Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hat igen.en a 350E-ert vasarolt motoromra rakoltottem 400ezret.a motorozasnak valoban ara van,nem a legolcsobb szorakozas,de sztem megeri:)
ertem.akkor egyelore nem zavartatom magam,mert alapjaraton se csorog,es menet kozben sem,csak e kizarolag alapjarat alatti terhelesnel. mjad ha hangosodik,aggodom:)
koszi a valaszt!
Gyerekek,ahhoz képest hogy nincs szezon,az összes karácsonyi ajándékpénzem elköltöttem a motorra.Új akksi,lánckerék,meg 7000-ből csináltam egy tartalék fesszabályzót,(sikerült bekötni rendesen a nem belevaló SH 535-12-est is!)úgyhogy 25000-et fizettem ebben a hónapban.A motorozásnak ára van!
Hogy mennyire gyorsul a moci,az sok mindentől függ:a motor állapotától,a gumik méretétől,a láncáttételtől.Jó kompresszióval,keverékkel,keskeny gumival és a gyárinál nagyobb hátsó lánckerékkel még Rossit is lehagyhatod,bár így kisebb lesz a végsebesség.
Hello!
Van egy eladó lámpán fzr600r-hez ami sztem egy az egyben megegyezik azzal amit te keresel! Ha érdekel írj és megbeszéljük a részleteket!
Most kérdeztem:sajnos eladta a srác a gépet.
Hagyd csak. Majd keresgélek még.
Csak, alig mentem vele, de már kérdezték, hogy mint megy, mit tud, és majdnem hülyének néznek, hogy nem tudom. :)

De, tökmind1, mert esélyem sincs rá, hogy alattam ennyi alatt 100-on legyen. na nem mert 200 kiló vagyok, hanem mert még béna. :)
Tudjak neked pont ugyanilyet?
Sziasztok.
Nem tud valaki eladó fejidomot meg lámpát Fzr 1000 hez 94 es.Lehet törött is az idom.Amilyen a képen van.
Ha nagyon szeretnéd feltúrok pár Motor revüt a 90-es évekből,azokban van róla teszt.
Abban meglesz.De ha jól emlékszem 0-100-ra 3,9 mp volt neki.
Ezt így nem hallod meg hogy honnan jön a zörgés.A blokk üreges test ami tele van zajkeltő forgó-mozgó alkatrészekkel.
Próbáltam találni neked robbantott ábrát,de csak elmosódott képeim vannak,nos az indítás meghajtása fogaskerekes,a primer hajtás is (főtengely-kuplungkosár) a generátor a főtengely végén forog,az olajszivattyút szintén fogaskerék hajtja,más meg nincs.
Maradt a vezérműlánc.
De töltsd le a service manualt,abban megnézheted.
Valaki nem tud gyári adatot egy ilyen 600-as 92 lovas cucc gyorsulásáról? Általában az ember megtalája, hány másodperc, de ennél nem találom seholsem...
tuti nincs a 600-ason primerlanc?mar csa kazert,mert ez csak es kizarolag alacsony fordulaton csorog,amugyminden rendben van.es nem a hengertol jo na csorges,hanem bal oldalrol a blokkbol.
udvozollek kis csapatunkban:)
ismerek par FZR-es arcot nehanyat debrecenbol.en onnan houzta mel az enyemet:) ott volt meg egy 500-as tulaj is,nemto mazota eladta-e mar.meg ha jol tudom egy feligmeddig mukodo 250-es is van ott.bar mar reg hallotta ma sracrol,nemtom megjavitotta-e mar.hozza sztem viheted atnezetni is,de ezt majd o mondja.
kicserelni az olajat olajszurot szoktak megvetel utan.van aki lecsereli az osszes folyadekot.
Arra gondoltam, hogy az enyémen a kormány végsúly rozsdál, elszíneződött már kicsit a visszapill. műanyagja, ilyesmi. A tiéd makulátlan.

Na de majd ez is. :)
Most betéliesítem, elteszem száraz helyre, tavasztól úgyis lesz garázsa, és onnantól lehet szépen felfele újítani. :)
Szívesen.
De a szalonból? Ilyen hibrid a földön nincs még egy nemhogy szalonban!
Egyébként még nincs teljesen kész.
De azért köszönjük.Ha kérdésed van tedd fel,ha tudok szívesen segítek,bár az ezrest ismerem jobban.
Köszi ábrus !

Ezer hála és köszönet.
nem gyenge az ezresed. mintha a szalonból toltad volna ki frissen...
Hát tessék:http://motorbikemanuals.blogsp...
Mert mi ilyenek vagyunk.
Drakula a mocihoz, szép darab.
Sziasztok!

Vettem a hétvégén egy FZR 600-ast. :)
Ma mentem vele normálisan először, mert a kipróbálás is egy parkolóban volt csak.
Eredetvizsgája megvan, mentem vele városban vagy 60 km-t. harmadik nagygáz, és ha jól láttam (eléggé jelzett már a beszarásjelzőm . :) ) 160-ra ugrott fel egy pillanat alatt a sebesség mérő.

Örülök hogy megtaláltam ezt a fórumot, és szeretnék mindenkit üdvözölni is ezennel. Sziasztok!

Nagy tapasztalatom nincs a motorok terén, az fzr-t is csak a ti hozzászólásaitokból ismerem, bár már kénytelen voltam hozzányúlni, mert a az utánfutóról lekerülne már csak durrogott a kipufogó. seperc alatt beköpte a gyertyát. idom le, hűtő megbont, és egy kis toldalákos cuccal sikerült kiszedni a gyertyákat, kiégetni, majd vissza. azóta minden ok.

Ha nem haragszotok már is segítségeteket kérném. :)
Kérdéseim:
Van-e rajtam kívül még Debreceni FZR-es itt?
Debrecenben jó szerelő aki megbízható és emberi áron átnézegetné nekem?
Valakinek szervíz könyve letölthető formátumban magyarul vagy angolul esetleg?
Mit illik cserélni, átnézni így vásárlás után?

Kaptam hozzá (kialkudtam) a vásárláskor 3 liter motul 5100-as "kódjelű" 10W40 olajat, meg egy szűrőt.

Csak, mert ez engem is szokott érdekelni...
330 eFT volt a motor, még 7 hónap műszakival Dabason a Yamaha Surmannál. (tőlük az olaj és szűrő)
az eredet vizsga eggy kissebb vagyon volt. 17.000 Ft.
Átírás valami 23.000 lesz ha jól számolta. Durva!
1992 gyártású, MO-ra 97-ben jött, állítólag azóta 1 tulaja volt csak előttem.

A képen látható motor természetesen nem az enyém, de ez a típus, ez a festés.
Ha minden jól megy rakok fel képet a sajátomról is majd.
A 600-ason a főtengely végén bal oldalon van a generátor,az önindítót pedig fogaskeréksor hajtja meg,ezért ehhez nem kell lánc.(tehát neked ez nem zöröghet,mert nincs. A szerencse fia vagy)
Neked egy szál vezérműlánc van a blokkodba ami zöröghet.
Az ezresen komplett különálló egység a generátor,ezért kellett hozzá a lánc.
Az milyen állat! Hát ezt én is meghallóznám..!
a 600as FZRen:) 3HE a tipusa,ha jol remlik
Nem,ez csak sematikus rajz.A főtengelyen lévő fogaskerék úgy emlékszem valamivel kisebb (nem sokkal) mint a generátor tengelyén lévő.(most nem megyek ki megszámolni)
Ők azok. A tengely végébe megy a generátor tengelye.