Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na azt hiszem kideritettem azt mondják tekercs ellenállást kell mérni a fehér vezetékeken és az eredménynek 0.44-0,66 ohm-nak kell lennie.
az aksi jó stabilan tart 12.4 volt van benne 2 hete. most már nem kinzom a hét vége felé talán meg érkezik a fesszab csak nem tudom rá merjem e tenni majd? nem e gyiukolja majd meg ha a generátorral van valami?valaki ÁBRUS DAGOGYULA? hogy kell kimérni,hogy a generátor jó e? gondolom valamit azzal a 3 fehér vezetékkel de milyen értéket kell kapni és milyen mérték egységben?
ja ja pezseg de azt mondjákez dioda azért enged váltoáramot az aksiba és ezért pezseg
pezseg
hát meg mértük a töltés kevés 13.3 viszont váltóáram is jut az aksihoz.
na ezt nem tudom. amugy mennyit kéne és ezt hogy kell mérni? és hol? és a tekercsektöl a 3 fehér tyukbélen mennyi az vannyi?
mennyi ampert vesz fel
ja terhelve annyi körül van.
meg egy cela zarlat is lehet az aksiba
13.8 terhelve
ha dioda akkor lemeriti az aksit.pl reggelre
aha a gáz az,hogy multimeterrel rá mértünk és 13.8 tehát jó, mégis pezseg az aksi,azt mondják lehet valameik dioda kampec és nem tudom mit csinál mert nem értem
ALAPSZABÁLY!
Járó motornál SOHASEEEM!vesszük ki az akksit az áramkörből mert azonnal meggyilkoljuk a feszültségszabályozót!
Én is a jó időt várom,majd tenni akarok rá egy nyomásmérőt is,lássam mennyi az olajnyomás,lehet a pumpa se az igazi.
Én is rendeltem, olajshopból, 3-án, de még nem jött meg. Sok jóval nem kecsegtettek. A burkolatokat addig nem akarom visszarakni. Így a garázs tele van motorral.
Nem szeretnék úgy járni,mint szegény Csontkovács,az fzr400-ban eldurrant a vezérműlánca.Asszem negyedmillába hozta rendbe.
Volt tervben,de az idő se jó,meg egy sánta lóval nem megyek messzire.Most rendeltem olajat meg szűrőt,bízom benne friss olajjal még elmegy egy darabig,hátha megszűnik a csörgés.
KI megy a motorkiállításra? Biztos jó lesz. 11-15 ig Hungexpo ha jól olvastam. Meg ha jól írtam
Ha leveszed a sarut üzem közben persze le fog állni,mert a gyújtáskor a trafók által felvett rövid idejű de nagyáramú terhelést nem tudja kompenzálni.Ahhoz az akku is kell,mint puffertár.A legegyszerűbb ha feszültségmérővel rámérsz az akkura üzem közben,ha 14.4V felett van a feszültség,akkor a fesszabályzó kampeca!
nos a pontos tünetek. be inditom kb 1 perc után már meleg a feszszab és hallhatóan pezseg az aksi mint mikor tultölt de ha járatás kjözben le veszem az aksirol a sarut rögtön le áll mint ha nem lenne töltés. akkor most sokat tölt vagy nem tölt egyáltalán vagy most akkor mi van?
Szia. Biztos az őrangyalod, 6 felett már lemond rólad.
Nem olyan kemény hangon,de a motorzajból jól kihallatszik.De csak egy fordulattartományban.Ez itt a hárompontos kérdés!
Zsolti,én kényszerűségből tettem a tank mellé a trafókat,mert az eredeti helyett olcsóbb megoldást kerestem.Ha sportlégszűrőt teszel rá kidobhatod a nagy légszűrőházat,és ott elférnek.A képen látható szűrő csak ideiglenes,de most nem költök légszűrőre mert más gondom van.Ha bemelegszik az olaj,(tegnap,hazafelé Üllésről)úgy 5000-es fordulattól valami élesen csörögni kezd a blokkban,de 6000-felett elhalkul.Na ezt vajon mi csinálja,vezérműlánc,szelephézag,vagy elfáradt rugó?
Csá skacok,újra munkában.Igen voltam kint tegnap,és vasárnap is,emlegettelek,csak nem tudtam a pontos címed,majd legközelebb.Ha pezseg az akksi,akkor túltölti,nekem is kifőzte.Az a baj hogy eleve kis hűtőfelülettel gyártják ezeket a szarokat,mind melegszik,aztán előbb-utóbb kipurcan.Valószínű a 400-as fesszabályzója nem bírta a max 21A terhelőáramot.Ha lesz időm itt a munkahelyen,a héten csinálok izmos 25A-s fesszabályzót,méretes hűtővel.Kb.9000 ft. körül lesz a mostani alkatrész árakkal.