Itt sem drága, vettem már tőlük és kihozzák házhoz bárhol az országban. De árulja már a Bárdi is, ott meg autószerelő ismerős lévén elég jó áron tudom beszerezni....
Én a Tescóban lesem hogy mikor árazzák már le azt a pár doboz Actevót (20w50)a polcon (a kutya sem viszi hónapok óta)de ott még mindig 2750/liter.
Nos télen azért írtam hogyha SZÁRAZAK az utak(de hideg van) akkor ki lehet menni az FZR-rel is,egyébként(bár a balesetem óta nem)az ETZ-t szoktam használni még hóban is,munkába járáshoz.(napi 16-18 km,bár Pumuckli napi adagjához képest ez semmi ).Bár erre felé lassan már négy éve nem láttunk havat.(Na nem mintha hiányozna)
Mivel az ETZ-ről lejárt a műszaki,mostanában a Renault-val járok mindennap.(van benne fűtés,téli gumi,és karácsony óta a motoros ruhámba is alig férek bele)
Tavasszal műszaki,de addig:
Gépkönyv szerint is +5 Celsius felett jó a 20W40-s olaj.Én is voltam vele most hétfőn tankolni,de semmi gond nem volt vele,csak jól be kell melegíteni.
A Corában vettem Miskolcon, most valami akció volt, mert a 10w40 3100ft lett volna, ugyanez a castrol actevo. Am minuszba nemnagyon megyek vele, ott nagyon csúszik a gumi, max annyira hogy bemelegítsem.
Hol sikerült 1800-ért megkapni?(ez jó ár)
Egyébként 0'C felett nyugodtan kimehetsz a 20W-s olajjal motorozni,(ha van thermoruhád és szárazak az utak)nem lesz vele gond.Én az XS-ben -10'C -ban is használtam nem kimondottan motorkerékpárba való MOL 20w50-est,de teljesen jó volt.Könnyen indult,nem csúszott a kuplung sem.De TARTÓS téli használatra a 10w40-es való.
Értem miről van szó,de oda egy vékony gyenge rugó kell,a robeszé sok lesz oda.A tárcsának segít visszaállni a helyére (ha esetleg kellene)nem annak a dolga a bowdent feszíteni.
Ha most egy centi holtjáték van a karnál akkor nem emel ki tejesen a kuplungod.Most hiába teszed be a rugót és húzná meg a bowdent,attól még az az egy centi akkor is hiányzik a folyamatból.
Tegyél be egy VÉKONY(gyenge) rugót ha most hiányzik,de akkor is be kell állítani a kuplungot ahogy leírtam.
Sok sikert.
Látom,ott ábrus rajzán alul a két tárcsa közt rémlik egy kis rugó.Az csak azért van,hogy az elmozduló tárcsát(ami tolja a kuplungpálcát)visszahúzza alaphelyzetbe,mert ha a kuplungpálca hosszabb használat után mélyedést is váj az emelő tárcsába,könnyen fennakadhat,kiemelve marad a kuplung.Oda nem kell erős rugó,a robogóé lehet hogy sok lesz.
Ábrus jól írja,külön visszahúzó rugó nincs,a kosár rugói nyomják a pálcát is alaphelyzetbe.Azok a szines rugók szerintem is robogók variátoros kuplungjának a rugói.Minden szín más erejű rugót takar.Erősebb rugóval kisebb a végsebesség,de jól bírja az emelkedőt,gyöngébb rugóval nagyobb a végsebesség,de a Mátrába nem mégy fel vele.
Castrol 1850Ft
http://www.formula3000.hu/shop...
Nos télen azért írtam hogyha SZÁRAZAK az utak(de hideg van) akkor ki lehet menni az FZR-rel is,egyébként(bár a balesetem óta nem)az ETZ-t szoktam használni még hóban is,munkába járáshoz.(napi 16-18 km,bár Pumuckli napi adagjához képest ez semmi ).Bár erre felé lassan már négy éve nem láttunk havat.(Na nem mintha hiányozna)
Mivel az ETZ-ről lejárt a műszaki,mostanában a Renault-val járok mindennap.(van benne fűtés,téli gumi,és karácsony óta a motoros ruhámba is alig férek bele)
Tavasszal műszaki,de addig:
Egyébként 0'C felett nyugodtan kimehetsz a 20W-s olajjal motorozni,(ha van thermoruhád és szárazak az utak)nem lesz vele gond.Én az XS-ben -10'C -ban is használtam nem kimondottan motorkerékpárba való MOL 20w50-est,de teljesen jó volt.Könnyen indult,nem csúszott a kuplung sem.De TARTÓS téli használatra a 10w40-es való.
Ha most egy centi holtjáték van a karnál akkor nem emel ki tejesen a kuplungod.Most hiába teszed be a rugót és húzná meg a bowdent,attól még az az egy centi akkor is hiányzik a folyamatból.
Tegyél be egy VÉKONY(gyenge) rugót ha most hiányzik,de akkor is be kell állítani a kuplungot ahogy leírtam.
Sok sikert.