jelenleg friss muszaki van rajta,ami annyit tesz,h vmikor tavasszal,v nyaron volt muszakiztatva. dec kozepen tuti ki lesz vonva egyelore ideigelnesen a forgalombol.ha kell,szolj,elotte egy hettel,es akkor kivonatom.addig nem,mert van,h 2 havonta egyszer eloveszem nosztalgiazni.most mar lassan erik,mar 2 honapja nem volt eloveve:) igaz a 600-as utan ugy kell rahajtogatnom magam,de ugyimadom,amikor porog a kis zerge:)
Hello hát jobb lenne az ideiglenes mivel úgy se lehet vele közlekedni és azért felesleges a műszaki meg midnen hülyeség!mivelhogy ha odakerül a sor hogy megnézzük a motorod lehet kel is és akkor úgyis neki kell állni!
Én Harmati Árpitól azt hallottam hogy mindegyik FZR-rel lehet,ha nem rendszeresen 11 ezernél akarsz villámgyorsan felváltani,valamint nem teli talppal taposod vissza a fokozatokat a kanyarok előtt.
Én maradi ember lévén mindíg használom a kuplungot mert nem utcai sportolok se közúton se pályán,valamint meggyőződésem hogy az én gépem kuplungja és váltója kapott már eleget az elmúlt 20 év során és én ezmiatt nem szeretném mostanában szétkapni a blokkot.
Ettől féltem.Milyen barbár állat csinál ilyet?
Ment volna be egy autóalkatrész boltba és vett volna bele BVF vagy bármilyen kisipari fúvókát ahelyett hogy ilyen f@szságot csinál.Van vagy 100-ft darabja,nekem is az van benne,semmivel sem rosszabb mint a Mikuni.
Kiakadok az ilyenektől,ezek hegesztik fel a berúgókart meg a kuplungot ha megforog a helyén.
Egyszer idehoztak egy Maico 500-ast(elmebeteg kétütemű krosszmotor)hogy nem emel ki a kuplung.Szétszedem és látom hogy valami hasonlóan magasan képzett 2-es alumínium lemezből vágott bele fém lamellákat és elvárta hogy jó legyen.Természetesen a közepe belegyógyult a belső kosárba,az oldala meg papírvékonyra fogyott k.Doktorunk a belső fogazást lemezollóval és reszelővel alakította ki,de úgy hogy az egerek különbül kirágták volna.Visszajön az emberem,én mondom neki hogy mi van,erre közli hogy ezt ők követték el,ugyanis ha nem tudnám néhány gyári versenygépben is alu lamellák vannak,azon kívül a gyári (acél)lamelláknak darabja 1100-ft és kell belőle 6 darab,az meg így drága.Tudnak hozni használt KTM lamellákat de abból le kell köszörülnöm 6mm-t mert annyival nagyobbak.Kivágtam őket a motorral együtt.
A másik professzor hozza az ETZ-t hogy a szerelő haverjával kitakarították a karbit de akad a gáz.(ez volt a pontos diagnózis)
Nézem a karbit,lássanak csodát:fordítva tette bele a súbert de az megakadt a pozicionáló stiftben és a súbertű sem a kehelycsőbe ment hanem mellé.És hát ez így nem akart sehogysem belemenni a helyére.
De megoldotta: ENGEDETLEN MASÍN,MAJD EN MEGMUTATNI NEKED KIVAL KOTOZKODJ!
Belekocogtatta kalapáccsal.
Nem ment rá a menetes fedél mert megütötte a menetet. No problemo. Ha ferdén is,de rátekerték svédfogóval.Nagyon sok még a tanulnivalóm.
szeged mellett.de szegedre be tudom vinni,ha kell,akar labon,max pihenek egyszer:) 250 ala viszont ne mmegyek,mert akkor inkabb kivonatom a forgalombol,es eladom alkatresznek,v kesobb meg megcsinaltatom,es palyamotor lesz belole. ha erdekel,meg lehet nezni,az "nem kerul semmibe". na jo benzinkoltseg:)
oszinten?vegyesek az erzeseim. jo a 600-as,elvezetes,meg minden,de van a kis 250-esbe nvmi,amit ne mtud potolni. az a kis porgos szornyeteg soakig megmarad az emlekeimben.
hello hát akor ládtam a te hírdetésed de igazán megmondva asziszem hiába midnent kicseréltél akor sem adnék érte 300 kilót!én így vagyok vele ismerem a motorszerelést édesapámmal rengeteget javítunk!ép ezért nem érdekel miylen álapotban van!de hisz amiylen álapotban van azért oylan ára legyen!biztos jó meg midnen és sok midnent költöttél rá de enyit nem aakarok érte adni!az af1 em viszik hétfőn és nekem 250 kell
jut eszembe,fobb hibak: elso teleszkop engedi az olajat. fesszab elszall,gyenge a motor.
motor rszletesebben: henger-dugo-gyuru elkopva. szelepek elkopva,beegve.szelepszarszimmeringek elkopva,vezermulanc,anank feszitoje elkopva.
az enyemnek felujitottam a hengerjet,kicsereltem a vezermulancot,a fesszabot,a beegett szelepeket,a tobbit felujitattam,szeleszarszimmeringet csereltem (mind a 16-ot) fotengely csapagyakat csereltem, teleszkopszimmeringeket csereltem. karbit beallitottam,kisebb fuvokakat tettem bele. atalakitottam a legszurot tisztithatova a cserelhetovel szemben.uj, 2 polusu gyertyak vannak benne. es meg sorolhatnam.
a motorra ne mvoltam hajlando tobbet kolteni,inkabb vettem egy 600-ast. kb 50-bol be lehetne fejezni.a hengerfejet kene kicserelni.venni kene egy oylan "idomot", es a regibol atpakolni a cuccokat.ezek utan egy karbiszinkron,es egy szelephezagallitas,es tokeletes lesz a jargany. valsozinu el van repedve,es ezert forralja a vizet,mert mar minden mast atneztunk.
hello:) nekem is van egy elado 250-es FZR-em.tok ugy nez ki,mint a mikka-e.kepet latsz az adatlapomon. egy hibaja van,forralja a vizet kb 20km megtetele utan.
amit lehetett mar mindent kijavitottam rajta. mondhatni a 250-esek tudosa vagyok.semminemu olyan hiba nicns,amivel en nem talalkoztam volna,v ne tudtam volna megcsinalni:) a fesszabtol a teloszimmeringen at a hengerfelujitasig. szelepcserek,szelepszarszimmeringek,mindent tudok rola. en a motorra 700.000-et koltottem (nem eliras,tenyleg enniyt). kerdezz batran,tudok valaszolni. nem melelsleg az egsz motorrol reszletes robbantott abraim vannak, alkatreszlistam cikkszam szerint,minden,amit el tudsz kepzelni:) zo szerint az tuolso csavarig ismerem.
Hello lene pár kérdésem a 250 ről mivel most szeretnék venni és szeretném kikérni azoknak a tanácsát akiknek már van volt iylen!minden érdekel a motorrol jó és rossz tulajdonság!és netán nincs valakinek eladó!az álapot nem érdekel milyen!
vazzeg konyvet kene irnod ebbol,tuti bestseller lenne
Én maradi ember lévén mindíg használom a kuplungot mert nem utcai sportolok se közúton se pályán,valamint meggyőződésem hogy az én gépem kuplungja és váltója kapott már eleget az elmúlt 20 év során és én ezmiatt nem szeretném mostanában szétkapni a blokkot.
Ment volna be egy autóalkatrész boltba és vett volna bele BVF vagy bármilyen kisipari fúvókát ahelyett hogy ilyen f@szságot csinál.Van vagy 100-ft darabja,nekem is az van benne,semmivel sem rosszabb mint a Mikuni.
Kiakadok az ilyenektől,ezek hegesztik fel a berúgókart meg a kuplungot ha megforog a helyén.
Egyszer idehoztak egy Maico 500-ast(elmebeteg kétütemű krosszmotor)hogy nem emel ki a kuplung.Szétszedem és látom hogy valami hasonlóan magasan képzett 2-es alumínium lemezből vágott bele fém lamellákat és elvárta hogy jó legyen.Természetesen a közepe belegyógyult a belső kosárba,az oldala meg papírvékonyra fogyott k.Doktorunk a belső fogazást lemezollóval és reszelővel alakította ki,de úgy hogy az egerek különbül kirágták volna.Visszajön az emberem,én mondom neki hogy mi van,erre közli hogy ezt ők követték el,ugyanis ha nem tudnám néhány gyári versenygépben is alu lamellák vannak,azon kívül a gyári (acél)lamelláknak darabja 1100-ft és kell belőle 6 darab,az meg így drága.Tudnak hozni használt KTM lamellákat de abból le kell köszörülnöm 6mm-t mert annyival nagyobbak.Kivágtam őket a motorral együtt.
A másik professzor hozza az ETZ-t hogy a szerelő haverjával kitakarították a karbit de akad a gáz.(ez volt a pontos diagnózis)
Nézem a karbit,lássanak csodát:fordítva tette bele a súbert de az megakadt a pozicionáló stiftben és a súbertű sem a kehelycsőbe ment hanem mellé.És hát ez így nem akart sehogysem belemenni a helyére.
De megoldotta: ENGEDETLEN MASÍN,MAJD EN MEGMUTATNI NEKED KIVAL KOTOZKODJ!
Belekocogtatta kalapáccsal.
Nem ment rá a menetes fedél mert megütötte a menetet. No problemo. Ha ferdén is,de rátekerték svédfogóval.Nagyon sok még a tanulnivalóm.
motor rszletesebben: henger-dugo-gyuru elkopva. szelepek elkopva,beegve.szelepszarszimmeringek elkopva,vezermulanc,anank feszitoje elkopva.
az enyemnek felujitottam a hengerjet,kicsereltem a vezermulancot,a fesszabot,a beegett szelepeket,a tobbit felujitattam,szeleszarszimmeringet csereltem (mind a 16-ot) fotengely csapagyakat csereltem, teleszkopszimmeringeket csereltem. karbit beallitottam,kisebb fuvokakat tettem bele. atalakitottam a legszurot tisztithatova a cserelhetovel szemben.uj, 2 polusu gyertyak vannak benne. es meg sorolhatnam.
a motorra ne mvoltam hajlando tobbet kolteni,inkabb vettem egy 600-ast. kb 50-bol be lehetne fejezni.a hengerfejet kene kicserelni.venni kene egy oylan "idomot", es a regibol atpakolni a cuccokat.ezek utan egy karbiszinkron,es egy szelephezagallitas,es tokeletes lesz a jargany. valsozinu el van repedve,es ezert forralja a vizet,mert mar minden mast atneztunk.
amit lehetett mar mindent kijavitottam rajta. mondhatni a 250-esek tudosa vagyok.semminemu olyan hiba nicns,amivel en nem talalkoztam volna,v ne tudtam volna megcsinalni:) a fesszabtol a teloszimmeringen at a hengerfelujitasig. szelepcserek,szelepszarszimmeringek,mindent tudok rola. en a motorra 700.000-et koltottem (nem eliras,tenyleg enniyt). kerdezz batran,tudok valaszolni. nem melelsleg az egsz motorrol reszletes robbantott abraim vannak, alkatreszlistam cikkszam szerint,minden,amit el tudsz kepzelni:) zo szerint az tuolso csavarig ismerem.