Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,a pénztárcádra,meg kokszolja a gyertyákat,és a szelepeknek se tesz jót.Nekem nyolc liter(!) felett zabikált,hat alatt kell lennie,ha nem pályázol vele.
Valószínű belül válla van a tengelynek,és szét kell bontanod,másképp nem jön ki.
értem. 7körul eszik,az az átlag. én is erre gondoltam h sokat kap. ennek lehet még vmilyen hátránya a hideg inditáson kivul?
Ja igen,alapjárati csavart három fordulatra tekertem,az se mindegy!
Én lejjebb tettem a súbertűket,arra megjavult.Mennyi a fogyasztásod,mert az is jelzi ha túl sokat kap a motor.
sziasztok! mitől lehet az ha a motorom hidegben csak és kizárolag szivato és gáz nélkul indul, és inditom,elkapja...leáll... elkapja...leáll...aztán egyszer csak elkapja,nem áll le,húzok kis szivatot és jár szépen. jo időben semmi gond,szivatoval pöcc röff. aki tud vmi okosat segitsen.
Ettől félek énis
passz ezt nem tudom,de lehet,hogy ahoz szét kell húzni a blokkot
Csak hogy szedjem ki? Mert nemnagyon akar kijönni?
Steve,ha már kotyog a csapágy akkor cseréld ki.Előfordulhat,hogy egyoldalú terhelésnél oválisan kopik meg.
ja meg kaptam,válaszoltam is.
Meg az a fura, hogy felfelé meg lefelé kotyog csak, oldalra nem. Ha forgatom akkor is
Emailom megkaptad? Írtam néhány infót még hozzá.
Az a csapágy ami látszik a képen?Mondjuk más nem is lehet. Azt hogy szedjem ki?
Mármint olajat meg hűtőfolyadékot cserélni,ez lemaradt.
Olajat meg szűrőt,hűtőfolyadékot javaslok,légszűrőt takarítsd ki.Fékeket,kormányt ellenőrizd,nehogy egy kanyarban a legelőn köss ki.Ne hidd el amit az eladó mondott,(ez meg az volt cserélve)mert vagy igaz,vagy nem.Aztán ha beáll a főtengely,vagy szétfagy a blokk mert nem fagyálló volt benne,kicsit pórul jársz!Ellenőrizd a töltést járó motornál,mert gyakori hiba,mindkét motorom fesszabályzó hibával sikerült megvennem.
hát ha lóg a tengej akkor valószinü,hogy csapágy ha csak nincs eltörve aq tengej,amit kétlek.
éln a helyedben mindeképp cserélnék olajat olajszürőt,légszűrőt,és ha jól állsz anyíagilag akkor gyertyákat is.
hello gyula megjött a feszszabályzó. köszi! valameik nap elszabadulok melóbol hamarabb és küldöm a zsét köszi.
Sikerült leszednem a csavart, nagy nehézségek árán. Viszont a csapágynak semmi baja. Ez a tengely kotyog, de csak felfelé meg lefelé, oldalra nem. Még azt a csapágyat megpróbálom kiszedni, amia képen is látszik, de ha nem az a szar, akkor mi lehet? Már semmi ötletem sincs.
Nemtom elég-e így.
még egy olyan, hogy mit illik cserélni és megnézetni ilyenkor frissen vásárolt motornál? (egyébéként olyan 25-30 km-t mentem már vele jó cucc. ) olyat csinált, ha húztam a szarvát, és hagytam visszaesni a fordulatot, lefulladt a gép. de ha jól sejtem ez a karbi szinkron után megoldódik.
Az én hátsó villám is nyikorog,de még emelőt is össze kell tákolnom hozzá,addig nem foglalkozok vele.Ma megjött az olaj meg a szűrő,hétvégén csere,hátha múlik a csörgés.Köszi a bókot,de nem nehéz észrevenni ha egy henger nem megy,mert akkor 900-as fordulaton galoppozik a motor mint egy Wartburg.Neked csak szinkron kell,nekem valószínűleg egyik hengerem szelepei(vagy szeleprugó)szarakodik,hidegen indítva egyik henger későn indul,és közepes fordulattól éles csörgés hallatszik.Ráadásul míg ezt meg nem oldom addig a szinkronnak sincs értelme.
ja jó kis himbarendszer nyűszögés.
Szisztok. Újból megszivatott az Fz Most a szabadonfutó adta meg magát közvetlen az új aksi meghalása után. Újból lehet szétszedni meg egy valag pénzt rálocsolni erre a szarra.
Most itt a jó idő és én vihetem szerelőhöz 2 hétre. Idén még 1 métert sem mentem vele viszont 4km toltam.