Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva! 170/60 R18as gumi befér a 3HE-s 600asba? Mert most lenne egy eladó Metzeler MEZ 2 15ezerért! Ha érdekel valakit szóljon, adok egy ímél címet!
hát igen és ez már az erejét is befolyásolja és már egyre jobban csipegete az olajat is
jó mondjuk hozzá kell tennem 3 év alatt mentem vele több mint 40ezer km ert
Ez kimaradt:a szett kb ilyesmi áron szokott lenni.
A gyűrűhézag a henger tetejétől lefelé 40mm-rel mérendő.
Ott a mérési pont a henger "hordósságához" is.(ott megy a leggyorsabban a dugattyú)
De ha már itt fent is 0,7mm akkor lent mégtöbb.
A kuplungrugók gyári mérete 55,5mm,a határérték 54mm,azalatt csere.(nem értem a 48mm-t,ki lett hézagolva? bár akinél beforrasztott fúvókák voltak )
A kosár rugójára pedig nincs megadva semmilyen érték,attól függ(szerintem)hogy rángat-e alacsony fordulaton ha gázt adsz.
Elvileg ott semekkora hézag nem lehetne.
Az enyém is rángat és zörög egy picit.(egy üres kosár a Yamahánál 70.000 csillagközi egység,ezért nem olyan sok az az egy mm)
34 ezer egy gyürü szet szerintetek jó ?
erre gondolok akkor ezek elvannak kopval maxra
Ha a dugattyú és a henger illesztése tűréshatáron belül van(0,06-0,08mm a gyári illesztés)és a gyűrűhornyok sincsenek kiverődve,akkor cseréld ki,mert 0,7mm a kopresszió,0,8mm az olajlehúzónál a kopáshatár.
hát még nem vagyok kész még vissza vannak a fejidom belsö takaroidomjai és a légbeömlö csövek ugy ,hogy van még némi üvegszövetezésem meg gyantázás .
a srad hátulja meg nem tudom, én ugy választottam az enyémhez ,hogy amelyik tetszik és megtöri egy kicsit a tank vonalait de ez olyan kinek mi tetszik valakinek a yzf r1 idomai de szerintem nem olyan jól állnak az fzr en de ez az én véleményem persze
Látom kész vagy a fejidommal is, kurva jó lett sztem így a moci! Én azon gondolkodom hogy egy SRAD faridomját kéne rátenni. Sztetek könnyen rámenne?
Egy kis átalakítás :)
ábrus ! mitmondasz a gyürüszet cserére de maradnának a dugók van egy kopás mentes hengerem a mostani állás szerint a lehuzó gyürü és a kompresszio gyürünél is 0.7 millcsi a hézag nem 0.007 hanem 0.7 egy kicsit sok
Szia Ábrus.
Tudnál nekem segíteni? A kuplung kosár hátulján vannak a rugók .Ha kb 1 mm játéka van az jó még? És a tolorugók amik feszítenek( ami összenyomja a lamellákat) mérete 48 mm azt hiszem a gyári az 55mm . az gáz hogyha az enyém kissebb?
Köszi
de ugy néz ki most telefonáltam lesz 750 es yzf 6-os váltó 40 ezerért
inkább jobb ha el sem árulom az elözö tulaj csak szétbaszta magyarán mondval ,vétel után 3 honap és fötengelyt cseréltem csapágyastul ( 90 péz) asztán sérültek voltak a hütök mind kettö csere (25péz) popsi átalakitás 35 péz és akkor nem számolom a segédvázat mert aszt én csináltam hozzá, fejidom lámpástol 45 és oda is én csináltam a feidom tartó konzolt ,meg a sok kis aproság tükrök törötek voltak az 6 ezer elsö fö fék munka henger repedt volt esztétikailag bökte a szemem 12 ezer, elsö sárvédö repedt volt 10 ezer ,müszerfalam repedt volt csere20 ezer meg stb már nem is számolom de megtetszet és ugy döntötem megtartom ugy ,hogy ez van
A Szárnyast én is tudnám szeretni.
Nekem abban a szerencsében volt részem hogy a Dunai vasműben dolgoztam és ott a Mechanika üzemben volt ismerősöm akivel le tudtam gyártatni ami épp kellett.(amit itt nem tudnak legyártani azt nem is érdemes,iszonyú komoly egyedi ipari gépalkatrészeket gyártanak itt)
Annak idején itt csináltattam az XS-hez(micsoda véletlen )második fokozat fogaskereket és semmi gond nem volt vele,bár az nem 100+lóerős volt.
Ha tudsz gyárit az természetesen majdnem mindíg a legjobb választás(az árától eltekintve)
Eddig mennyiben van a gép?(már én is túl járok a józan ész határain az átalakításokkal,elegem is van belőle)
meg igazábol ha széthuzzóm a blokot akkor már nem csak a váltót szeretném hanem átnézni a szelepeket kicsrélni a szelepszár szimeringeket összes tömitést kuplung csapágyat primer lánc csere
gyürügarnitura ami megint nem olcsó stb. szóval az a baj nem egy olcsó mulatság igy az egész és az átépitése is elvit egy csomo pénzt szóval ezért szar ez
Rendben maximálisan megértelek!
Amennyiben V2-est szeretnél az is van, csak az egy kicsit húzósabb mint az elképzelésed. A képeim közt illetve a használtautó motorok rovatában megnézheted. Yamaha XV400 virago. 785ezerért hírdetem, de ez természetesen irányár. A motorjaimat nem hiba miatt szeretném eladni, hanem azért mert most már csak a GoldWinget használom. Addig is sikeres motorvásárlást. Mészizs
kösszi a választ ! én is tudok egy fogaskerék gyártot de én attol félek ,hogy gyenge az anyaga vagy is hamar lekopik a kapcsoloköröm ha olyan kell szerinted nem ? csak nem gyári
8373 hsz.
Gyulám most már tudod melyik a kettes fokozat.
Legjobb tudásom szerint az FZ váltója is jó bele,ha a komplett váltót átteszed.(így egy kicsit rövidebb a végáttétel)Tartósságra kb egyforma az FZR ötösével.(a gyilkolást egyik sem bírja)
Az FZR-en a második fokozat fogaskereke szokott megforogni a tengelyen,többnyire azért pusztul el.(kép)
Én is gondolkodtam az YZF váltóján,(bár az enyémnek semmi baja) a Sugo motorsnál lett volna 60-ért(ha ki lett volna szedve a blokkból akkor 50-ért)de ezt sokalltam,ezért hagytam a fenébe az egészet.Én kicserélném a helyedben a fogaskerekeket ha a váltó többi része jó.
Könnyen lehet hogy a komplett váltó ami szemre jónak tűnt,berakva "sírni" fog.(ilyenkor mégegyszer szétszedni a blokkot,vagy így együtt élni vele )
Szerintem először nézd meg hogy mi lett a váltóddal,aztán válassz megoldást.Ha "csak" a kettes kis fogaskereke forgott meg a tengelyen és a párja jó,akkor ki tudlak segíteni egy fogaskerékkel mert én csináltattam két tartalékot(kép)
hello az en 93 600 245 kmo mentem es meg nem volt 12500 ,hogy csal e a kmo......
Van fotó is.