Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mi?
Tudjátok-e mi a különbség a zsiráf és a krumpli között?
Holnap motorkiállításra valaki? Izsákig motorral, onnan kocsival megyünk tovább anyuméktól. Gyula?
Köszi a táblázatot, lementem, majd próbálkozok.
Szerintem jók lehetnek a fúvókák is.
Szia. kb 4re voltak kitekerve. A tű mérete passzol, fúvókát nem néztem.
Kell valami speckó szerszám a kuplung szétszedéséhez?
hello DAGOGYULA mikorra tudnál kb összedobni egy fesszszabályzót? nagyon nagyon kéne. szerintetek nam azért halt meg a fesszszab mert ez 1wg 400 asé volt ez pedig 4jh? valaki?
Szia.Mennyire volt kitekerve a keverékcsavar?
A tűk jelölését megnézted?(5CZ2)
Mekkora fúvókák vannak benne?(egyformák vagy különbözőek?)
A bowdent ne feszítsd a már leírt ok miatt,alapjáratot csak a csavarjával állítunk.(az értéke 950-1050 f/min)
Am úgy láttam, hogy lamella 10 ezer, rugó 2 ezer. Ha a lamellát cserélem, akkor már kicserélem a rugókat is, azon a 2 ezren már nem múlik.
Jogos. Úgy gondoltam, hogy kell e hozzá valami szakértelem, vagy elég egy kis ügyesség. Mert amit szétszedek, azt össze is tudom rakni, de pl szelephézagot állítani nem tudok.
hát végülis nem de lehet,hogy rugóükat is kell, meg az relativ,hogy nehéz e. nekem pl könnyü uszni de aki vizbe fullad annak nagyon nehéz.
Ja, más is mondta, hogy a léncfeszítőt kell megnézni, hogy hogy áll, ha maxon van, akkor vsz a lánc van megnyúlva. Kuplung lamellát nehéz cserélni?
az lerssz csak még nincs fesszszabályzóm, de vagy holnap vagy hétfön megérkezik.
szerintem el vannak kopva a lamelláid. ha le veszed a szelepfedelet szerintem nem tudod ott észlelni a nyulást mert ott rövid a táv a vezérmükerek közt ezt a feszitönél lehet észlelni ott is szokott csapkodni mikor megvan nyulva.
OK és Kösz!
Akkor mivan, ha a kuplung nem csúszik, csak egy ponton fog. Egyesben csúszik, de a többi fokozatban már nem. Mikor kiengedem, akkor olyan, mintha egy pontonegyszer csak teljesen ki lenne engedve, előtte meg semmi. És ha nem húzom a gázt, akkor a kuplungkarnak van egy kis kotyogása, ahogy elkezdem a gázt húzni, úgy elkezd a kuplung keményedni. Remélem érthetően tudtam fogalmazni . Na a másik, hogyha leveszem a szelepfedelet, meg lehet nézni hogy a vezárműlánc van e kinyúlva?Látható az a lógás, vagy csak olyan kis mértékű, hogy nem lehet észrevenni?
Jó reggelit,a fesszabályzóban egy háromfázisú egyenirányító van,ha egyik dióda zárlatos lesz,akkor valóban kaphat váltót az akku.persze ezt nem szereti.A nagyobb mociknál(250 felett)háromfázisú tekercsgenerátor van,vagyis mindhárom vezeték között ugyanazt az ellenállást kell mérned,ha egészségesek a tekercsek.(akár csillagba,akár deltába vannak kötve.Javaslom ne kínozd az akkut,hanem próbáld ki egy igazoltan hibátlan fesszabályzóval.
Akkor bontok megint. köszi.
köszi a segitséget.
Szia Hubi! A generátorból kijövő 3 fehér kábelen vátakozó feszt tudsz mérni, egymáshoz viszonyítva. Mivel, hogy ez nincs szabályozva 0-tól akár 50-60 Volt-ig is.
mármina azt az ütközőt ami a karbin van
szerintem meg próbálhatod de ne a biwdent feszitsd hanem az ütköüzö csavarján állits.mert ha a bowdent feszited akkor kanyarba felfog pörögni meg nem lessz mindig egyenletes az alapjárat
VAgy valaki?sos sos sos sos sos sos os
Szia Ábrus. Nos karbi le teker 2.5, súber 4 vágat, vissza karbi, szinkron, alapjárat nem. Csak 800 körül, meg ha odahúzom megtorpan, utána pörög föl. Ha az alapjárati csavart tekerem fentakad a fordulat, majd visszaesik. Megoldás lenne-e a gázbowden feszítése?