Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinte egy 400-as motortól ne is várj sokkal többet.Az én 500-om se igen megy 220-nál többet.Én a kilóméterórában találtam egy mágneses jeladót,fehér/zöld vezeték volt rákötve.Ott néz körül,lehetséges neked is van ilyen.Ha van sebbességkorlát,az a jeladó vezérli.Én új műszerfalat raktam be,abba nincs jeladó,így nem is tudja a motor mennyivel megyek.
Sziasztok!
Nekem van egy 400-as FZR-rem Japán belpiacos 1WG sorozatszámú, és a helyzet az vele hogy 180km/h nál többet nem megy még ha lejtönek lefelejövök akkor is csak áll a 180-on ,hallotam hogy ezekbe a 400-sokba (más márkáknál is) 180-nál van valami féle tiltás én se tudom pontosan.Arra lennék kiváncsi hogy ezt hogy lehet kiküszöbölni vagy kiszedni?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Úgy néz ki, mint egy nitro-szett :)) A pohártató miatt sztem űberkókány :))
igen az a tartály mert a farokidomba nem fértbele mert ott van az elektronika, meg igy átláthatobb
Mi akarna ez lenni? Kiegyenlítő tartály?
NASA fejlesztés vigyázat szabadalmaztattam
Jut eszembe,üléskárpit csere,elsőfékjavítás,bal kuplungkar rögzítés volt még,karbiszinkron, akkucsere,indexkapcsoló javítás majd jövőre.Ja meg raktam bele mindjárt riasztót is,el ne vigyék a drágaszágot!
Valaki előttem kivette.Használt árunál a fele se igaz amit állít róla az eladó.Nekem is volt dolgom vele,mire(trafócsere,karbijavítás,egy két vázba tört csavar,hiányzó gumibakok,széttört műszerfal)rendbehoztam,de még maradt jövőre is.
De miért nincs benne?
Irigyellek,nekem nincs benne termosztát,70-foknál feljebb sose megy a hőfök,nem győzöm járatni indulás előtt,hogy valamennyire üzemmeleg legyen!
Hát nekem végülis mind1 hogy hol megy, lényeg az hogy műkszik. Az előző tulaj azt mondta hogy nála soha nem kapcsolt be, meg énis már hidgebb időben mentem mióta megvan, ezért voltam kíváncsi rá, hogy működik e egyáltalán.
Köszi Ábrus a csapágyméreteket.
OK köszi
Azért nem kell ám mindent elhinni amit a műszered mutat,ez csak egy viszonyítási érték nem pedig pontos adat.
Nos a hátsó kerékcsapágyak száma B6304ZZ,a lánckerékagy csapágy méretét nem adják meg csak a gyári kódját.(irigy dögök) tehát ehhez ki kell venni megmérni mert fejből ezt én sem tudom.
A kormánycsapágyak mérete 47x25x15 és 55x30x17-es kúpgörgős csapágy.(most 8290-ft a készlet a Biker World-ben keress rá)
hello simán belefér nekem is az van rajta és szerintem semmivel sem roszabb
Megnéztem, működik a ventillátor, de nekem 95 ön kapcsolt be, és 90nél ki.
Szia Ábrus. Tudnál nekem egy hátsó kerék agy csapágy és egy kormánycsapágy méretet mondani? Nem találom a szervízleírásban. Elöre is köszi.
Kedves Jarod! A Fazerbe a gyári előírás 20w40SE hidegebb évszakban 10w30SE.Az olaj teljesítményszintje pedig API szabvány szerint SE vagy magasabb,az ACEA szerint pedig G4-G5. Adalékolt olaj használata tilos.
A Yamaha gyár nem köt meg (olaj)gyártó céget, de hivatalosan a Castrollal van szerződése fejlesztésre és együttműködésre. A márkaszervizekben használt Yamalube 2T és 4T "gyári" olajat is a Castrol gyártja a Yamaha részére.
És még azt szeretném kérdezni hogy az általad említett három márka miért jobb mint az összes többi?
ajánlom az azt ami nekem van REPSOL RACING 10W-40
nincs panasz rá!
ár/érték Tökéletes
hali!
mármint az fzr600ról?
ha jó lesz tessék
105nél? Nekem csak 100ig van skálázva! Akkor holnap még beröffentem, kíváncsivagyok hogy műkszik e a venti.
105 'C-nál kapcsol be és 98 'C-nál kapcsol ki.
Látom értesz hozzá.Nekem jelenleg egy FZR 1000-esem van.Tudnál nekem is segíteni hogy milyen olajat vegyek az enyémbe?
Teljesen tanácstalan vagyok.