázis
Itt találsz, ahogy néztem a tiédre 1600ért van fékkar
Sziasztok. Eladó fékkar 1000-re?
A http://www.sokgumi.mlap.hu/ ajánlom
egyszerű oldal de gyors,pontos megbizható és olcsó!
Én most vettem
100%os Bridgestone Battlax BT 020 = 15 ezer
80%os Michelin 120/70 ZR 17 M/C (58W) PILOT POWER = 8ezer
A michelin télleg puha jol tapad ezért is választottam elöre ilyet! Ez még látott gumit kurva jó!
Köszi a tippet most már jó idő van úgyhogy lassan nekiállok a szezon felkésszítésre és akkor majd megnézem!
Igen,létezik.A Németeknél elég sok volt(van).