fekekhez annyira ne mertek,csak tippelek.nekem anno a hondan volt olyan bajom,h nyuszogtek a tarcsak.ott az volt a problema,h a dugattyuk elegge koszosak voltak,es nem tudta a fekpofa normalisan visszatolni oket.ezaltal folyamatosan hozzaertek a tarcsahoz,s ez adta ki a hangot.allitolat egy tisztitas sokat segit.rosszabb esetben vmi el van vetemedve,v repedve,esetleg torve.
Sorry ha a frászt hoztam rád megfeledkeztem róla hogy neked az újabbik van.Én a régire gondoltam mert nekem az van de most hogy írod leesett hogy mi van.
Ez így oké kell a karika de nincs pöcök.(a régi 37-es karbi teljesen más belül,ott van anyázás összerakásnál,a tiednél már nincs)
Szóval úgy jó a tied,ahogy van.(ez a része) http://images.google.hu/imgres...
A tűre és a fúvókákra megadott paramétereket jól írtam,azok a tiedre vonatkoznak.
Mit értesz forrasztott fúvókán?
hát ezen nincs se pöcök se felette vékony alátét még menetes müanyag sincs.Csak fel van húzva egy karika a zéger alá és a membrán fedelében van egy rugó egy kis müanyaggal a végén ami nyomja a tüt lefelé
Énis csak a pénzre várok, hogy a kezemben legyen! Egy másik cégnél találtam első lámpát 25ért! Úgyhogy már csak a fejidomtartó konzol meg a plexi nincs meg, és egyben lesz a gép. Nameg ezek ára
Szépen és pontosan dolgoznak,megbízhatsz bennük,én elég sokszor jártam náluk.
Nagyon nagy bontó,rengeteg alkatrész és mellette van a spoiler szervíz na az sem semmi hogy mik készülnek ott.
Egy fzr vagy bármilyen gyári idom ujjgyakorlat nekik a többi munkájukhoz képest.
Nincs benne szűrő,az "csak" egy elektromágnes és egy gumimembrán.A müanyag karika kell bele,a zéger alatt van és van egy vékony pöcök rajta aminek a súber alján van egy furat,abba megy bele.A zéger felett van egy vékony alátét(fém) amire fekszik fel a rugó és erre jön a menetes zárókupak.Nagyon vigyázz hogy a müanyag kupak menete meg ne sérüljön mert utána az istennek sem kap bele a menetbe.Én egy rézcsövet szoktam a súber közepébe tenni,ez megvezeti a müanyag kupakot és nem esik mellé.(valószínű hogy anyázni fogsz amikor rakod össze)
üdv mindenkinek.
nekem 400 as fzr em van a kérdésem az lenne miért van az hogy az elsöfékem folyamatosan kattog és nyikorog mikor nem fékezek. ez vajon miért lehet?
és mégvalami mi a jelzése vagy tipusa a villa nyak csapágynak? nem alarom kiszedni mig nem veszek ujjatelölre is köszönöm.
Pumi,a 89-es Fzr 1000 súbertűjén is rajta van.Nálam az 500-on is van,(a 600-on nincs!)csak nekem is buherált a karbim,600-as súbertűk vannak benne,és leszedtem róluk mert sokalltam a 8.5-ös átlagfogyasztást.
nekem utángyártott,üvegszálas fejidom volt rajta!Ha közelről megnézted nem volt olyan jó!Nem passzolt bele szépen a plexi,hullásomak voltak az egyenesek!De ha ők jól megcsinálják akkor nem drága!Kiváncsi leszek!
Szia. Köszi az infót, a főfúvókák forrasztva vannak de majd megoldom a méretezést. Nincs benzin szűrő rajta,de rakok bele. A Tápszivattyúban nincs szűrő? A tűszeleppen a zéger alatt van egy műanyag karika ez normális? Ez a motor valami kókány gyereké lehetett és már nem bízok semmiben ami benne van. A torok nem a fojtott változaté.
Ez így oké kell a karika de nincs pöcök.(a régi 37-es karbi teljesen más belül,ott van anyázás összerakásnál,a tiednél már nincs)
Szóval úgy jó a tied,ahogy van.(ez a része) http://images.google.hu/imgres...
A tűre és a fúvókákra megadott paramétereket jól írtam,azok a tiedre vonatkoznak.
Mit értesz forrasztott fúvókán?
Nagyon nagy bontó,rengeteg alkatrész és mellette van a spoiler szervíz na az sem semmi hogy mik készülnek ott.
Egy fzr vagy bármilyen gyári idom ujjgyakorlat nekik a többi munkájukhoz képest.
nekem 400 as fzr em van a kérdésem az lenne miért van az hogy az elsöfékem folyamatosan kattog és nyikorog mikor nem fékezek. ez vajon miért lehet?
és mégvalami mi a jelzése vagy tipusa a villa nyak csapágynak? nem alarom kiszedni mig nem veszek ujjatelölre is köszönöm.