Beletrafáltál,a 95-ös fzr600 volt a leggyorsabb mind között(238.2 km/h)99 pacival 184 kiló, és 17" kerekekkel elől,hátul.Ha tudod,és jó állapotú,csapj le rá.
nekem tetszik mondjuk nekem minden sport motor tetszik csak legyen jó mindegy ,hogy honda,kawa vagy yamaha én nem vagyok márka gyülölö ha blok jó akkor megéri karban tartani
a 400 as nál meg a váltó soron lévö zégerekre figyeljetek ha éppen szétvan szedvel mert azoknak meg az a baja kikopik és egyszer csak bevált oda ahová nem kell találkoztam 2 esetel is asztán törik ami oda akad érdemes odafigyelni ez az 5-6 százasokra is kiterjed
kössz de az a baj hogy csak akkor látod a bajt ha lehuzod a f.kereket mert a kapcsolo körmök kopnak el ,képen nem látsz semmit meg ha simán nézegeted akkor se tudom ez a bajuk csak én megtartom a kicsikémet azért épitgetem már voltak elöjelei a váltonak
Bocsi,most látom,neked 1000-ed van.A vaterán van 1000-hez alkatrész,ott nézz körül.Sajnos ennél a tipusnál aláterevezték a kettest,elég hamar megkopik.
Ati,én Gs500-on tanultam és vizsgáztam.Igazi túramotor egykerekezni nem tudsz vele,de akár a térképről is levisz.
Bakosinak:attól félek a 750-es blokkja nagyobb mint a 600-éa váltó nem csereszabatos.
Szia ábrus! lenne hozzád egy kérdésem mert látom te is értesz hozzá döntenem kéne a motorom véget de nem jutok dülöre hátha te mondasz valami jót.
akkor a lényeg elkopott a 2 sebességem na most az új 2-es fokozat a yamahánál a 2 fogaskerék 26 ezer durván , ha találok egy használt jó állapotutt azis kb 30-35 de akkármilyen jó is csak használt annak is a 2 ese,vagy arra gondoltam egy ismerösömnek is meg van csinálva 6 sebbeségesre (YZF 750 es váltó)de ez is kb 35 ezer ha találok mert nem nagyon sikerült eddig ,vagy aszt nem tudom hogy a fz 750 es váltója nem e jó mert aszt én sem tudom csak hallottam(SZERINTED) mert az lenne de visszont aszt nem tudom annak milyen strapabiró a váltója, na ez lenne kiváncsi lennék a véleményedre kösszi !
Megnéztem a hirdetéseket nekem az érvényes papír+meglévő műszaki/törzskönyv fontos. A gs500 nem rossz motor (el akarta már cserélni egy srác egy ugyanilyenre de nem mentem akkor bele...) valóban még akkor is ha iszonytosan lassú viszont a gpz egy a leghamrabb főtengely széthulló motor. A dr sem rossz ha egy kicsit fiatalabb és nincs szétegykerekezve viszont egy sm szett már az égbe viszi az árat sajnos. A 400e már azért nem kis pénz csak van valami ilyen pénzért is
A szívásaim: eddig fel kellett újítanom a futóművet, első féktárcsa majd fék munkahenger adta meg magát, aztán a kihajtás oldalon a kuplung tömítés ment ki, a lánckerék heggesztve volt ezért komplett blokk széthúzás tengely csere, generátorlánc csere, főtengely csapágyak is cserélve lettek, 2 kipufogót hagytam el, 2 akksi, egy kis villamossági horror, indexek nem voltak jók, az olajpumpa is halálán volt. Most úgy áll a gép hogy eszi az olajat és a vizet is picit. A szikra elvesződik esőben, az önindítót fel kell 2.jára is köszörültetni. bocs a hossz miatt
No és miből áll az az állandó szívás?
Egyébként van egy titkos tippem a szenvedéstől megcsömörlött ügyfeleknek,akik nem akarnak tovább kínlódni,és nem transzkontinentális túrákra vállalkoznak.(nem,ne ugorjon le a tízemeletesről és ne akassza fel magát a garázsban )
Nos ezek nyitottan 46 Le-sek,kb:170-175 a vége(nem csak óra szerint hanem tényleg) léghűtéses,egyszerű sorkettes agyonüthetetlen blokkal(bontatlanul elmegy százezret is ha nem gyilkolják),kb:4-4,5 liter elég neki,elég jó a futóműve és az utas is elvan rajta egy darabig.Kb:170-180 Kg a súlya.
Motorozgatni nagyon jó,előzni is lehet vele,olcsó fenttartani,versenyzésre viszont alkalmatlan.
Javaslom próbálj ki egyet de vigyázz,sok a németországi 27/34 Le-s lefojtott,ennek kb:140 a vége.(egyszerű kinyitni)
Az ára nevetséges,de nem azért mer rosszak,hanem mert régóta gyártják és két-három éve volt az új ára 1,1-1,2M akcióban.(nem is értem hogy miért nem ilyennel járok,sokkal könnyebb lenne az életem)
Hogy mi ez?
A Suzuki GS 500E.A másik tippem a Kawasaki GPZ 500 lett volna(a vizes sorkettes,ez nyitottan 60Le-s),de Kawát ugye nem szeretnél.(sejtem miért,pedig EZ tényleg jó)
http://www.hasznaltauto.hu/2691869_suzuki_gs_2004
http://www.hasznaltauto.hu/2679288_suzuki_gs_1992
vagy
http://www.hasznaltauto.hu/2631598_kawasaki_gpz500s_19
95
Magamnak viszont a Doktor urat választanám egy ketteslétrával(a 175 centimhez?) :
http://www.hasznaltauto.hu/2020853_suzuki_
dr_1989
Az FZR 600 is csak a kinézete alapján annyira sportos... A sima 92 lova nem egy iszonyat megülhetetlen cucc. Hameg a kinézete...
Az oldalidom lekerül, és máris másabbul mutat. (bár oldalidommal az igazi. :) )
Hi meszizs! Nem mernék újból 2üteműt venni főleg sportmotort és az fzr 600at sem szeretnék a sportossága miatt. Talán egy (jó) szupermotó vagy V2-es naked érdekelne de előbb úgyis el kell adnom az Fz-t. Lényeg a kis súly és egyszerű szerkezet mert már nem bírom idegrendszerrel az állandó szívást.
Nos én 400-ból nem erőlködnék hogy átüljek az FZ-ről valami másra,mert ennyiért jobbat(hasonlót)nemigen találsz(aminek értelme lenne)
Én az FZR-ről esetleg egy 600-800as (túra)endúróra (xlv,xrv,tuareg,F650,xtz,dr750-800)ülnék át.
Gondolkodtam rajta,de az FZR-t eladni manapság nem egyszerű mutatvány,még nyomott áron se,ezért nem nagyon erőlködtem ezen.
Természetesen ez CSAK az én véleményem.
A lényeg nagyvonalakban rövid távra max. 50km nem kanyarvadász, nem csopper nem retró nincs rá nagy keret 400eFt a maximum. Szerelgetéssel nem lenne semmi probléma a lényeg inkább az hogy egy mindig megbízható egyszerű gép legyen a fogyasztás nem számít, de 2ütem kizárva. Az endúró/szupermotó tetszene bár még nem próbáltam ilyen kategóriát. Előzéshez, alázáshoz, lehetőleg elég erő/súly arány kellene és használható legyen 2személyel is. Vonzalmat érzek a hornet,sv650,z750,600fazer kategória iránt viszont az drága számomra. Csak japán gép kawa lehetőleg ne. Macska van
Bakosinak:attól félek a 750-es blokkja nagyobb mint a 600-éa váltó nem csereszabatos.
akkor a lényeg elkopott a 2 sebességem na most az új 2-es fokozat a yamahánál a 2 fogaskerék 26 ezer durván , ha találok egy használt jó állapotutt azis kb 30-35 de akkármilyen jó is csak használt annak is a 2 ese,vagy arra gondoltam egy ismerösömnek is meg van csinálva 6 sebbeségesre (YZF 750 es váltó)de ez is kb 35 ezer ha találok mert nem nagyon sikerült eddig ,vagy aszt nem tudom hogy a fz 750 es váltója nem e jó mert aszt én sem tudom csak hallottam(SZERINTED) mert az lenne de visszont aszt nem tudom annak milyen strapabiró a váltója, na ez lenne kiváncsi lennék a véleményedre kösszi !
A szívásaim: eddig fel kellett újítanom a futóművet, első féktárcsa majd fék munkahenger adta meg magát, aztán a kihajtás oldalon a kuplung tömítés ment ki, a lánckerék heggesztve volt ezért komplett blokk széthúzás tengely csere, generátorlánc csere, főtengely csapágyak is cserélve lettek, 2 kipufogót hagytam el, 2 akksi, egy kis villamossági horror, indexek nem voltak jók, az olajpumpa is halálán volt. Most úgy áll a gép hogy eszi az olajat és a vizet is picit. A szikra elvesződik esőben, az önindítót fel kell 2.jára is köszörültetni. bocs a hossz miatt
Egyébként van egy titkos tippem a szenvedéstől megcsömörlött ügyfeleknek,akik nem akarnak tovább kínlódni,és nem transzkontinentális túrákra vállalkoznak.(nem,ne ugorjon le a tízemeletesről és ne akassza fel magát a garázsban )
Nos ezek nyitottan 46 Le-sek,kb:170-175 a vége(nem csak óra szerint hanem tényleg) léghűtéses,egyszerű sorkettes agyonüthetetlen blokkal(bontatlanul elmegy százezret is ha nem gyilkolják),kb:4-4,5 liter elég neki,elég jó a futóműve és az utas is elvan rajta egy darabig.Kb:170-180 Kg a súlya.
Motorozgatni nagyon jó,előzni is lehet vele,olcsó fenttartani,versenyzésre viszont alkalmatlan.
Javaslom próbálj ki egyet de vigyázz,sok a németországi 27/34 Le-s lefojtott,ennek kb:140 a vége.(egyszerű kinyitni)
Az ára nevetséges,de nem azért mer rosszak,hanem mert régóta gyártják és két-három éve volt az új ára 1,1-1,2M akcióban.(nem is értem hogy miért nem ilyennel járok,sokkal könnyebb lenne az életem)
Hogy mi ez?
A Suzuki GS 500E.A másik tippem a Kawasaki GPZ 500 lett volna(a vizes sorkettes,ez nyitottan 60Le-s),de Kawát ugye nem szeretnél.(sejtem miért,pedig EZ tényleg jó)
http://www.hasznaltauto.hu/2691869_suzuki_gs_2004
http://www.hasznaltauto.hu/2679288_suzuki_gs_1992
vagy
http://www.hasznaltauto.hu/2631598_kawasaki_gpz500s_19
95
Magamnak viszont a Doktor urat választanám egy ketteslétrával(a 175 centimhez?) :
http://www.hasznaltauto.hu/2020853_suzuki_
dr_1989
Az oldalidom lekerül, és máris másabbul mutat. (bár oldalidommal az igazi. :) )
Nézzed meg a 8362-es hozzászólást. A többit, ha érdekel privátban.
Én az FZR-ről esetleg egy 600-800as (túra)endúróra (xlv,xrv,tuareg,F650,xtz,dr750-800)ülnék át.
Gondolkodtam rajta,de az FZR-t eladni manapság nem egyszerű mutatvány,még nyomott áron se,ezért nem nagyon erőlködtem ezen.
Természetesen ez CSAK az én véleményem.
Ötleteket várok
Az jó! Nekem a szelep lenne lényeg! Mennyit kérnél érte?