Most 180/55 ZR 17-es Continental ContiForce van hátul.(új)Eddig szuper,nemigen kopik és esőben is jól tapad.Olcsó.(27000Ft Gumiház.hu)
A 180 túl széles,elég lett volna a 170-es,azzal sokkal kezesebb,könnyebben lehet dönteni,kevésbé vezetik meg a hosszanti bordák az úton.(mindegy legközelebb)
Előtte Dunlop Sportmax Touring 170/60-ZR 18 volt rajta a gyári 18-as felnin(közepes állapotban)
Ez is jó volt de vizes úton nemigen akart tapadni.
(igaz hogy a 17-es felnire könnyebb gumit kapni és jobban is néz ki,de a gyári 18-as felnivel,160-170-es gumival fényévekkel könnyebb volt vezetni,sokkal kezesebb volt)
Elől 120/70 ZR17-es Bridgestone Battlax BT 010R van jelenleg.
Egy zsírúj CBR 600-ról kaptam,mert a srác valami szupersport gumikat rakatott fel és ezt itthagyta nekem.(kb 1500km volt benne)Nagyon jól tapad de elég gyorsan kopik a közepe.Esőben is jól tapad.Drága.(a Contihoz képest)
Előtte 120/70 ZR 17-es Michelin Hi-Sport volt rajta,na az egy igazi tapadókorong szárazon és vizen!Enyhén használt volt,(ezzel vettem)de szárazon bemelegedve kegyetlenül tapadt.Viszont egy rossz fékezés és kockásra is kopik,ugyanis nagyon puha keverékű.(de addig kegyetlenül jó)Viszont talán a legdrágább gumi amit kapni lehet.(nem túl tartós)Javaslom a Contit előre-hátra,talán a legjobb ár-érték arányú gumi jelenleg.
Hát röviden ennyi.
én probáltam sok félét de nekem idáig a Bridgestone BT 14 es jött be 180/55 17 és 120/70 17 ugy, hogy ezt használom egy kicsit talán lassan melegszik de ráérek, stabilabban érzem mint pl.michelin pilot sport-ot pedig állitolag az egy jó guma (hozzáteszem én pályán nem járok tehát ott biztos más a téma
sziasztok srácok.Bennt van a 600-as fzr-embe a 17-es felni.Munkahelyemen esztergáltunk hozzá távtartokat mind a 2oldalra.Bal oldalt az elozohoz képest rovidebb kellett jobb oldalt meg hosszabb.Tárcsánál stimmel most még a lánckerékkel vagyok bajban.Voltam bennt egy motoros boltban mert a lánckerék a 400-ason a tehermentesito része és a furatok kisebbek és vékonyabb .A megoldás a 400-as lukelosztásával és a tehermentesitojével és a 600-as vastagságával
a hozzávalo lánccal az fz 600 es a xj600 86-89ig pont ilyen fogaskereket használt ami nekem kell most.
Nekem volt, véleményem ugyanaz mint a többieké. Nagyot megy, nagyon nagyot forog, ez is a problémája. Alkatrész, mivel japán belpiacos nagyon nehezen, nagyon sokára van és az is arany árában. Javaslom a nagyobbakat én is, de a belpiacosoktól óvakodj.
Én is inkább nagyobbat javaslok(ccm-ben)azokban is találsz alacsonyabb fenntartású fojtott verziót.Az ilyen kis térfogatú sornégyekben elég kis méretű sérülékeny alkatrészek vannak,az áruk viszont több,mint egy nagyobb gépé.Qray Feri is a 250-e felújításakor őszült meg.Most már 600-a van,nem véletlenül.
FZR 250-ben nem vagyok perfect,de az biztos hogy márkaszervízben olyan furcsán fognak nézni rád és OLYAN árat tudnak mondani hogy valószínű előtte le is ültetnek nehogy náluk legyél rosszul.
Ebből kiindulva inkább a bontott cuccok után kellene érdeklődni.
(hívj fel pár bontót és érdeklődj a kínálatról-árakról mielőtt ilyen gépet veszel,bár néha itt is sokkoló árakat tudnak mondani)
Biztos hogy ilyen gépet szeretnél?(ezek általában japán belpiacos gépek,ezért márkaszervízben problémásabb alkatrészt rendelni hozzájuk (ha van akkor is brutál áron),azonkívül nem mai darabok és nagyon pörgős létükre nemigen kímélték őket,bár nekem tetszenek,használtam is de (ÉN!) nem mernék belefogni,bár vannak itt ilyen tulajok,ők majd elmondják(elmondták)mi a tapasztalat)
Ez sem másabb mint az Apriliában,ezért gondolom itt is menni fog.(semmi komoly)Arra vigyázz hogy nehogy megsértsd a satuban a csúszófelületet.
Szerintem nyugodtan beleteheted a 8-ast.(a szimering mindenképpen duplaajkas legyen)
vagyok de láttom már ábrus megadta a pontos választ , egyépként saját magam csináltam és sokat kell rákölteni ahogy aszt ábrus mondta és sokszor nem is a pénz hanem a ráforditott idö,munka az ami sok de szeretem ez van (és igazábol nem tudsz számolni mert attol füg mennyiért kapod meg a kivánt elemeket pl. vehetsz e.lámpát 20 ért is ha kifosz egy jó vételt de lehet ,hogy csak 35 ért fogsz kapni és ez mindenidomra is ráilik, és még persze semmi sem fog paszolni ehez kell a ráforditott munka idő de szerintem megéri már mint nem anyagilag értem
helló azt szeretném kérdezni hogy az fzr 250-hez könnyű e alkatrészeket szerezni márkakereskedőnél vannak e cuccok vagy ugy kell rendelni esetleg bontoban keresni
előre is köszönöm
Először mérd meg a rugók hosszát:gyári méret 55,5mm,alsó határ 54mm.Innen csere.
Ha még mindig csúszik,akkor lamellaszett csere.
Rugók a Méray motorsnál kb:2800-3000 ft.
Lamellák a Pink Motorsnál kb:12000 ft.
Én is innen rendeltem,olcsóbb nemigen van.(ami jó)
Nekem 7-8 ezernél kezdett csúszni második-harmadikban.
Helló
Nekem is fzr 1000-em van mint neked csak az enyém még genesis beszélgettünk a Gyulával hogy ha a kuplung 9000-nél megcsúszik akkor az már csere vagy csak elég ha a rugókat kicserélni légyszi szólj hozzá mert neked is 1000-ed van. Amúgy nagyon tetszik a géped te alakítottad át ennyire vagy úgy csinálták! Én is gondolkoztam hogy átt kéne alakítani! Sokat kell rá költeni hogy így nézzen ki?
Létezett ilyen egyáltalán?
A 180 túl széles,elég lett volna a 170-es,azzal sokkal kezesebb,könnyebben lehet dönteni,kevésbé vezetik meg a hosszanti bordák az úton.(mindegy legközelebb)
Előtte Dunlop Sportmax Touring 170/60-ZR 18 volt rajta a gyári 18-as felnin(közepes állapotban)
Ez is jó volt de vizes úton nemigen akart tapadni.
(igaz hogy a 17-es felnire könnyebb gumit kapni és jobban is néz ki,de a gyári 18-as felnivel,160-170-es gumival fényévekkel könnyebb volt vezetni,sokkal kezesebb volt)
Elől 120/70 ZR17-es Bridgestone Battlax BT 010R van jelenleg.
Egy zsírúj CBR 600-ról kaptam,mert a srác valami szupersport gumikat rakatott fel és ezt itthagyta nekem.(kb 1500km volt benne)Nagyon jól tapad de elég gyorsan kopik a közepe.Esőben is jól tapad.Drága.(a Contihoz képest)
Előtte 120/70 ZR 17-es Michelin Hi-Sport volt rajta,na az egy igazi tapadókorong szárazon és vizen!Enyhén használt volt,(ezzel vettem)de szárazon bemelegedve kegyetlenül tapadt.Viszont egy rossz fékezés és kockásra is kopik,ugyanis nagyon puha keverékű.(de addig kegyetlenül jó)Viszont talán a legdrágább gumi amit kapni lehet.(nem túl tartós)Javaslom a Contit előre-hátra,talán a legjobb ár-érték arányú gumi jelenleg.
Hát röviden ennyi.
a hozzávalo lánccal az fz 600 es a xj600 86-89ig pont ilyen fogaskereket használt ami nekem kell most.
Ebből kiindulva inkább a bontott cuccok után kellene érdeklődni.
(hívj fel pár bontót és érdeklődj a kínálatról-árakról mielőtt ilyen gépet veszel,bár néha itt is sokkoló árakat tudnak mondani)
Biztos hogy ilyen gépet szeretnél?(ezek általában japán belpiacos gépek,ezért márkaszervízben problémásabb alkatrészt rendelni hozzájuk (ha van akkor is brutál áron),azonkívül nem mai darabok és nagyon pörgős létükre nemigen kímélték őket,bár nekem tetszenek,használtam is de (ÉN!) nem mernék belefogni,bár vannak itt ilyen tulajok,ők majd elmondják(elmondták)mi a tapasztalat)
Szerintem nyugodtan beleteheted a 8-ast.(a szimering mindenképpen duplaajkas legyen)
előre is köszönöm
Ha még mindig csúszik,akkor lamellaszett csere.
Rugók a Méray motorsnál kb:2800-3000 ft.
Lamellák a Pink Motorsnál kb:12000 ft.
Én is innen rendeltem,olcsóbb nemigen van.(ami jó)
Nekem 7-8 ezernél kezdett csúszni második-harmadikban.
Nekem is fzr 1000-em van mint neked csak az enyém még genesis beszélgettünk a Gyulával hogy ha a kuplung 9000-nél megcsúszik akkor az már csere vagy csak elég ha a rugókat kicserélni légyszi szólj hozzá mert neked is 1000-ed van. Amúgy nagyon tetszik a géped te alakítottad át ennyire vagy úgy csinálták! Én is gondolkoztam hogy átt kéne alakítani! Sokat kell rá költeni hogy így nézzen ki?