Ma kiderült a fesszabályzó beteg,17.5 voltra tölti az új akksit,14.4 V helyett,úgyhogy nem is járattam sokáig.jövő héten fesszabályzót kell csinálnom.Ez főzte ki az akkut.
Ma rájöttem miért nem akart a moci beindulni!A képen látható horpadt(másik végén is)akksi volt benne.A fesszabályzót már cserélte valaki korábban,gondolom tönkrement és főzte az akkut.a biztonsági szelepeken kiment a gáz,csak utána kicsit vákumos lett.
Sziasztok!Van egy fzr 600 as komplett hátsó futóművem ha valakit érdekel.Akár darabokban is elviheő!Inkább telefonon hívjatok mert nincs időm a fórumot nézegetni.Tel:06-20/471-5203
Igen,egyik fő oka annak hogy nemigen keresik,mert már korosak,98-óta nem gyártják,és Yamahához nem olcsó az alkatrész.Ellenben Suzuki most is gyárt és fejleszt pl: Gsxr-t,és japánok közt ez a legolcsóbb fenntartású.A motoriskolában is Suzukik voltak.Pedig korához képest az Fzr széria most is megizzasztja a többit.
en ugy tudom nem jo.yamaha markakepviseletbe ntalalsz,de keszulj fel,h tizenezer Ft. v atalakitod szivacsosra.en ezt tettem.azota tisztitas,olajozas,es kesz az uj szuro.
a valasz talan abban rejlik,h jo 250-es FZR-t nehez kifogni.+ nem megy ugy,mint egy zxr.egy 250-es ZXR meg egy 400-as FZRt is kepes megizzasztani kello atteltelezessel.
alkatresz nem sok van hozza.ill markakepviseletek,es angyon dragak. amugy bitang joszagok,nekem is va negy,csak most felholt.majd ha sok penzem lesz,talan meg koltok ra kicsit.mar eddig 700ezret koltottem:)))
Talán azért, mert az FZR széria már elég koros. Nem hiszem, hogy rosszabb lenne a kortársainál.
Meg sztem pszichikai hatása is van: FZR már tizenéve nincs, de akkor volt GSXR, és az ma is van
sziasztok!
Nekem 250es kawa ZXR-em van, már jó rég nézegetem az FZR 250-400- 600asokat, hogy ha megunom a Kawát veszek egyet majd,... Az a furcsa kérdésem lenne, hogy mért ilyen olcsók használtan az FZR-ek pl. a kissebb Suzukik, Kawasakik stb.-k-hez képest, amikor ugyan annyit tudnak?
Sok van belőle és/vagy van hozzá alkatrész? Fura módón olyan árakon vannak, mint a 2ütemű 125-ös sportmotorok 240ezer, 300e stb ... Vagy nem annyira megbízhatóak... Nem kell szépíteni a dolgokat, nem most akarok venni, caak nagyon kíváncsi vagyok....
Első telószárak; Hátsó komplett futómű kerékkel, tárcsával, gumival; Első kormánycsutkák mindennel, ami rajta van gyárilag..; Lábtartók, konzoljaik; Légszűrőház; CDI; Kábelköteg; Relék...; A 2 ülés; Féknyergek; Fékbetétek; Munkahengereik; Első sárvédő;
szeva Bagoly!
Az FZR-ből nem maradt meg az üléis idom alatti feket műanyag "idom"?Tudod,akksitartó(elsősorban az a része érdeklelne) meg azon vannak az elektronikák meg hátul a rendszám estébé...
Ha esetleg megvan engem érdekel!
Gyulám.Amiről csövi ír az FERRODO márkájú betét,nem az általánosan ismert ferrodol anyagú fékbetét.
A Ferrodo gyárt utcai és versenycélra is fékbetétet ami nagyon jó minőségű elfogadható áron.(nekem is az van most 6000Ft/pár)Használtam EBC-t,Goldfrent azokkal sem volt semmi bajom bár én nem pályázom.
Az AP Racingot nem ismerem de attól még lehet jó.Nissint meg vegyenek a gazdagok.
A ferrodol már régóta használt betét,de úgy tudom csak általános(utcai) használatra ajánlott.Ha egy fékbetétre Racing-ot írnak akkor az már nem átlagos használatra készül.Persze csak akkor ha ismert megbízható márkáról van szó!
Szevasztok!
AP Racing szinter fékbetéttel kapcsolatban van valakinek vmi tapasztalata?elég jó árban van(6500 körül egy garnitúra)...vagy milyen fékbetéteket tudnátok ajánlani?ha megfelel ez is utcai motorozáshoz,akkor nem feltétlen fogok 2szer ennyiért EBC-t venni...asszem...
szerintetek?
alkatresz nem sok van hozza.ill markakepviseletek,es angyon dragak. amugy bitang joszagok,nekem is va negy,csak most felholt.majd ha sok penzem lesz,talan meg koltok ra kicsit.mar eddig 700ezret koltottem:)))
Meg sztem pszichikai hatása is van: FZR már tizenéve nincs, de akkor volt GSXR, és az ma is van
Nekem 250es kawa ZXR-em van, már jó rég nézegetem az FZR 250-400- 600asokat, hogy ha megunom a Kawát veszek egyet majd,... Az a furcsa kérdésem lenne, hogy mért ilyen olcsók használtan az FZR-ek pl. a kissebb Suzukik, Kawasakik stb.-k-hez képest, amikor ugyan annyit tudnak?
Sok van belőle és/vagy van hozzá alkatrész? Fura módón olyan árakon vannak, mint a 2ütemű 125-ös sportmotorok 240ezer, 300e stb ... Vagy nem annyira megbízhatóak... Nem kell szépíteni a dolgokat, nem most akarok venni, caak nagyon kíváncsi vagyok....
Első telószárak; Hátsó komplett futómű kerékkel, tárcsával, gumival; Első kormánycsutkák mindennel, ami rajta van gyárilag..; Lábtartók, konzoljaik; Légszűrőház; CDI; Kábelköteg; Relék...; A 2 ülés; Féknyergek; Fékbetétek; Munkahengereik; Első sárvédő;
Motorikus:
Hengerfej Komplettan!; Szelepfedél; Blokk alsó-felső fél; Váltó; Kuplung; Állórész(tekercsek-dekni); Lendkerék; Kuplung-dekni
Önindító;
Más alkatrész nincs.
Az FZR-ből nem maradt meg az üléis idom alatti feket műanyag "idom"?Tudod,akksitartó(elsősorban az a része érdeklelne) meg azon vannak az elektronikák meg hátul a rendszám estébé...
Ha esetleg megvan engem érdekel!
A Ferrodo gyárt utcai és versenycélra is fékbetétet ami nagyon jó minőségű elfogadható áron.(nekem is az van most 6000Ft/pár)Használtam EBC-t,Goldfrent azokkal sem volt semmi bajom bár én nem pályázom.
Az AP Racingot nem ismerem de attól még lehet jó.Nissint meg vegyenek a gazdagok.
AP Racing szinter fékbetéttel kapcsolatban van valakinek vmi tapasztalata?elég jó árban van(6500 körül egy garnitúra)...vagy milyen fékbetéteket tudnátok ajánlani?ha megfelel ez is utcai motorozáshoz,akkor nem feltétlen fogok 2szer ennyiért EBC-t venni...asszem...
szerintetek?