az aksi jó stabilan tart 12.4 volt van benne 2 hete. most már nem kinzom a hét vége felé talán meg érkezik a fesszab csak nem tudom rá merjem e tenni majd? nem e gyiukolja majd meg ha a generátorral van valami?valaki ÁBRUS DAGOGYULA? hogy kell kimérni,hogy a generátor jó e? gondolom valamit azzal a 3 fehér vezetékkel de milyen értéket kell kapni és milyen mérték egységben?
aha a gáz az,hogy multimeterrel rá mértünk és 13.8 tehát jó, mégis pezseg az aksi,azt mondják lehet valameik dioda kampec és nem tudom mit csinál mert nem értem
Én is rendeltem, olajshopból, 3-án, de még nem jött meg. Sok jóval nem kecsegtettek. A burkolatokat addig nem akarom visszarakni. Így a garázs tele van motorral.
Volt tervben,de az idő se jó,meg egy sánta lóval nem megyek messzire.Most rendeltem olajat meg szűrőt,bízom benne friss olajjal még elmegy egy darabig,hátha megszűnik a csörgés.
Ha leveszed a sarut üzem közben persze le fog állni,mert a gyújtáskor a trafók által felvett rövid idejű de nagyáramú terhelést nem tudja kompenzálni.Ahhoz az akku is kell,mint puffertár.A legegyszerűbb ha feszültségmérővel rámérsz az akkura üzem közben,ha 14.4V felett van a feszültség,akkor a fesszabályzó kampeca!
nos a pontos tünetek. be inditom kb 1 perc után már meleg a feszszab és hallhatóan pezseg az aksi mint mikor tultölt de ha járatás kjözben le veszem az aksirol a sarut rögtön le áll mint ha nem lenne töltés. akkor most sokat tölt vagy nem tölt egyáltalán vagy most akkor mi van?
Zsolti,én kényszerűségből tettem a tank mellé a trafókat,mert az eredeti helyett olcsóbb megoldást kerestem.Ha sportlégszűrőt teszel rá kidobhatod a nagy légszűrőházat,és ott elférnek.A képen látható szűrő csak ideiglenes,de most nem költök légszűrőre mert más gondom van.Ha bemelegszik az olaj,(tegnap,hazafelé Üllésről)úgy 5000-es fordulattól valami élesen csörögni kezd a blokkban,de 6000-felett elhalkul.Na ezt vajon mi csinálja,vezérműlánc,szelephézag,vagy elfáradt rugó?
Csá skacok,újra munkában.Igen voltam kint tegnap,és vasárnap is,emlegettelek,csak nem tudtam a pontos címed,majd legközelebb.Ha pezseg az akksi,akkor túltölti,nekem is kifőzte.Az a baj hogy eleve kis hűtőfelülettel gyártják ezeket a szarokat,mind melegszik,aztán előbb-utóbb kipurcan.Valószínű a 400-as fesszabályzója nem bírta a max 21A terhelőáramot.Ha lesz időm itt a munkahelyen,a héten csinálok izmos 25A-s fesszabályzót,méretes hűtővel.Kb.9000 ft. körül lesz a mostani alkatrész árakkal.
Járó motornál SOHASEEEM!vesszük ki az akksit az áramkörből mert azonnal meggyilkoljuk a feszültségszabályozót!