Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fürdés közben elgondolkodtam kicsit... Aszongyahogy. 2 mikrokapcsoló, amit a váltókar lökdös le-fel... egy bináris számláló (beállítható meddig mettől számoljon) egy bináris átalakító, majd egy TIL meghajtó IC, és egy 7 szegmenses TIL kijelző és már számolja is a fokozatokat. Ilyet már csináltam digittechnika gyakszin, sőt konkrétan órát is, csak az órához az alkatrész vagy 5 rongy, és hát kínai órát veszel már 199 Ft-ért a Tescoban.
Szia!

Semmi jó. Nem sikerült megint élesíteni a cuccot. Elképzelhető, hogy szállításnál kapott valami elektromágneses cuccot, vagy én tönkre tudtam tenni valahogy. Sehogysem akar működni. :(
Biztosítás... Tehát ha kivonatom dec 1-el, és visszarakaton febr. 28-al akkor megvan a 9 hónap és fog menni a bónusz? Habár az őszintét megmondva számoltam biztosítást..de.. na ezt elmesélem....

ugye bizt. visszamondás nov1-től nov 30-ig van. Én kötöttem egy biztosítást decemberben mikor megvettem a vasat a postánál, és szerettem volna határozott idővel év végéig megkötni azt, hogy majd jan 1-től a legolcsóbbal wabard-al kezdjek. Igenám, de mivel fix nov1-30 között lehet csak felmondani, kénytelen vagyok ezévben is postás maradni. Na most mondhatnátok, hogy akkor miért nem kötöttem egyből már 2008 pár napjára is a wabardnál kötelezőt. Ennek oka, hogy a wabard csak 2009-től köt kötelezőket... vazeeeee... kész voltam. :D
De kalkuláltam ugye az elején míg azt hittem határozott idejű is lehet, és a wabard volta legolcsóbb úgy (a netrisk írta a kedvezményeket, és felárakat) és 20 % felár volt arra, hogy 2 éven belüli az A jogsim (bizony, alig van meg fél éve)... Úgyhogy 1,5 év múlva már kb. 14 ezer / év is köthetek A0 -val is. A telj, adójáról egy ilyen 600-asnak nem tudtok valamit? Még nem küldték meg hozzá a papírt...
Na jó hosszan írtam.
Jaszi,én ezért hagytam meg az előző motorom biztosítását,így a biztosítási jogviszony folytonos maradt.Sajnos mire megjött az első motor utáni bónusugrás,addigra már megkötöttem az újra is,mert szerettem volna már motorozni.
Thomas miz újság a fesszabályzóval?Csinálok két újat,próbálok visszajelző Ledet tenni rá,hogy ellenőrizhető legyen a szabályzás.Majd készítek Yamahához is erős fesszabályzót.Sőt rávettem a kollégámat,készítsen szoftvert egy olyan mikrovezérlőhöz,ami a váltókar állását figyelve jelzi ki a sebességfokozatokat!Így függetlenül működik,nem kell hozzá se fordulat,sebességmérő,se forgókapcsoló(Suzuki)!Majd közlöm az eredményt.
Ha jól tudom a bonus nem emelkedik,mert egy évben 9 hónap összefüggő biztosítás kell hogy legyen rá. Én az előző motorom augusztusban eladtam, október elején vettem a mostanit, de azzal a hivatkozással, hogy nincs 9 hó egybefüggő bizti a bonust nem emelte. Köcsögök
én nem szoktam mert mostanság nem lehet tudni milyen idöjárások vannak
én meg amugy sem aszt nézzem milyen évszak van ha jó az idö és nem lucskos máris indul a gép
Gyerekek. Debrecenben ma 8 fok volt, és verőfényes napsütés (nem értem ugyan rá...) de most sajnálom, hogy ideiglenesen kivonattam a motor május 1-ig. Más is vonatja így ki a forgalomból? Ilyenkor azért a bónuszok alakulnak lassan, vagy ezzel a 7 hónapos üzembentartással 90 évesen is A0-ba leszek? Nem autóztam csak vagy 3-4 km-es úton ma vagy 4-szer (futóztam), de láttam 1 R1-est, egy gsxr-t, és ha minden igaz, aprilia rsv-t... meg még sok mindent, és a robogókat nem is igazán csekkoltam. Szakadt a szívem megfele a szívódisel-el.
Csinálok magamnak új kipufogót! Ill átalakítom a régit. Szerintetek milyen hosszúra csináljam? Most 42 centi hosszú, én olyan 30-32 körülire gondoltam? Szerintetek jó úgy?
Sziasztok! Megválnék zser uj szelepszárszimeringeimtől! Utángyártottak, még 8500-ért vettem őket de a motort hamarabb eladtam mint hogy kicseréltem volna! FZR 600-ba valóak! ha ad valaki érte 5500at viheti!
Szia Ábrus. Már régen voltam fent és láttam emlegetted a napi km rem.Sajnos már régen volt és remélem nemsokára beindul a szezon.
Most vettem rókalámpát a fejidomba mert nekem a projektoros volt, ma szabtam bele a fejidomba csa körépen kell kipótolni üvegszállal. Hát nem volt egyszerű a felfogatást is át kellett alakítani,de meg van.
Keress valami jól bele illő csavarhúzók!Kicsit kalapáld bele és ki fog jönni meg elfordulni a fékkar!
ÁÁ, tudom, mostmár meglesz! Kösz! Márcsak valahogy le kell venni az olajtartály kupakját, mert egy előttem levő szakbarbár szépe elnyírta a csavar fejeket.
Szerintem azt könnyen megtalálod!Kb. a féknyereg közepén áll kifelé,ha jól emlékszek 8-as kulcs kell rá és jó esetben van rajta egy kis gumisapka!Arra figyelj hogy a hátsó féken két légtelenítő csavar van,mind a kettőn meg kell csinálnod!
És azt meg tudod mondani hogy hol vannak a légtelenítő csavarok a fékeken?
94es volt, sima vízhűtéses
Gondolom a GSX-r még a régebbi levegő-olaj hűtésű blokkos,azért kell bele több.
OK, kösz mindent, csak azért kérdeztem, mert haver 750esébe(GSXR) 3,5 liter kellett, és megilyedtem hogy a 3 liter nem e lesz kevés!
Annyi elég lesz.Ha édesapád segít akkor úgy már nagyon egyszerű lesz,onnan ellesheted a technikát.A művelet lényegében ugyanaz.
(arra azért figyeljetek hogyha gyorsan húzod meg a fékkart és nincs rajta a teteje az olajtartálynak,akkor felfelé spriccel az olaj és ilyenkor garantáltan vagy a szemedbe,vagy a fényezésre megy!)
Még valami:
Olajcsere szűrőcsere nélkül:2,2l
Olajcsere szűrőcserével:2,5l
Motorblokk teljes szétszerelés után:3,0l

Nem csináltam még ilyet, jól látod De fater már sokszor, csak ő nem motoron, hanem személyautón, meg teherautón. Csak gondoltam megérdeklődöm, hogy hogy zajlik ez, mert segítene ő, csak a motor meg a kocsi azért mégsem ugyanaz. Am egy fél literes flakonból akkor le tudom cserélni elsőt hátsót?
Kb 2-dl az egész és nem egy nagy meló lecserélni,de a kérdésedből ítélve nem csináltál még ilyet,ezért jobb lenne ha először megnéznéd valaki olyannál aki csinált már ilyet hogy hogy megy ez,(vagy mégjobb ha együtt csináljátok)mert a fék nagyon komoly dolog(nem a szerkezete,hanem a fontossága) és tud okozni pár meglepetést.(ha a fényezésre cseppen,könyörtelenül lemarja az alapozóig)
És hány liter fékolaj kell ahhoz hogy mind2t le tudjam cserélni? Na és hogy kell egyáltalán ezt lecserélni, meg lelégteleníteni?
A fékfolyadéknak van egy olyan tulajdonsága,hogy felveszi,megköti a nedvességet,(a levegő páratartalmát még a "zárt" rendszerben is)ezáltal a forráspontja lényegesen alacsonyabb lesz.A gyári előírások(gépjárművek gépkönyvei)szerint 2-3 évente le KELL!cserélni a fékfolyadékot,mégha egyes szervizek szerint ez teljesen felesleges is.A folyadékban levő nedvesség korrodálja a fém alkatrészeket(A gumi fékcsövek anyagán is átmegy a levegő páratartalma a parciális nyomás miatt,ezért van időbeni és nem használati csereintervallum megkötés)
Évekkel ezelőtt egy Horvát túrán a hegyekben szabályosan kiforrt a fékfolyadék a tartályból a Wartburgban,mert tanult barátom a megbeszélés ellenére nem cserélte le,csak utántöltött a frissen vásárolt autóba indulás előtt.
A lejtő közepén pókerarccal közölte hogy nem fog a fék.
A hosszú szerpentin alján erős balkanyar volt,egyenesen meg kb:20-30m szakadék.Szalagkorlát semmi,csak lerakva pár nagyobb kő,a fékpedál pedig folyamatosan kopog a padlólemezen.A 122-ik rápumpálásra lett valamennyi fékhatás a kézifékkel együtt és valahogy befordultunk,majd azonnal félreálltunk az első lehetőségnél.
Négyen ültünk az autóban,tényleg egy hajszálon múlt.(szerencsére a kanyar után emelkedő jött)Ott kérdeztem tőle hogy lecserélted?Nem,csak rá lett töltve.
Egy életre megjegyeztük.
Egyébként mindegy milyen márkájú,de DOT 4-es besorolásút vegyél.(szükségtelen méregdrágát ha csak nem versenyezni akarsz)
Nekem van még pár liter eladó olajam. Ha érdekel valakit:
Castrol Actevo 10W40 2000Ft
Castrol GP 20W50 1500Ft
És mennyi fékolaj kell bele ha cserélem az elsőt hátsót? Am a blokkba hány liter olaj kell? Mert 2200 ccm van ráírva a deknire.
azt is kell.pontosan nemtom.2evente?talan.ha már nem szép tiszta és átlátszós akkor biztos.DOT 4.castrol vagy motul. Mondjuk en olajbol is csak Motul,!