ertem.akkor egyelore nem zavartatom magam,mert alapjaraton se csorog,es menet kozben sem,csak e kizarolag alapjarat alatti terhelesnel. mjad ha hangosodik,aggodom:)
koszi a valaszt!
Gyerekek,ahhoz képest hogy nincs szezon,az összes karácsonyi ajándékpénzem elköltöttem a motorra.Új akksi,lánckerék,meg 7000-ből csináltam egy tartalék fesszabályzót,(sikerült bekötni rendesen a nem belevaló SH 535-12-est is!)úgyhogy 25000-et fizettem ebben a hónapban.A motorozásnak ára van!
Hogy mennyire gyorsul a moci,az sok mindentől függ:a motor állapotától,a gumik méretétől,a láncáttételtől.Jó kompresszióval,keverékkel,keskeny gumival és a gyárinál nagyobb hátsó lánckerékkel még Rossit is lehagyhatod,bár így kisebb lesz a végsebesség.
Ezt így nem hallod meg hogy honnan jön a zörgés.A blokk üreges test ami tele van zajkeltő forgó-mozgó alkatrészekkel.
Próbáltam találni neked robbantott ábrát,de csak elmosódott képeim vannak,nos az indítás meghajtása fogaskerekes,a primer hajtás is (főtengely-kuplungkosár) a generátor a főtengely végén forog,az olajszivattyút szintén fogaskerék hajtja,más meg nincs.
Maradt a vezérműlánc.
De töltsd le a service manualt,abban megnézheted.
Valaki nem tud gyári adatot egy ilyen 600-as 92 lovas cucc gyorsulásáról? Általában az ember megtalája, hány másodperc, de ennél nem találom seholsem...
tuti nincs a 600-ason primerlanc?mar csa kazert,mert ez csak es kizarolag alacsony fordulaton csorog,amugyminden rendben van.es nem a hengertol jo na csorges,hanem bal oldalrol a blokkbol.
udvozollek kis csapatunkban:)
ismerek par FZR-es arcot nehanyat debrecenbol.en onnan houzta mel az enyemet:) ott volt meg egy 500-as tulaj is,nemto mazota eladta-e mar.meg ha jol tudom egy feligmeddig mukodo 250-es is van ott.bar mar reg hallotta ma sracrol,nemtom megjavitotta-e mar.hozza sztem viheted atnezetni is,de ezt majd o mondja.
kicserelni az olajat olajszurot szoktak megvetel utan.van aki lecsereli az osszes folyadekot.
Szívesen.
De a szalonból? Ilyen hibrid a földön nincs még egy nemhogy szalonban!
Egyébként még nincs teljesen kész.
De azért köszönjük.Ha kérdésed van tedd fel,ha tudok szívesen segítek,bár az ezrest ismerem jobban.
Vettem a hétvégén egy FZR 600-ast. :)
Ma mentem vele normálisan először, mert a kipróbálás is egy parkolóban volt csak.
Eredetvizsgája megvan, mentem vele városban vagy 60 km-t. harmadik nagygáz, és ha jól láttam (eléggé jelzett már a beszarásjelzőm . :) ) 160-ra ugrott fel egy pillanat alatt a sebesség mérő.
Örülök hogy megtaláltam ezt a fórumot, és szeretnék mindenkit üdvözölni is ezennel. Sziasztok!
Nagy tapasztalatom nincs a motorok terén, az fzr-t is csak a ti hozzászólásaitokból ismerem, bár már kénytelen voltam hozzányúlni, mert a az utánfutóról lekerülne már csak durrogott a kipufogó. seperc alatt beköpte a gyertyát. idom le, hűtő megbont, és egy kis toldalákos cuccal sikerült kiszedni a gyertyákat, kiégetni, majd vissza. azóta minden ok.
Ha nem haragszotok már is segítségeteket kérném. :)
Kérdéseim:
Van-e rajtam kívül még Debreceni FZR-es itt?
Debrecenben jó szerelő aki megbízható és emberi áron átnézegetné nekem?
Valakinek szervíz könyve letölthető formátumban magyarul vagy angolul esetleg?
Mit illik cserélni, átnézni így vásárlás után?
Kaptam hozzá (kialkudtam) a vásárláskor 3 liter motul 5100-as "kódjelű" 10W40 olajat, meg egy szűrőt.
Csak, mert ez engem is szokott érdekelni...
330 eFT volt a motor, még 7 hónap műszakival Dabason a Yamaha Surmannál. (tőlük az olaj és szűrő)
az eredet vizsga eggy kissebb vagyon volt. 17.000 Ft.
Átírás valami 23.000 lesz ha jól számolta. Durva!
1992 gyártású, MO-ra 97-ben jött, állítólag azóta 1 tulaja volt csak előttem.
A képen látható motor természetesen nem az enyém, de ez a típus, ez a festés.
Ha minden jól megy rakok fel képet a sajátomról is majd.
A 600-ason a főtengely végén bal oldalon van a generátor,az önindítót pedig fogaskeréksor hajtja meg,ezért ehhez nem kell lánc.(tehát neked ez nem zöröghet,mert nincs. A szerencse fia vagy)
Neked egy szál vezérműlánc van a blokkodba ami zöröghet.
Az ezresen komplett különálló egység a generátor,ezért kellett hozzá a lánc.
Nem,ez csak sematikus rajz.A főtengelyen lévő fogaskerék úgy emlékszem valamivel kisebb (nem sokkal) mint a generátor tengelyén lévő.(most nem megyek ki megszámolni)
Ők azok. A tengely végébe megy a generátor tengelye.
koszi a valaszt!
Van egy eladó lámpán fzr600r-hez ami sztem egy az egyben megegyezik azzal amit te keresel! Ha érdekel írj és megbeszéljük a részleteket!
Csak, alig mentem vele, de már kérdezték, hogy mint megy, mit tud, és majdnem hülyének néznek, hogy nem tudom. :)
De, tökmind1, mert esélyem sincs rá, hogy alattam ennyi alatt 100-on legyen. na nem mert 200 kiló vagyok, hanem mert még béna. :)
Nem tud valaki eladó fejidomot meg lámpát Fzr 1000 hez 94 es.Lehet törött is az idom.Amilyen a képen van.
Abban meglesz.De ha jól emlékszem 0-100-ra 3,9 mp volt neki.
Próbáltam találni neked robbantott ábrát,de csak elmosódott képeim vannak,nos az indítás meghajtása fogaskerekes,a primer hajtás is (főtengely-kuplungkosár) a generátor a főtengely végén forog,az olajszivattyút szintén fogaskerék hajtja,más meg nincs.
Maradt a vezérműlánc.
De töltsd le a service manualt,abban megnézheted.
ismerek par FZR-es arcot nehanyat debrecenbol.en onnan houzta mel az enyemet:) ott volt meg egy 500-as tulaj is,nemto mazota eladta-e mar.meg ha jol tudom egy feligmeddig mukodo 250-es is van ott.bar mar reg hallotta ma sracrol,nemtom megjavitotta-e mar.hozza sztem viheted atnezetni is,de ezt majd o mondja.
kicserelni az olajat olajszurot szoktak megvetel utan.van aki lecsereli az osszes folyadekot.
Na de majd ez is. :)
Most betéliesítem, elteszem száraz helyre, tavasztól úgyis lesz garázsa, és onnantól lehet szépen felfele újítani. :)
De a szalonból? Ilyen hibrid a földön nincs még egy nemhogy szalonban!
Egyébként még nincs teljesen kész.
De azért köszönjük.Ha kérdésed van tedd fel,ha tudok szívesen segítek,bár az ezrest ismerem jobban.
Ezer hála és köszönet.
nem gyenge az ezresed. mintha a szalonból toltad volna ki frissen...
Mert mi ilyenek vagyunk.
Vettem a hétvégén egy FZR 600-ast. :)
Ma mentem vele normálisan először, mert a kipróbálás is egy parkolóban volt csak.
Eredetvizsgája megvan, mentem vele városban vagy 60 km-t. harmadik nagygáz, és ha jól láttam (eléggé jelzett már a beszarásjelzőm . :) ) 160-ra ugrott fel egy pillanat alatt a sebesség mérő.
Örülök hogy megtaláltam ezt a fórumot, és szeretnék mindenkit üdvözölni is ezennel. Sziasztok!
Nagy tapasztalatom nincs a motorok terén, az fzr-t is csak a ti hozzászólásaitokból ismerem, bár már kénytelen voltam hozzányúlni, mert a az utánfutóról lekerülne már csak durrogott a kipufogó. seperc alatt beköpte a gyertyát. idom le, hűtő megbont, és egy kis toldalákos cuccal sikerült kiszedni a gyertyákat, kiégetni, majd vissza. azóta minden ok.
Ha nem haragszotok már is segítségeteket kérném. :)
Kérdéseim:
Van-e rajtam kívül még Debreceni FZR-es itt?
Debrecenben jó szerelő aki megbízható és emberi áron átnézegetné nekem?
Valakinek szervíz könyve letölthető formátumban magyarul vagy angolul esetleg?
Mit illik cserélni, átnézni így vásárlás után?
Kaptam hozzá (kialkudtam) a vásárláskor 3 liter motul 5100-as "kódjelű" 10W40 olajat, meg egy szűrőt.
Csak, mert ez engem is szokott érdekelni...
330 eFT volt a motor, még 7 hónap műszakival Dabason a Yamaha Surmannál. (tőlük az olaj és szűrő)
az eredet vizsga eggy kissebb vagyon volt. 17.000 Ft.
Átírás valami 23.000 lesz ha jól számolta. Durva!
1992 gyártású, MO-ra 97-ben jött, állítólag azóta 1 tulaja volt csak előttem.
A képen látható motor természetesen nem az enyém, de ez a típus, ez a festés.
Ha minden jól megy rakok fel képet a sajátomról is majd.
Neked egy szál vezérműlánc van a blokkodba ami zöröghet.
Az ezresen komplett különálló egység a generátor,ezért kellett hozzá a lánc.
Ők azok. A tengely végébe megy a generátor tengelye.