Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Zsady a bizalmat,nekem 500-om van,Bakosinak van egy dögös 1000-se,de próbálok segíteni.Lehet elgyöngült rugó,de inkább elkoptak a lamellák,ez a valószínűbb.Az elöregedett olaj is csúszást okozhat,ha nincs időben cserélve.Ha már kibontod a kuplungot úgyis látni fogod hogy van-e még barázda a lamellákon vagy már síkba koptak,mert akkor csere.Régebben parafabetétes lamellák voltak,ezek érzékenyek voltak nedvességre, most már van hőálló műanyag is.Bakosit kéne meginterjúvolni,ő hátha tudja milyen van benne.
Üdv!
Kellene neem fzr600ashoz bal hátsó lábtartó. Ha valakinek van irjon please. THX
Szia Gyula

Ugyan olyan gépunk van Egy kérdésem lenne hozzád hogy a kuplungom olyan 9000-nél megcsúszik az már csere vagy elég a rugókat kicserélni?Ha tudsz valamit hozzá szólni írj!
jaja eddig megvan csak a gyujtás kapcsolónál meg a leállitónál vannak problémák mert ez a 400 as kapcsolóbol teljesen más csatlakozó jön ki és a vezeték is kevés ezért kéne egy jó rajh hogy meglehessen pldani.
Hali! aki cserélt már 600as fzr telószár szimmeringet mondja már el mire számítsak nagyjából,kell e hozzá vmi speciális szerszám vagy ilyesmi. annak idején 125ös nsrbe cseréltünk egy haverral,az nem volt olyan vészes. ja, és a gyári méret elvileg 38x50x8x9.5. a 9.5 állítólag azt takarja h ez magasított porvédős. szerintetek egy sima 38x50x8 is jó,vagy mindenképp a gyári méret kell? előre is köszi!
Halli!Fz6-ra raptor dobot akarok venni.Mi a véleményetek erröl a márkárol?Vagy mit ajánlotok inkáb?Köszi.
Hubi,1000-ről nincs rajzom,de annak is annyi kábele van mint a 600-nak.Van ugye a három generátor vezeték,a jeladó tekercs két vezetéke,(ha hall érzékelő akkor három)akkor megy kettő az indító motorra,meg egy alulra az olajszint érzékelőhöz.A benzinpumpához is megy kettő de az a tartályon van.
én is ezt tettem máma kiprobáltam a vasat
Ma jó idő volt,kicsit mászkáltam a géppel,de sok más szegedi motoros is.Nagyon jól nézett ki mellettem az a három Harley.
Hali.Keresek 250es fzr-emhez a karbiba úszót mrg túszelepet.Mert sajna 4ől kettő befolyik és ezáltal alig indul el melegen a moci.Esetleg ha valakinek van elfogadható áron komplett karbisora az is jó lenne.Vagy valami ötlet a megoldáshoz.
csá bagoly bent is van a blokk a gépben, telyesen passzolt az összes felfogatási pont,csak az elektromos részével megakadtam egy kicsit. nincs valakinek elektromos rajza 4jh-hoz?
a kep ami fent van 3 hete keszult , piciket motorozok. most felnit cserelek. ha kesz akkor talizhatunk
Az komoly!Csodálkozok,hogy még nem találkoztunk!Egyszer találkozhatnánk!Motorozol ilyenkor?
igen miklosi ,20000ft volt komplet
mennyiért adták?
Te Miklóson laksz?
Szia. én anno a 400 fzrre tzr250 tükröket raktam. szerintem zsír volt rajta
ma elhoztam a bontobol a 400fzr sp felnit elsore jonak tunik
Sziasztok
Lenne egy kérdésem,hogy a TZR tükör jó-e az fzr600-as ra
Oké.
Hello!
Megy minden hengere mindig, különben amikor elkapja bedurranna meg lángolna a dob. Gyújtáskapcsolóval amikor játszik valaki akkor ez van. A szervízkönyv által megadott érték alatt van az alapjárat ennyi, ilyenkor darabosabb a hangja és én át se tudom állítani az alapjáratot, csak a szerelőm. Itt van szervízkönyv: www.google.com, www.motorosok.hu
Járj utána kérdezz meg másokat is, részemről meg a szerelőm részéről ez így oké de ha nem pesten állsz vele a dugóban akkor emeld fel a szervízkönyves alapjáratra és egyből tetszeni fog a hangja és ne cserélgess rajta semmit
Köszi ,szólj ha itthon vagy, átgurulok, és megmutatom mire gondolok.
ű
Hello!
Tekerd fel az alapjáratot 1000-1500-ra, ez a minimál alapjárat épp hogy nem fullad le és 4-ből kihagyhat 1 henger, de a dob felfogatásánál nem tökéletes az illesztés és ezért van motoGP-s hangja(én 3000-es alapjárattal jártam ha nem kellett városba döcögni vele) és oké lesz minden, tank kihomokfúvózva meg műgyantázva meg 3000km van a cuccokban amikkel gáz lehetne.
Azt én kicseréltem.Igaz csak2tőt. De akkor se jó.
de ha bemelegszik akkor nekem is jó