Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, akkor nem piszkálom amíg hangját nem hallom....
jól látom? a generátor főtengely fordulaton forog? az létezik?
szombaton délután amikor kiprobáltam ,és a szomszédok kijöttek anyámat szólították tehát ezekszerint jó több mint jó
A vezérműláncnak rugós reteszes feszítője van,neked nem kell vele semmit csinálni,ez nyomja a feszítősint.Ha a rugó már teljesen kinyúlt akkor elkopott a feszítősin és megnyúlt a lánc is.Ekkor elkezd egy kicsit zörögni a lánc.
Aztán ha tovább használják tovább nyúlik és egyre hangosabb lesz. A szemben levő oldalon (elől) egy "egyenes" un.csillapító sín van,ez nem feszített mert ez a "lefutó" oldalon van.(ez nemigen szokott elkopni).
A lánc mielőtt elszakadna olyan hangos lesz a blokk (főleg alapjáraton és motorféknél) mint egy megrázott takarékpersely,ezért akinek ez nem tűnik fel az meg is érdemli.(pokoli hangja van)
A nyíllal jelölt feszítőben van a rugó és a retesz.(lassan nekem is kinéz egy vez.lánccsere)
te Ábrus, a vezérmű láncot lehet, kell-e valahogy karbantartani? fesziteni vagy valami? nem fog az elszakadni? mer nem kéne neki....
Köszi a gyors segítséget. Nekem is csak 800 -as fordulatnál kopog,tudom már nem egy fiatal darab csak azt hittem valami gond van.
Bocs,ez az ezresé. A hatszázasé 1150-1250 f/perc
Ez nagyon halk nem lesz.
950-1050 f/perc
Nálad melyik motoron keresünk generátor hajtóláncot?
Mennyinek kéne lenni az alapjáratnák? Mert nekem 1200 -1300 körül van!
es mibe faj a csere? lanc,+csillapito,mert nekem is 6-800nal becsorog.most meg nem zavaro,de eksobb leht otvabb nyulik es mar az lesz...
nagyon brutal.kepzelem milyen hangja lehet
Ha a generátor hajtólánca (primerlánc) zörög,akkor már megb....a az isten.Annak egy csillapító sínje van az pedig csak arra vigyáz hogy a megnyúlt lánc ne a blokkot marja ki.Tehát ha nagyon zörög,akkor a lánc van nagyon megnyúlva és ezen nem segít a csillapító cseréje.(Ha az alapjárat nálam leesik 6-800-ra akkor nekem is kopog pedig új lánc van benne)
Feszítőt és láncot vehetsz a Yakomotónál (Pécs 72/238-994)vagy a Yamaha Tátrainál (most már Omega motor kft Gyöngyös 37/500-722),csak lánc van itt is: http://www.biker-world.hu/kate...(2LA)&hivo_cat_id=213&h
_hivoszint_id=3&h_cat_id=213
De azt tudod hogy a cseréjük közben megismerkedsz az egész blokkal!(a képen ott a csillapító a blokk felsőrészében)
De biztos hogy az zörög?Nem lehet a vezérműlánc?
gyilkos az a kipufogó, király nagyon!
Szia Ábrus.
Tudnál nekem segíteni hogy a primerlánc csuszkáját hol lehet kapni nekem eléggé csörög és azt hallottam hogy elég ha a csúszkát cserélem ki. Te mit gondolsz?
uj projekt
okésss
Én benne vagyok. Áprilisban meglesz a jogsim, utána akárhova mehetünk! Ilyen olcsó benzin mellett
én miskolci vagyok. nem vagyunk tul messze. ha jön majd a jóidő motorozhatnánk egy párat
nem tévedsz ottvan
Szeva! A vizet hol kell feltölteni? A tank takaró idom alatti kupaknál, vagy a faridombal levő tartálynál?Mert ha jól tudom a faridom alatt van a kiegyenlítő tartály, bár lehet hogy tévedek.
Yakomoto bt Pécs: 72/238-994 itt érdeklődj.Szilveszter megmondja mit csinálj.
Hát sajna, vagy inkább szerencsére a fzr eken nincsen tps. Talán csak a thunderace-en. Most elvileg nem vagyok képben, hogy a fazer karbis-e vagy befecsis, mert karbisnál csak folytószelep állás fügvényében állítja az előgyújtást ergo ha rossz attól még működnie kell. ha létezik ezekben a mocikban service mód akkor csak simán lerántanám a kábelét.
Szia juzoli ha jól értem neked is van egy FZ6S FAzered ami leáll meleg motornál na most apámnak is ilyen van és ugyan ezzel a hiba jelenséggel bírt gáz visszaengedésnél leállt az öregnek annyi volt a szerencséje hogy Garanciális volt még mert ez egy széria hiba amiről levelet is kapoot a Yamahától hogy ingyen bérmentve kicserélik pontosan már megnem mondom mi volt az annyira nem értek hozzá Várpalotán cseréltik ki neki!
Sziasztok!Fazerem/fz6/meleg motornál néha leállást produkál .Tps szenzor is lehet a hiba és ez 50E Ft.Ha tud valaki olcsóbb megoldást ,vagy hozzáértő korrekt szerelőt -kérem adjon tanácsot köszi mindenkinek!