Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen a linken találtok infót az Fzr-ekről!www.motorcyclespecs.co.za/bike... .htm
Jecki,a 160-as gumi belemegy ,nekem is az van fenn.Viszont számíts rá hogy a nagyobb gumi jobban fogja a motort,és kanyarban nehezebb ívre fordulni vele.Elég neked az a 150-es is, a 92-es 600-as gyári hátsója 140/60-18!
Ha ráadod a gyújtást akkor kattognia kell a pumpának,de egyszerre nem tölti fel teljesen ha nagyon ki van fogyva,mert álló helyzetben a pumpa működése időzített,ha nem megy a motor,5-10 másodperc után leáll a pumpa!Én úgy szoktam feltölteni a karbikat,hogy ha leáll a pumpa,akkor kikapcsolom a gyújtáskapcsolót,majd újra rákapcsolom.Ekkor megint tölt valamennyit,majd kikapcs és megint bekapcs.Ezt addig csinálom,amíg meg nem szűnik a kattogás.Ha ráadod a gyújtást és már nem kattog,akkor fel vannak töltve a karbik.Tudom ez nem egészséges a gyújtáskapcsolónak,de néha muszáj.
szia Bagoly. egyelőre még csak érdeklödtem, de március köryékén mideképp igényt tartanék rá,persze csak ha még meg lesz akkor.:) amugy merre laksz?
értem,köszi a segitséget, akkor nem foglalkozok vele.:)
nekem van egy a régi 4JH-ról, de gondolom mindegyik azonos. 3000-ért viheted
Szia nekem szintén 600 genesziszem van és az enyim is csatog de nem kell meg ilyedni ez náluk tipikus ezt a csatogo hangot a kuplung kosár agya 98% 1% lamelák 1% stb
sziasztok! olyan kérdésem lenne,hogy mikor beinditom a motort(600 genesis),hidegen eléggé kattog,nem durva,de azért jol hallhato. ezt csak addig csinálja, ameddig nem kezd el melegedni,utána megszunik. uzemmelegen amugy nagyon szép egészséges hangja van,semmi zörej,vagy csattogás. sztetek mi ez? vezlánc vagy a szelepek? esetleg más?
ahogy már a többiek is mondták, nincs benzin a karbisorban, amit az AC-nek kellene feltöltenie. Én pl szabálytalanul ilyenkor közvetlenül az aksira rákötöm a AC-t megvárom míg feltölt (kattog) és utánna hajrá.
Szia nagyon meno a vasparipád hagykérdezem már meg hanyas gumi van hátul meg hogy tudnám énis kicserélni a hátso vilámat hogy szélesebb gumit is be tudjak teni szerinted rámmene az r6 hátso villája meg modositva előre is kőszi mert nekem most hátul 150/70 r18 van
Szia Atiseven50 holnap mindenképen ki fogom probizni amit mondtatok de ha igy sem megy akkor még fordulok hozátok jo egyépként nem tudjátok véletlen hogy miért nem megy fordulatszáméröm mert őszeraktam őszedugtam a csokikat és nem megy viszakőtőtem a kilométer spirált is és jo előre is kőszi
Szia steveefzr nagyon szépen kőszike holnap mindenképen meg probálom ha ugy sem megy akkor fordulhatok még hozátok kőszi
Ezt elég nehéz volt értelmezni 0.6mm természetesen a hézag Mikor ráadod a gyújtást és a vészleállítót run állásba állítod kattogást kell hallanod néhányat ilyenkor az ac-pumpa feltölti a karburátorokat benzinnel tehát ha nincs kattogás az ac-nincs rendben. Ha van elég sok a tankban próbáld meg egyből a benzincsapra rákötni a benzincsövet az ac-t pedig addig húzd le az elektromos csatlakozóról így biztosan elér a benzin a karbikhoz amik ha nincsenek eldugulva nincs felakadva az úszó stb. akkor be kéne indulnia. A légtelenítést pedig már leírták előttem.
Helló mindenkinek!Jeckson!Nekem is volt egyszer ilyen problémám,
hogy teljesen kifogyott a benzin.Rátöltöttem kannából öt litert,
de nem akart beindulni.Lehúztam a benzincsövet ami belemegy
a karbisorba és oda töltöttem a benzint amíg meg nem telt a
karbi.Utána visszadugtam a csövet és beindult.Szerintem
levegős lett a cucc.
remélem 0.6mm-re gondoltál. mert ha 6 mm a gyertya hézagod az elég gáz.
Szia előre is kőszike de egy hete volt szerelőnél és uj gyertyákat tett bele nekem meg átnézte meg ilyesmi és haza hoztam használtam egy hétig de téleg minden zokszo nélkül pőcre indult bármikor csak a mult szombaton kifogyot csontra az üzemanyag belőle és ugye megált de rőgtőn utántőltőtem és az istenek nem indul azota és nem tudom hogy miért pedig vetem már ki a gyertyát de semit nem csinál az őnindito teker pőcre probáltam hogy levetem a légszürőt és egy kis üzemanyagot csőpőgtetem a hengerekbe akkor rőgtőn be indult de le is ál rőgtőn olyan mintha nem kapna üzemanyagot szerinted lehetséges ez vagy te mire vetsz nála ebből amit most leirta segit ha tudsz kőszőnőm előreis
Amivel sokat segítesz magadon és a motoron is: szedd ki a gyertyákat és állítsd be a hézagot a gyárilag előírt értékre és égesd ki gázon majd dugd vissza a pipába de ne tekerd bele a hengerfejbe hanem előbb indítózz egy pár másodpercig fullgázzal így a hengerek szellőzenek ki a sok benzintől ami a hidegben lecsapódott bennük. Ellenőrízd a szikra minden gyertán erős kék színű e. Ha ez megvan tekerd vissza a helyükre esetleg egy kis hidegindító spray a légszűrőházba és fullra töltött akksival ha jó a komprasszió akkor be kell röffenie. Érdemes a napon tartani a gépet így az olaj sem olyan sűrű könnyebben tekeri az önindító is. Próba szerencse. ha nem sikerül így sem írd le mit a diagnózis pontosan a nemindulon kívül.
csao
Atis
Amivel sokat segítesz magadon és a motoron is: szedd ki a gyertyákat és állítsd be a hézagot a gyárilag előírt értékre és égesd ki gázon majd dugd vissza a pipába de ne tekerd bele a hengerfejbe hanem előbb indítózz egy pár másodpercig fullgázzal így a hengerek szellőzenek ki a sok benzintől ami a hidegben lecsapódott bennük. Ellenőrízd a szikra minden gyertán erős kék színű e. Ha ez megvan tekerd vissza a helyükre esetleg egy kis hidegindító spray a légszűrőházba és fullra töltött akksival ha jó a komprasszió akkor be kell röffenie. Érdemes a napon tartani a gépet így az olaj sem olyan sűrű könnyebben tekeri az önindító is. Próba szerencse. ha nem sikerül így sem írd le mit a diagnózis pontosan a nemindulon kívül.
csao
Atis
Szia figyly csak nekem egy 92 fzr 600 genesziszem van és az istenek nem akar beindulni pedig üzemanyag van bene az őnindito teker de nem indul be az istenek se nem lehet hogy ugyan ez lene a baja mint amit te csináltál a motoro a trafo vagy mit tudnék vele csinálni ha meg beindul leáll ha tudsz segits kérlek kőszike előreis
off: Ma örömünnep számomra mivel végre 3 hónap után sikerült eindítani az FZ-t. Nekem kellett megcsinálni mert 2 szerelő sem boldogult vele. A trafóhoz vezető kábel a szigetelés alatt letestelt de még szikrát éppen adott és ez szivatott meg. Tegnap kiszedtem a trafókat a kábeleivel együtt és átkábeleztem az egészet. Felszereltem a motorra összedugtam és utánna összedugtam mégegyszer mostmár jó sorrendben a gyertyakábeleket és az amúgy nagyon nehezen induló motor 3 hónap hidegben állás után pöcc-röff! A gyertyakábelek utolsó 1cm-én nem volt réznek nyoma sem annyira eloxidálódott már.
on: a gyertyakábel sorrendje bal trafó 1.4. heger jobb 3.2. gyújtássorrend. 1-2-4-3. gyertyahézag 6mm.
Sziasztok! én nekem egy 92 fzr 600 genesi-sem van és nem megy rajta a fordulatszámérő nézt de a csokin nem látok semi mégsem akar meni az mitől lehet szerintetek egyépként ezeknek már elektronikusak a fordszámjuk ja meg esetleg ha tudnátok nekem belle egy 17_hetes felnit eladot hátra meg kőszőném mert most 18 van hátulo és nem találok rá gumi méretet kőszike
sziasztok! nem tud valaki '94 Fzr 600
genesishez km-ora spirált?
köszi előre is!
Nem akarom itthon szétkapni, csak a szerelő mondta, hogy 5 ezer a szétszedés, meg attól függ mennyi lapkát kell cserélni, de azt őis tud szerezni.Azért kérdeztem hogy mennyire számítsak.
Hello! 250 volt, de nem lesz motorom egy darabig, mert még ennél is sokkal több a tandíjam erre a félévre(most raktak át fizetősre), június körül végzek, utána lesz majd megint motor, de csak olyan aminek a futóművén minden állítható és rámennek a Supercorsa gumik, más nem lényeg. YZF 750-et vagy GSXR-t akarok, de újra vennék ezres FZR-t is csak a fordított telóst, nagyon zsír motorok, imádom mindet, de döntögetve nekem sok az ezer köbcenti főleg 2000-2003-as gumikkal, így is háromezer fölé kellett állítani az alapjáratot meg leültetni az elejét hogy könnyen dőljön és még amiket kitaláltam hozzá fel se tudnám sorolni. Amit nem fogok elfelejteni vele azok a város körüli karikák végig 160-220 között sok kanyarral aztán haza a dűlőúton mert mindig rámhívták a rendőrt, meg húzok a gázon és ugyanúgy szűkül a látásom, mintha hozzá lenne kötve, féktávon megtart a tank, meg amúgy is hasalós, király nagyon, lassú kanyarkoban is lehet döntögetni úgy hogy karcolsz vele. Legkirályabb ezekbe a nagy testük meg az erejük és hogyha el van találva elől-hátul a szabad magasság akkor nagyon sportos gép, én mindig imádni fogom, akik meg okoskodtak hogy öreg motor meg már nem is jó jól ki lettek röhögve az 1-2 év alatt főtengelyesre egykerekezett motorjukkal együtt
Az.Nyomtatnak róla papírt és ezt csatolni kell nekik a vizsgaeredményhez.