Hali még semmilyet. Addig eljutottam hogy kioperáltam kettőt, Ngk volt csak a száma nem az volt amit te mondtál, de felírom, Szegedre megyek megnézem. Csak az volt az érdekes, Hogy felcseréltem a gyertyákat, és ugyanaz a henger nem ment,.
Énis ezt remélem, hogy a gyertyacsere elég. Am iridiumos gyertyát akarok venni bele, NGK CR9EIX-et, azzal elvileg könnyebben indul! És ahonnan veszem ott az is csak 2500/db.
a henger meg lehet gyertya véget mert sokan nem cserélik hatezrenként pedig a serviz könyv ezeknél ezt irja elö
és általában kis fordulaton nem megy ha nem tul jók már én ezt tapasztaltam
ha a fogaskerék érdekel én megérdeklödtem a yamahánál de a kettöre (mert párban érdemes cserélni a körmöset és a lukasat is )olyan borsos árat adtak hogy azon veszel egy jó hasznát váltot)
és nem vettem bele másik 1000 -es váltot mert ez a betegségük és már nehéz kifogni jó állapotut
ugy ,hogy én egy nagyon frankó állapotu 6 váltoval orvosoltam a hibát
Az a baj a használt sportmotorral,hogy előtte valamelyik tulaj(ok)szinte biztos tuningolta.Jól megy,de menjen még jobban!Nagyobb fúvókák,megemelt tű és benzinszint.Lehet hogy 20-30km/h-val többet tud,de zabálja a benzint, köpi a gyertyákat és kínlódás normál utcai tempónál.sajnos ez van.
Én is vettem bele négy újat röpke tíz rongyért,mégse lett jó amíg rendbe nem hoztam.Most van tartalékban egy sor alig használt gyertyám.Ha szivatóval nem indul,akkor a tied is sokat kap.Ha kormosak a gyetyák,akkkor biztosan.normál használatnál 6 liternél többet nem ehet.Nekem megette a nyolcat!
Én arra gondoltam, hogy veszek bele új gyertyákat és kész . Karbihoz nem akarok nyúlni, most volt elvileg beállítva, mielőtt elhoztam, és nem ment sokat azóta.
Ismerős dolog ez,nekm is volt ilyen gondom vele.Nekem szivatóval be se indult,olyan sokat kapott,le kellett állítanom a súbertűket alapra,ellenőriztem a benzinszintet is.Holt kormosak voltak a gyertyák,a trafók is gyöngék voltak,(fehér szikra kékeslila helyett)volt hogy csak egy hengerrel indult el.Beállítottam a karbit,kapott új trafókat,(minden henger egyet-egyet!)bekötöttem rendesen a fesszabályzót mert túltöltött,és kapott egy új 14Ah-ás(belefér!)akkut.Most télen is max harmadikra szépen elindul.
Na azt mondjátok meg, hogy az mitől van, hogy mikor indítottam volna most a motort, szívatót ráhúztam, röffen néha egy kicsit, de csak nem akar beindulni. Van mikor beindl pár mp re, de leáll utána. Szívató nélkül meg nem is röffen. Lehet hogy megszívta magát? Múlltkor is ez volt, akkor gyertyákat kiszedtem, kicsit hagytam levegőzni, és utána indult. Mitől lehet ez? Mit kéne csinálnom vele, hogy ne csinálja ezt? Álltalában mielőtt leállítom, elzárom a benzincsapot, és hagyom még egy kicsit így járni, egy-két percet, és utána a következő indításkor mindíg indul, csak most ez lemaradt, és már rögtön baszakodik is!
Na akkor írok én is. Raktam fel fotókat a motorról. Lecseréltem ezt-azt, olajat, szűrőket. És mit össze kerestem az alapjárat állítót, de megtaláltam.
Kérlekszépen, a deltavázon van egy gumidugó, azt kell kipiszkálni és egy hosszabb csavarhúzóval benyúlva lehet állítani....Jó pofa, csak négy dugó van, most már tudom melyik mögött rejtezik....
a lánckerék tengelyen a lánckerék felöli 2 dik fogaskerék belsö körmei nehéz belátni de azért lehet látni
az én szívembe csak én nyúlok bele
és általában kis fordulaton nem megy ha nem tul jók már én ezt tapasztaltam
ha a fogaskerék érdekel én megérdeklödtem a yamahánál de a kettöre (mert párban érdemes cserélni a körmöset és a lukasat is )olyan borsos árat adtak hogy azon veszel egy jó hasznát váltot)
ugy ,hogy én egy nagyon frankó állapotu 6 váltoval orvosoltam a hibát
06/30-9078-703
Kérlekszépen, a deltavázon van egy gumidugó, azt kell kipiszkálni és egy hosszabb csavarhúzóval benyúlva lehet állítani....Jó pofa, csak négy dugó van, most már tudom melyik mögött rejtezik....