Nemtudjátok, hogy ki vette meg azt az fzrt ami fent volt az aproban 180ért vagy mennyiért papírok nélkül, és hogy milyen céllal?
Ha elbontotta ,érdekelne belőle egy jó pár dolog , de ha van valaknek hengerje + dugója olcsón az is érdekel.
Ja lehet találtam az enyémhez komplett blokkot szóval ha valakit érdekel, az FZR 250 (3LNből) Blokkom külön is akár eladó. minden tökéletes állapotban van benne csak a kompo kicsi. Bár nemtom ne furassam-e és tegyek bele zsír új dugókat.
Kövi a helyzet, van egy fzr 250-em(papirok rendben), kompletten felújtva a hengerfej, de a kompresszió igy benne még mindig csak 7-7.5. de igy is simán beindul és rögtön jár mind a 4 henger és olaj füst sincs. Valószinuleg gyűrűzni kell vagy kell bele tulméretes dugó gyűrű. A motoromat eladnám. Mert elegem lett belőle és semmi kedvem még 1szer szétszedni a blokkot. Csak a hengerfejezésre költöttem 40 000-t. a 4 új gyári túlméretes dugó és gyűrű szett 60000ért megtudom szerezni.
Esetleg vennék papirok nélküli vagy törött komplett fzr 250-t.
Hát srácok,akár zselés,akár nem, én felnyitottam a tiltás ellenére,feltöltöttem savval és olyan erős lett,hogy visszaraktam a motorba.Forgatja simán,úgyhogy most van egy feleslegessé vált 14 Ah-s akksim alig két hónaposan.
Sziasztok!
Van pár eladó cuccom FZR 600R-en volt...hátsó ülésidom,ülés alatti idom,karbon hátsó sárvédő,gyári leömlők,hátsó lámpa...nagyjából ennyi,de lehet,hogy vmit kifelejtettem
és még mindig eladó a motorom:
további infók:30/908-4229, dadis@freemail.hu
A te aksidba nem kéne töltögetni semmit,mert ez az un."zselés"aksi.(a köznyelv szerint)
Valójában ebben semmiféle zselé nincs,olyat a repülésnél és az űrtechnikában használnak,nekünk az baromi drága lenne.
A teljesen gondozásmentes akkumulátorokban(mint a tied is)az un.spirálcellás technológiát alkalmazzák,ami annyit jelent,hogy az ólomrácsot és az elektrolitot tartalmazó "üvegszövet" hálót együtt feltekerik spirál alakban és ezt helyezik bele a házba.
Az "üvegszövetet" átitatják elektrolittal,majd légmentesen lezárják a házat.(Ezért nincs gázelvezető csonk az oldalán)
Felnyitni TILOS!
A töltőáram az akku kapacitásának (maximum)a 10%-a lehet, kb 10-12 órán keresztül.
Ez a te esetedben 1,2A (MAX)
Gyorstöltőt ezeknél az akksiknál nem célszerű használni a zárt gáztér miatt.(Ez gyártói előírás)
Összegezve:ha az akksi feszültsége kb 10 órás töltés után,miután levetted a töltőről és vártál kb:30 percet,nem éri el a cellánkénti 2,1V azaz összesen 12,6V-ot akkor jó eséllyel elfáradt az akksid.Ténylegesen terhelővillával lehetne megmérni a kapacitását,de ilyet csak akkumulátorosnál vagy komolyabb szervizekben találsz.(a gyakorlatban ha fel van töltve az akksi és jó,akkor egymás után 6-8,kb:5-6 mp-es indítózást ki kell bírnia 10 mp-es szünetekkel.
Egyébként ha esetleg meghalt az akksid,akkor vehetsz hagyományos "savasat" is az kb:9 ezerért is kapsz,csak ennél néha ellenőrizni kell az elektrolit szintjét és szükség esetén utátölteni desztillált vízzel.(ebből ki lehet venni a záródugókat)
Az lehetséges, de neked másmilyen akku kell, a tiédben "lötyögősen van" az elektrolit, ha kipárolog a víz akkor pótolod és kész (ezért is átlátszó a ház, hogy lásd a szintet). A 4JH belevaló akkuját akár fejjel lefelé is be lehet szerelni, és a dugóira rá is van írva hogy ne vedd le.
Én is vettem helyette másikat,aztán utántöltöttem,és jó lett.Akkor szokott kifőni belőle a folyadék,ha túltölt a fesszabályzó(14.4 fölött).Nekem most van két akksim,mert visszaraktam bele a régit,indítja szépen.Ezek zárt,gondozásmentes akksik,de azért idővel ezt is gondozni kell.
Ha ez egy 4JH-ba való akku akkor az felitatott savas, azaz nem lötyög benne semmi! Azért egybe jönnek le a dugók, mert az elektrolit betöltése után le kell zárni és többé nem kell kinyitni! Nem sok remény van a felélesztésére... de szurkolok.
igen olmos lett. azt kell, hogy ellepje a víz. szerintem kis zseblámpával bele tudsz világítani és nézni, de ha öntesz bele és fogpilinckával nézed vizes lesz-e az is jó.
Igen sorba volt 6 dugosor egyszerre kiszedhető !
ebbe nem látok bele olyan kicsik a furatok! fogpiszkálot beledugtam és fekete grafitos lett a vége vagy olmos?
GTX12-BS a tipusa akkor nem zselés azt mondod de egy csöpp folyadék sincs bene lehet én meg szárazon töltötem
elég forró volt akkkor desztilált vizet öntsek bele menyit? mert nincs szintjelző
vagy nem volt bedugva a töltőd, esetleg kiment a biztije, vagy kuka az akksid. ezek nem zselések. esetleg gondozás mentes lehet, akkor ki tudod szedni a dugót a cellákból és tudsz bele desztillált vizet önteni. ha fehér színű akkor a fény felé fordítva meg tudod nézni meddig van benne a szint...
Help! Tegnap mondom megnézem a mocit beröffentem de eröltettett öninditó hang és semmi ..rámértem terheletlenül 12.5 V ,terhelve mikor inditottam 0-3 v ra csökkent.
elözmény hogy 1 estét töltöttem 1.4 A el gondolttam most bika erös de tévedtem! Mi kell tudni erröl az akksiról Gs gtx12-bs ?
zselés ? mi azt se vágom.....
Kollégám három érzékelővel tervezi,mert szerinte a középállást is figyelni kell.majd akarok hozzá kézi léptetést is,mert ha kidobja a sebességet,(pl:kettest)vagy sikerül félreváltani,azt nem fogja észrevenni,akkor kézzel kell korrigálni.
Ha elbontotta ,érdekelne belőle egy jó pár dolog , de ha van valaknek hengerje + dugója olcsón az is érdekel.
Ja lehet találtam az enyémhez komplett blokkot szóval ha valakit érdekel, az FZR 250 (3LNből) Blokkom külön is akár eladó. minden tökéletes állapotban van benne csak a kompo kicsi. Bár nemtom ne furassam-e és tegyek bele zsír új dugókat.
Kövi a helyzet, van egy fzr 250-em(papirok rendben), kompletten felújtva a hengerfej, de a kompresszió igy benne még mindig csak 7-7.5. de igy is simán beindul és rögtön jár mind a 4 henger és olaj füst sincs. Valószinuleg gyűrűzni kell vagy kell bele tulméretes dugó gyűrű. A motoromat eladnám. Mert elegem lett belőle és semmi kedvem még 1szer szétszedni a blokkot. Csak a hengerfejezésre költöttem 40 000-t. a 4 új gyári túlméretes dugó és gyűrű szett 60000ért megtudom szerezni.
Esetleg vennék papirok nélküli vagy törött komplett fzr 250-t.
kössz!
Van pár eladó cuccom FZR 600R-en volt...hátsó ülésidom,ülés alatti idom,karbon hátsó sárvédő,gyári leömlők,hátsó lámpa...nagyjából ennyi,de lehet,hogy vmit kifelejtettem
és még mindig eladó a motorom:
további infók:30/908-4229, dadis@freemail.hu
Valójában ebben semmiféle zselé nincs,olyat a repülésnél és az űrtechnikában használnak,nekünk az baromi drága lenne.
A teljesen gondozásmentes akkumulátorokban(mint a tied is)az un.spirálcellás technológiát alkalmazzák,ami annyit jelent,hogy az ólomrácsot és az elektrolitot tartalmazó "üvegszövet" hálót együtt feltekerik spirál alakban és ezt helyezik bele a házba.
Az "üvegszövetet" átitatják elektrolittal,majd légmentesen lezárják a házat.(Ezért nincs gázelvezető csonk az oldalán)
Felnyitni TILOS!
A töltőáram az akku kapacitásának (maximum)a 10%-a lehet, kb 10-12 órán keresztül.
Ez a te esetedben 1,2A (MAX)
Gyorstöltőt ezeknél az akksiknál nem célszerű használni a zárt gáztér miatt.(Ez gyártói előírás)
Összegezve:ha az akksi feszültsége kb 10 órás töltés után,miután levetted a töltőről és vártál kb:30 percet,nem éri el a cellánkénti 2,1V azaz összesen 12,6V-ot akkor jó eséllyel elfáradt az akksid.Ténylegesen terhelővillával lehetne megmérni a kapacitását,de ilyet csak akkumulátorosnál vagy komolyabb szervizekben találsz.(a gyakorlatban ha fel van töltve az akksi és jó,akkor egymás után 6-8,kb:5-6 mp-es indítózást ki kell bírnia 10 mp-es szünetekkel.
Egyébként ha esetleg meghalt az akksid,akkor vehetsz hagyományos "savasat" is az kb:9 ezerért is kapsz,csak ennél néha ellenőrizni kell az elektrolit szintjét és szükség esetén utátölteni desztillált vízzel.(ebből ki lehet venni a záródugókat)
ebbe nem látok bele olyan kicsik a furatok! fogpiszkálot beledugtam és fekete grafitos lett a vége vagy olmos?
a fölött legyen a vízszint kb 5-mm-rel. nekem is rendszerint eltávozik belőle a víz...
elég forró volt akkkor desztilált vizet öntsek bele menyit? mert nincs szintjelző
elözmény hogy 1 estét töltöttem 1.4 A el gondolttam most bika erös de tévedtem! Mi kell tudni erröl az akksiról Gs gtx12-bs ?
zselés ? mi azt se vágom.....