van hozzá való kulcs de az ü.öcsémnek kézzel is lehet állitani nehezen de megy minél nagyobb számra rakod aszem 9 ig van ugye? annál erösebb a rugó feszités
hello látom miskolc környékén laksz te is. van nekünk egy motoros klubbunk,sokat motorozunk bulizunk stb, ha van myvip-ed és van kedved keresd meg a miskolcimotorosok klubját és jelentkezz. amugy azon a tekerön tudod állitani a rugó előfeszitést.
az egy átmenö tengely de mivel letört az anya és kiütésre sem reagál valószinü enyhe berohadása van csak vigyázni kell a kiütögetésel mert belül tügörgö csapágyas a ház
hát olyan 70.000 ft körül. ha hozol egy csoport kábelt be is inditom neked. nem fcsörög nem füstöl,csak én tettem a helyére egy 600 as blokkt.az adatlapomon megvan a mail cimem ha érdekel irj,
Elkelne 1 kis segítség. 4jh fzr600r-em van, a hátsó lengőkart szeretnénk kiszedni, majd lefesteni. A gond hogy a vázhoz egy átmenőtengellyel van rögzítve amiről az előző gondos tulaj letőrte a tengelyvéget anyástól. Kérdés: ez csak natur átmenő tengely vagy valami más módon is rögzítve van? Kalapácsos noszogatásra se hajlandó megindulni kifelé ezért kérdezem
Ja, de mivel még áprilisig úgyis áll, akkor megyek csak vizsgázni, ezért csak sztem akkor savazon fel az akksit. Majd áprilisban kiderül hogy segítette ez neki.
Köszi hogy gondoltok rám,de megtartom tartaléknak.(válság van!)Ki tudja,lehet nemsokára azzal fogunk este világítani. Ma itt Szegeden is bemutatták az új R1-et.Csináltam róla vidit is,próbálom feltenni.
Kicseréltem olajat, gyertyát, ahogy az akksit feltöltöttem beröffent, csak leállt. Hogy kéne indítani, szívatóval vagy anélkül? Am 12Ah-s akksi kell bele, mert ez már egy kalap szart nemér, második indításnál már lassan teker, nemcsoda hogy nemindul.
A keverékcsavarok elállítása után újra ellenőrizni kell a szinkront is,ezért nem javaslom az otthoni tekergetését.(ha csak nincs otthon szinkrontesztered)
Tisztázzuk:A karburátor gyári értékeinek beállítása csak akkor igaz,ha a gyári alkatrészek vannak benne.
Nagyon sokszor látom,hogy ezek a gépek mivel tizenakárhány évesek és volt jónéhány tulajdonosuk,majd mindegyik megpróbált valamit "hozzátenni"a japán mérnökök munkájához.
Számtalanszor találok nem belevaló fúvókát,más rugót,vagy súbertűt,összevissza hajtogatott úszónyelvet.(volt hogy a négy karbiban kétféle hosszúságú tű volt."eddig jól ment,csak kicsit sokat fogyaszt"jött a minősítés.)Előtte kipróbáltam és 3000-7000-ig csak füstölt de az istennek sem ment.(de a tulaj szerint jó volt,megy mint az állat)
Tehát az első lépés mindíg az hogy megnézem mi van benne.(az állapotról nem is beszélve)
A szelepeknek és a szelephézagoknak tökéletesnek KELL! lennie,tömítetlenség sem lehet sehol különben értelmetlen az egész állítgatás.
Az sem mindegy hogy gyári vagy sportlégszűrő(abból is a gyári házban,vagy hengerenkénti)van felszerelve.Az sem mindegy hogy milyen kip.dob vagy rendszer(vagy gyári de belebarmolt)van fent.(és még ezer más)
Ezek mind befolyásolják hogy minden üzemi körülmények között(az indítástól a teljesgázig)nagyjából ideális legyen a motor üzeme)
Ezért azt javaslom(mindenkinek)hogy csak az nyúljon a rendszerhez aki TUDJA hogy mik az összefüggések,hogy mit és MIÉRT csinál.
Meg lehet tanulni ez igaz.De iszonyú sok idő és tapasztalat kell hozzá,a türelemről nem is beszélve.Órákat lehet el..arakodni csak a benzinszint beállítással,még akkor is ha sokadszor csinálod.(és már vagy tizedszer engeded le a benzint az úszóházakból,és még mindig nem jó)
A szerelhetősége pedig nem olyan mint egy MZ-nek.
Ezért elég nehéz távgyógyítani az ilyen problémát.
Egy nagy próblémával fordulok hozzátok van nekem egy FZR 400-as a videóm között láthatjátok a marha nagy gondom vele az hogy tavaly nyáron volt egy motorgenerálja, ami tartalmazta még az olaj , olajszűrő, gyertyák, légszűrők, fagyálló cseréjét is tehát elvileg teljes 100%-os lett!Na most a próblémám az miután kész lett indult is pöcre de ha leállítótam akkor kb olyan 15 percet várni kellet hogy ujra be lehessen indítani de utánna pöcre de azt a bizonyos 15 percet mindig meg kellet várni!Aztán jött a tél és se szívató semmi , meg se moccant , fujtunk bele hidegindítot amennyi belement felpörgött és kész Stop!Mit lehet ilyenkor kezdeni vele?Valaki azt mondta nekem hogy a benzin levegő arány nem jó!De ezeket hogy tudom én állítani mint amatőr szerelő?Kérlek segítsetek!Köszönöm!
De milyen kulcsal vagy fogóval és ki kell venni a kereket?
A számozást honnan kell nézni?
A menetét le tudnátok írni?
köszike
Elkelne 1 kis segítség. 4jh fzr600r-em van, a hátsó lengőkart szeretnénk kiszedni, majd lefesteni. A gond hogy a vázhoz egy átmenőtengellyel van rögzítve amiről az előző gondos tulaj letőrte a tengelyvéget anyástól. Kérdés: ez csak natur átmenő tengely vagy valami más módon is rögzítve van? Kalapácsos noszogatásra se hajlandó megindulni kifelé ezért kérdezem
Valaki tudna segíteni hogy hogyan vagy mivel lehet állítani a rugóstagot?
Tisztázzuk:A karburátor gyári értékeinek beállítása csak akkor igaz,ha a gyári alkatrészek vannak benne.
Nagyon sokszor látom,hogy ezek a gépek mivel tizenakárhány évesek és volt jónéhány tulajdonosuk,majd mindegyik megpróbált valamit "hozzátenni"a japán mérnökök munkájához.
Számtalanszor találok nem belevaló fúvókát,más rugót,vagy súbertűt,összevissza hajtogatott úszónyelvet.(volt hogy a négy karbiban kétféle hosszúságú tű volt."eddig jól ment,csak kicsit sokat fogyaszt"jött a minősítés.)Előtte kipróbáltam és 3000-7000-ig csak füstölt de az istennek sem ment.(de a tulaj szerint jó volt,megy mint az állat)
Tehát az első lépés mindíg az hogy megnézem mi van benne.(az állapotról nem is beszélve)
A szelepeknek és a szelephézagoknak tökéletesnek KELL! lennie,tömítetlenség sem lehet sehol különben értelmetlen az egész állítgatás.
Az sem mindegy hogy gyári vagy sportlégszűrő(abból is a gyári házban,vagy hengerenkénti)van felszerelve.Az sem mindegy hogy milyen kip.dob vagy rendszer(vagy gyári de belebarmolt)van fent.(és még ezer más)
Ezek mind befolyásolják hogy minden üzemi körülmények között(az indítástól a teljesgázig)nagyjából ideális legyen a motor üzeme)
Ezért azt javaslom(mindenkinek)hogy csak az nyúljon a rendszerhez aki TUDJA hogy mik az összefüggések,hogy mit és MIÉRT csinál.
Meg lehet tanulni ez igaz.De iszonyú sok idő és tapasztalat kell hozzá,a türelemről nem is beszélve.Órákat lehet el..arakodni csak a benzinszint beállítással,még akkor is ha sokadszor csinálod.(és már vagy tizedszer engeded le a benzint az úszóházakból,és még mindig nem jó)
A szerelhetősége pedig nem olyan mint egy MZ-nek.
Ezért elég nehéz távgyógyítani az ilyen problémát.
Egy nagy próblémával fordulok hozzátok van nekem egy FZR 400-as a videóm között láthatjátok a marha nagy gondom vele az hogy tavaly nyáron volt egy motorgenerálja, ami tartalmazta még az olaj , olajszűrő, gyertyák, légszűrők, fagyálló cseréjét is tehát elvileg teljes 100%-os lett!Na most a próblémám az miután kész lett indult is pöcre de ha leállítótam akkor kb olyan 15 percet várni kellet hogy ujra be lehessen indítani de utánna pöcre de azt a bizonyos 15 percet mindig meg kellet várni!Aztán jött a tél és se szívató semmi , meg se moccant , fujtunk bele hidegindítot amennyi belement felpörgött és kész Stop!Mit lehet ilyenkor kezdeni vele?Valaki azt mondta nekem hogy a benzin levegő arány nem jó!De ezeket hogy tudom én állítani mint amatőr szerelő?Kérlek segítsetek!Köszönöm!