Nekem nem is azért kell. Élvezni akarom a motorozást, szeretem, hogy egy gázfröccsre üvölt a pufogó, és hogy még alapjáraton is dorombol mint egy oroszlán, ha a hátát simogatják.
Én már csak tudom, nagyon sok oroszlán hátát simogattam már...
az nem is veszes,sokkal tobbre gondoltam.lehet akkor tavasszal egy atvizsgalas kereteben ki is csereltetem. a csuszas amiatt is lehet,h nagyon raallitottam.visszabb kene venni,de mar el van rakva telire,nem ebreszte mfel:)
az olaj jelenleg 10W40-es szintetikus.tavasszal kap 15W40 v 15W50 asvanyit,repsolt.
koszi a segitseget,jo erzes,h van meg szakember,nem csak kutyautok:)
Köszi a gyorsulás adatait.
Engem is igazából csak érdekelt, mert tisztában vagyok vele, hogy sok dologtól függ, ráadásul 16 éves tini a gép. Nem új, nem biztos hogy tudja már.
Érdekesség: Egy Porsche Carrera GT 5200 ccm 640 ló is a 3.9 sec értéket tudja.
Csak épp 100 szoros árért. :)
A bowdennek nincs köze hozzá. A lamellák vannak beverődve a kuplungkosárba azért kemény recsegős a váltás.(nem nagyon tudsz mit kezdeni vele,ha kireszeled kis idő után mégjobban beverődik)
A csúszás pedig jó esetben a meggyengült kuplungrugók miatt van,rosszabb esetben pedig kezd felkeményedni a a lamellák felülete.(lehetne még a sűrű olajtól is de ezt nem feltételezem)
A kuplungrugók kb:3000 ft a 6db (Méray Motors),a lamellák viszont kb:10.000ft(pink motors)
http://www.motorcyclespecs.co....
0-100: 3,9s
0-160:9,8s
0-200: 12,9s
Ezek gyári adatok de a gyorsulás és a végsebesség többek között a lánckerék áttétel függvénye.De minek ez neked? A teljesítménye az utcára bőven elég,szerintem tökmindegy hogy a gyorsulása 3,1 vagy 5,1s ennek maximum a versenypályán lenne értelme oda meg ezek a motorok már nem igazán valók mert onnan már kiöregedtek.
Ugyanígy mindegy (szerintem)hogy a vége 201 vagy 241 km/h mert a pályán (ha komolyan gondolod)
ez a futómű és a 91Le nagyon kevés,a súlya meg bőven sok,az utcán pedig bőven elég hogy kifizesd a motor árát a rendőröknek a jogsid kíséretében.
Ha meg csak "szórakozni" akarsz akkor meg nem számít hogy levonsz-e bármennyit az idomok miatt,így is élvezni tudod.Bár közel sem megy ennyire pl:az fzr,cbr,zxr,gsxr 250-es mégis nagyon élvezetes ha húzod neki mert elhiteti veled a kis méregzsák hogy hű de mennyire mész.(és még egy kicsit igaz is)
A Mátrában háromszor kőrbemotorozott a haverom a zxr 250-nel mert nem volt egy jobb egyenes ahol ezt a nehézlöveget egy kicsit szabadon tudtam volna engedni.(bár nem vagyok egy versenyző típus)
nos ez elkepzelhetobb,mert a kuplungom nema legtokeletesebb.ha jol kihuzatom hajlamos kemenyen venni a masodikat,ill ha hideg,csuszn ia kuplung.probaltam utana allitani,de csak jobban csuszott a recsenes nem szunt meg.lehet bowdencsere megoldana,de sztem inkabb a kuplungot kene megnezetnem.majd tavasszal ugis viszem karbiszinkronrameg olajcsere utan megnezem mi lesz az eredmeny.ha nem valtozik,akkor szerviz es atnezetem.
meg nem piszaltak soha.ismernek,es joba vagyok a biztonsagi orokkel,azonnal szolnak,ha vmi gaz van.meg itt en migazan tesznek iylet,ugy tudom e van kamerazva az a reszleg.szoval gyorsan meglenne az illeto.
Még valami.
A kuplungkosár hátulján van hat db terheléscsillapító rugó (kép) ha azok elfáradnak akkor nagyon szépen tudnak zörögni a helyükön alapjáraton,valamint alacsony fordulatról rángatva gyorsul a gép és olyan hangja van mintha a vez.lánc zörögne.
Nekem volt egy kosaram amit szétszedtem,ott látszik hogy a rugók 2-3 mm-rel rövidebbek lettek és belemartak mögötte az alu házba is.(meg a kosarat megrázva még egyben úgy csörgött mint a malacpersely)
A kuplungkosarat csak egyben lehet kapni de embert nem tudok elképzelni aki az üres kosarat (újat) 70 ezerért megrendeli a yamahánál.(megkérdeztem)
Azt hiszem csináltatok bele új rugót Pesten,szépen összeszegecselem és kész.(magyarország 2008)
Nálam az A-s EÜ készlet meg a Tesco gazdaságos izzókészlet pont elfért az ülés alatt,dobtam még oda egy karbi úszót/tűszelepet,a szerszámok és egyéb cubehör külön táskában van,de azt csak messzebbre viszem.El ne felets vinni magaddal a gumihoz való tűszelepet is,mert ha megállsz valahol,szeretik kiszedni játékos kedvűek,viszont benzinkútnál nemigen kapsz darabonként,esetleg valamilyen készletben jó pénzért.
kell eu es izzokeszlet,de mutass egy embert,akinek minkdetto ott figyel:) nekem csak eu csomagom van.izzot ugyse tudok cserelni utkozben,es ha ezt nem erti meg a rendor,akkor bekaphatja.tudom,szabaly,de ne ilyenert fogjanak meg. amugy eucsomag A-s kell,izzo keszelet meg tokmind1.jo a tescos 700 forintos is,a lenyeg,h legyen.kutya nem nezi,milyen. ules alatt illik tarolni,de nem fog elferni.az eu csomag nekem kitolti a helyet,meg meg ott figyel a tarcsazar,es a papirok. meg a kis 250-esen ket 10-es kulcs,es egy csavarhuzo is volt:DDDD
gyertya amikor otnkremegy,valojaban 15-25.000 km-kent.
karbi szinkron ahogy erzed,lathatoan nem indul, de erdemes 10.000-kent
olaj nehez kerdes. van aki 6000-kent csereli,van aki szezononkent. van aki csak 10.000-kent.belatasodra bizom. en az 5-6.000-et ajanlom. es asvanyit. az FZRek szeretik enni az olajat,es szintetikus jobban fogy.ha jo allapotu a gep,v felujitottad,probalkozhatsz a szintivel.
hangsulyozom ez az en velemenyem,amit osszeszedtem mas es sajat tapasztalatok alapjan. azert hallgass meg masokat is.
Fejidomtartó is van a lámpához, de az is fzr600r-é, szóval az nem tudom jó-e neked, de azt már hegesztették is talán, meg lehet h hajlott is, de ha megveszed a lámpát odaadom, azt is hozzá, mert nekem nem kell. A lámpa az teljesen jó. Fejidom az sajnos nincs csak a 600-hoz, az pedig kicsit más (oldalt nem csatlakozik az oldalidomhoz, hanem csak így a lámpa közepén és két oldalán van kicsit, és az oldalidom ér fel hozzá). De fejidomot üvegszálból tudsz kenetni olcsón! A lámpának 15.000 ft az ára úgy ahogy van tartóstul mindenestül. Hétvégén le is fényképezem ha érdekel!
Mint kezdő motor tulajnak adjatok már légyszi pár tippet.
Én most gondolkodtam rajta... kell egy e.ü. csomag az tuti. Kell egy izzó készlet, de milyen és honnan? Na, ezt sem tudom. Ezek egyáltalán elférnek a motoron valahol?
Ma visszaraktam az oldal idomokat, meg kicsit beindítottam, mert úgy tűnik ha sokat áll, és úgy indítom beköpi a gyertyát.
Jut eszembe:
gyertya, olaj, és karbi szinkron milyen km periódussal figyel?
A 93as 3HE-s 600asra is tudsz mondani egy gyorsulást? Mondjuk nekem hozzá kell adni egy keveset, az idomok hiánya miatt, de érdekelne a gyári adat! Vagy ha tudsz valahol róla valami tesztet, vagy gyári adatokat, azt is megköszönném!
Hali! Bagoly600-nak október környékén még komplett megvolt, de rég volt már a fórumon, de az elérhetőségét megtalálhatod valamelyik hozzászólásán. Lámpám nekem is van hozzá de a lámpatartó beteg egy kicsit.
Én már csak tudom, nagyon sok oroszlán hátát simogattam már...