Hello! Az én motoromba 10W-40-es Repsol Racing van.
Deennél van finomabb pl.:10W-30, 5W- 40, 5W-30as a legfinomabb.
Ezek közöl mind jó!
Repsol Castrol Valvoline a jók.
mást nem érdemes mert nem hálás tőle a motorod!
plusz a vektoreltolódások miatt azonos kanyarsebességhez nagyobbat kell dönteji, ergo a max kanyarsebesség csökken. persze olyannak aki nem hajtja ki a motorból amit lehet annak nem számít.
Jut eszembe,ha a gyárinál nagyobbat teszel rá,és ez minden gumikerekes járműre igaz,meg fog növekedni a fogyasztás,mert a nagyobb futófelület ugyan jobban tapad,és kevésbé csúszik meg,de több vonóerőt is igényel!Erre számolni kell.
Nekem is 160-as van rajta,kisebbet már nem is igen kapsz.A gyári 140/60-ast már rég nem gyártják Európában,csak Dunlop forgalmazza még,de az mire ideevez amerikából kb.egy hónap.Asszem Michelinben van 150/60ZR18-as gumma.
Szia! nekem 400-om volt egyszer raktam bele 160-as de abszolut nem voltak jok a menet tuladonságai kanyarban. 150/60 gumival használtam a gépet. a gyárija 140-es volt. szerintem nem fog bele érni. csak lehet nem lesz annyira dönthető a géped.
Az komoly!45 fog az nagyon kevés!6.-ba tud még menni a motor?Gondolom nem tud teljesen leforogni!Nekem 15-49 van,de tavasszal kipróbálom a 14-49-et,hátha nem lesz ilyen gyengécske 8-9 alatt!
Nekem jó a 45 fogas,így is szépen gyorsul,kapaszkodni kell az asszonynak mögöttem ha jobban húzom a gázt.Majd ha elkopik,akkor talán veszek rá egy 48 fogút.Aki pályázni akar,annak érdemes nagyobb fogszámút tenni hátulra,mert kisebb lesz ugyan a végsebesség,de jobban fog gyorsulni.
A gyári első lánckereked 15 a hátsó 49 fogú.
A 600-é 15 az első a hátsó 89-90 46, 91-93 45, 94-től 47.
De 43-tól 50-fogig lehet kapni hátra fogaskereket.
Az 500-nak 48 fogú,a 600-nak 45 fogas a hátsó lánckereke.Tudtommal az elsők egyeznek.Az enyémen is 45 fogas van,lehet azért mert a 48 fogút nem lehet beszerezni.
Jut eszembe,vasárnap még állítottam az alapjáraton,egész dögös lett a gép!Gyorsításkor két személlyel,600-as láncáttétellel,plusz a széles 160-as gumival még emeli az elejét.Meg vagyok vele elégedve.Persze majd tavasszal egy szinkron még elő van jegyezve,mert hidegen még galoppozik az alapjárat.Bár az még szelep is lehet ehhez Feri jobban ért.Amúgy is terveztem jövőre egy hengerfej diagnosztikát,ha azt mondják majd,akkor lesz egy szelepállítás is.
Biztos vagy benne, hogy rossz? Nem csak túl hideg volt? Nekem múltkor, mikor még 20onfokok voltak, jó helyen állt a mutató, most 7végén, mikor 10 fokkal kevesebb volt, óvatosabban is mentem (nem pörgettem annyira), és nekem se ment fel..
Vagy az enyém is rossz ?
Srácok,Fzr -hez kb. mennyiért adnak egy új termosztátot?Bontottat nem akarok,vagy jó,vagy nem.Tegnap mentem egy 50-est a motorral,de csak 70-fok körül volt a hőfok,sokáig az olaj is hideg volt,elég nehezen váltott,szóval kéne egy termosztát!
Deennél van finomabb pl.:10W-30, 5W- 40, 5W-30as a legfinomabb.
Ezek közöl mind jó!
Repsol Castrol Valvoline a jók.
mást nem érdemes mert nem hálás tőle a motorod!
" kicsit piszkos a gép "
Akit érdekel egy fzr600 as 91es,lejárt műszakival,papirok rendben törzskönyv stb.2éve áll,nem használom,tisztitást igényel.300ezer.
A 600-é 15 az első a hátsó 89-90 46, 91-93 45, 94-től 47.
De 43-tól 50-fogig lehet kapni hátra fogaskereket.
Vagy az enyém is rossz ?