kosz az alapjárati rendszerben és hidegen nem kap eleget az égéshez. Melegen már jól párolog és tuti. Fordulaton meg nem csak az alapjárati rendszerből kap nyálat
Hubi nem kicsit,hanem nagyon!Főleg ha az asszonyt is viszem,és az ő 64 kilója is terheli a hátsó kereket.Akkor vagy nem akar fordulni a gép és a felezőn trappol,vagy ha jobban döntöm akkor meg az út menti füves felé húz,mint egy éhes ló.Én már kezdem megszokni,meg egy szinte új gumit nem akarok lecserélni,arra most nincs keretem.
Gondolom az integrált vizsga egyben eredetvizsgálat is.Ha jól olvastam a jármű okmányainak mélywbb vizsgálatát.Conus:ahogy lejjeb írtam,én is cseréltem a műszerfalat,mert (nem)kicsit totálkáros volt.Egy nagyobb fzr-ét kaptam hozzá(300-ig mért)a csatlakozók persze nem stimmeltek,de a kábeleket színre párosítva összeforrasztottam,elsőre jó lett.A felfogatása se volt jó,két kis lemmezzel kellett kiegészítenem.A spirál viszont jó hozzá.Az fz 750-é így képről többet tud,mert ott a vízhőmérő mellett egy benzinszintmérőt (?) is látok,de az a 600-on nincs.Ahhoz kell egy szintadó is,és bele kell operálni a tartályba.
Egyébként ez valami supermotora nem lenne jó?
Vmi más fórumba is bedobnám!
Remélem valakinek ilyenre van szüksége!
De beszélhetünk róla.....