Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na és mennyiért sikerült eladni?(ha meg szabad tudni)és mi lesz a következő?
Láttam már régóta fent volt.
A tied nem lapkás hanem "pogácsás"(betétes).
Neked 16 db van(mivel hengerenként négy szelep van)
Ha venni kell akkor kb:1500-2000ft darabja,de ha szervízben cserélik(ha van nekik használtan a neked jó méret)akkor többnyire félárban szokták cserélni.A 750-1000-esben viszont 20 db van.(az ötszelepes hogy a jó isten áldja meg a tervezőjét)
Ha nem csináltál még ilyet akkor otthon ne nagyon kísérletezz vele,nem egyszerű mutatvány.(kell hozzá mérettáblázat,cserebetét,nyomatékkulcs,ugyanis ki kell hozzá venni a vezérműtengelyeket is)
igen nálunk is van már! tavaly vitem pedig nekem ismerösnél vizsgázik mégis rá kell gurulni mert álitolag kötelezö
Nekem nem szokott egyéb gondom lenni,féktárcsát meg különben is kellett cserélnem,így már nem volt gond.Egyébként nem csak megyén belül lehet.Viheted akárhova.
Ezeket csak azért írtam le hogy nem mindenhol egyforma a hozzáállás.
Természetesen én is tudok máshol egyszerűbbet,de előtte itt sem volt fékpadi mérés és meglepve tapasztaltam hogy már itt is van.(ez tavaly tavasszal volt)
Hellosztok! Ma lett eladva az FZR 1000-esem, remélem jó helye lesz, meg sokat mehet majd 200 fölött, nagyon imádtam
uj topik bajaiaknak link
Szelepállításhoz a lapkák mennyibe kerülnek? Összesen hány lapka van egyáltalán benne?
Akkor miért nem mész át a szomszéd városba?Megyén belül mehetsz bárhova.
Ha rajta ülsz(és jól emlékszem)a jobb trafó a két szélső(1,4)hengert gyújtja,a bal oldali pedig a két belsőt(2,3).Az biztos,hogy a két szélső,és két belső van párban,ezek egyszerre gyújtanak.
Ne feledkezz meg arról hogy nem mindenhol egyformák a "lehetőségek".
Itt Dunaújvárosban az Autóklubnál ha pl:nem elég hosszú a hátsó sárvédő akkor köszönték szépen a szereplést.A fékpadon 90% a bukta esélye a hullámos féktárcsák miatt(én is kiestem),ha nem gyári a kip.dob(a gyári számsornak benne kell lennie)akkor tökmindegy hogy milyen csendes,lehet is elballagni.
stb.Még a 70 éves Jancsi bácsit is ráállítják a fékpadra a rendszámos Simsonjával,szóval errefelé nem játszanak a színekkel.(persze nem volt ez mindig így,de most már ez van,megdőlt az előző gárda egy központi ellenőrzésen)
Kérdés: A trafóból a gyertyakábelek milyen sorrneben jönnek ki? Ha rajtaülök és úgy nézem a jobb oldali trafó az a jobb oldalt látja el(3.4. henger) és a bal a bal oldalhoz megy(1.2.)?
Helló mindenkinek!Néhány motor én is vittem már vizsgára,
(nem csak a sajátomat).Nekem egyszer sem nézték a visszajelzőket,
vagy a műszerfalat.Volt olyan,hogy nem is voltak bekötve a kábelek
csak ráraktam egyet,hogy lássák ilyen is van rajta.
Az a tapasztalatom,hogy ami a fontos:gumik,fékek,világítás meg
irányjelző.Néha nézték pl:a lábtartókat vagy a kormánycsapágyat,
de ez ritka.Tehát csak azok a cuccok fontosak,amik a biztonságos közlekedéshez kellenek.Azokat meg amúgy is megcsinálja az ember
saját érdekből. :)
Általában a motorszerelők is levizsgáztatják,és mivel ők ismerős vizsgáztatónál csinálják,velük nem szőröznek.Sőt,nekem az eredetvizsgát is a szerelőm intézte.Tavaly itt helyben nekem is ajánlották,hogy 15000-ért levizsgáztatják állapottól függetlenül.
A vizsgán (vagy bárhol)tökmindegy hogy a gyári,vagy egy gőzmozdony műszerfal van felszerelve.
Az a követelmény hogy a fényszórónak kék,az irányjelzőnek pedig zöld vagy sárga visszajelző lámpának KELL lennie,valamint a gépjárműnek "hiteles" sebességmérővel KELL rendelkeznie.
(de ezekbe nem mindenhol kötnek bele)
A további kontrolllámpák:olajszint,üresjelző nem kötelező,de neked is érdeked hogy fent legyenek.
Hali szerintem minden zokszo nélkül át mene de ez csak az én véleményem nem bizti
mi a marka es tipus koszi
Szerintetek müszaki vizsgán elfogadnak egy TrailTech digitális müszerfalat nekem böven elég lenne amit tud!
Véleményeket kérek!
Hali! nekem is egy 92 fzr 600 genesisem van és énekem 150/70 r 18 van hátul ép hogy elfér hajszál hiján de nem ér belle a láncba én most akkarom lecserélni 17 col ra
Sziasztok! nekem egy 1992 yamaha fzr 600 genesisem van
eddig nem volt vele bajom de most let olyan bajom hogy kifogyot az uüzemanyag csontra belőle és útána tőltőtem de az istenek nem akkar beindulni nem tudnátok nekem segiteni hogy mi baja lehet esetleg ha meg be is indul akkor is fulad meg leál mint ha nem lene alapjárata de mondom az egyik percben még semi baja nem volt indult pőcre kifogyot az üzemanyag és utántőltőtük és kész vége let nhem birom egyszerüen beinditani nem lehetséges hogy az a/c jével let valami előre is kőcike a segitségeteket
600-as 3HE van nekem is és 160/60 R 18-as gumó.
A 160-as guminál jobbról-balról 0,5-0,5 cm hézag van a
lánc és a jobb oldalt a féktuskó kitámasztása között.
ÉPPEN BEFÉR! De jól kell beállítani a kereket.
nekem 150 70 18 volt de nem lehet k...
]
140/70-18 TL 67V SPORT DEMON 25000 ft
p-pasztoy kft
jobb mint a hasznalt .
Megkérdezem a srácot, hogy milye van még! Ezt a metzelert is nekem kereste, csak a 170 nemhiszem hogy befér. De 15öt egy full új gumi sztem simán megér! Szólok ha van valami!
nem tudom be férne e. nem tudsz véletlenül egy 150-60 /18 as gumit lehet használt is csak ne legyen teljesen lefutva olyan 60%tol felfelé?
Ja, és 0 kmes vadi új gumi!