Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyém meg pár hét állás után hidegben csak úgy indul ha se gázt nem húzok,se szivatot. és elkapja..leáll...elkapja...leáll...majd egyszercsak nem áll le,húzok egy kis szivatot és jo. melegben nincs gond,kis szivato és jo. ez mitől van?
Arról gőzöm sincs hogy van e szűrő, de sztem nincs.
Ha mozdítasz a gázon és leáll akkor ez így jó.Szerintem bele kéne nézni a karbiba hogy a gyári cuccok vannak-e benne,valamint hogy a szivató rendszere (mindegyik)működik-e.És a benzinszint még mindíg kérdéses.Van benzinszűrő a benzinpumpa után?
Én is csak szivatóval indítom mert gázzal leáll.Nekem is volt ilyen nem indul gondom,sokat kapott a gép 100-felett kormolt is.Leraktam a súbertűket alapra,alapjárati csavar három fordulaton,új trafók mert gyöngék voltak,és új 14ah-s akku.Majd karbiszinkron kell még neki,mert három hengerrel indul,de aztán elkapja.
Mármint gázt szívató nélkül húzzam, vagy hogy? Mert próbáltam hogy szívatóval indítottam, és nem akart felpörgöni szívatóval se, csak 1000en ment, épp hogy hozzáértem a gázhoz, le is állt.
Ha bent indítom, ahol nincs hideg, egyáltalán nem füstöl, legalábbis nem tűnik fel.
Ha legközelebb ilyen van próbáld meg hogy húzol egy "kicsi" gázt.(1/8-ad)Ha beindul mennyire szokott füstölni?(közvetlen indítás után)
Ez lett volna a második kérdés.
Szívatót ráhúzom, majdnem maxra, aztán önindítózok, gázt nem húzok neki egyáltalán. MIért, hogy kéne indítani? Mitomat mindíg így csináltam és az jó volt.
Amit leírsz,hogy ki kell szellőztetned a hengereket az arra utal hogy telekapja magát benzinnel.Az meg olyankor van,amikor magas a benzinszint.
Hogy szoktad indítani?(szivató,gáz,mi és mennyi?)
Még szelephézagot akarok nézetni valami szakival, azt nemszedem szét magamnak.
Köszönöm,köszönöm.
Ezt vágom én is szinkronoztam, igaz óra nélkül. Benzincső, olaj. Ca a csavarokat nem találtam. Kici cavar. Na majd hétvégén, vagy jövőhéten nekiesek. addigra az oil is ideér. Még jó hogy nem raktam fel az idomokat..
Akitől vettem, az annyit mondott, hogy most volt karbi szinkronon, meg a benzinszintet állították. Ennyit tudok.
Egyébként ha a trafó lenne,akkor nemcsak pár hét múlva,hanem másnap is rossz lenne.Ez nem így jelentkezik.Megkérdezhetem hogy mit takar nálad az "elvileg most lőtték be"?(ez szokott lenni a nem mindegy)
végignéztem a képeidet. egyszóban grat!
Am iridiumos gyertyát vettem bele, ezzel elvileg könnyebben kéne indulnia.
Hát nekem ha áll, akkor úgy indul, hogy gyertyák ki, pár mp önindító, gyertya vissza, és pöc röff. Lehet hogy a gyertya ilyen rövid idő alatt szarjon be? Mert ősszel még 3 hét után is indult, most meg már egy hét után se, és közbe csak néha indítottam be pár percre, míg bemelegszik. Max 5 km t mentem vele.
És elvileg a "rossz" gyertyákhoz lőtték be?Egyébként pár hét állás után nekem is Triumphként indul.(Fiatalabbak kedvéért:három hengerrel)
Persze,mert ez a gyári.Bakosi doktoré már a 38-as BDST Mikuni
Holnap jönnek az új gyertyák, ha azután is nehezen indul hosszabb idő után, (párhét) akkor mit kezdjek vele? Karbit elvileg most lőtték be. Trafót kellene cserélni? Mennyibe kerülhet az kb?
A fotógalériáim között van a Tankolási segédletben egy szinkronizálós kép,na ott láthatod mennyire lehet "hozzáférni"
Az ábrus féle ismerősebb a lemez miatt,
A tűk visszarakásánál lesz is anyázás!(idióta megoldás)