Na, idomokat már találtam, Majosházán tudnak csinálni elfogadható áron. Márcsak első lámpa, és fejidomtartó konzol kell, ezeket még nem találtam. Ezekhez valami tipp esetleg?
A súbertűnek elvileg 5CEW8 vagy 5CEW9 jelölésűnek kell lennie és felülről a harmadik nútban kellene lenni a zégernek.A főfúvókák 1-4-es:125,a 2-3-as:122,5-es,a keverék csavar pedig 3 fordulat kifelé.A pillangószelep ekkora eltérése nagyon durva hiba (ha szemre egyforma lenne akkor sem biztos hogy a műszerek egyforma értéket mutatnának,ilyenkor viszont keresztben állnak a teszter mutatói).
A szivató dugattyúja nem biztos hogy baj de holnap(ma) megnézem hogy nálam mi a helyzet.
Benzinszűrőd van a benzinpumpa és a benzincsap között?(ha nincs akkor legyen)
A súbertűket könnyű volt kiszedni?(na de majd visszarakni! )
Motorbontóban lehet, hogy vannak idomok: http://www.motorbonto.hu/bonto... http://motor
bonto.uw.hu/
vagy Majosházán megcsinálják üvegszálból
ja, ha elteszed télire, és lemostad a motort meg a láncot is, akkor a láncot zsírozd be, mer berozsdál pillanatok alatt.
Szia Ábrus. Szétszedtem a karbit nagyon koszos volt.A suber tün felülről a második vágatban van a zéger nem tudom az jó? Az első hengerem pillangó szelepe szemmel láthatóan jobban nyitva van,és a negyedik henger szivatojánál kormos és nagyon lötyög a gumiházban.Biztos hogy fals levegőt sziv.Nem tudom hol találok ilyen gumit.
Sziasztok.
Hát igen nem rég vettem a mocit de már az az igazság hogy kinőttem kevés az a 45 paci és inkább nagyobbat néztem ki,de ha nem veszik meg hát megmarad mert tényleg semmi baja nincs nem sörgös eladni.
175 öt mentem vele a legtöbbet ment volna de nem kínzom a kis jószágot.
Hali! Van valakinek tippje, hogy milyen farokidomot lehet nem túl nagy berheléssel fzr 600 r-re (4jh) felrakni? Én korai R1, vagy R6-ra gondolnék. Valakinek tapasztalat?
Ezek rajta voltak a súbertűkön. Utánanéztem a súbertű szetteknek,az 500-as szettben van ilyen alátét,de a 600-ban nincs!Valószínű azért,mert a 600-as tű hosszabb.Levettem róla,mindjárt jobban húzott,nem lett volna szabad 600-as tűre feltenni.Majd az alapjáraton és szinkronon állítani kell,mert most majdnem keveset kap, ha bemelegszik,visszaengedve a gázkart csak késve,5-6 mp múlva esik vissza a fordulat alapjáratra,addig még 2500-3000-en pörög.De már így is örülök,végre nem zabálja a benzint,meg a pénztárcámat.
ezek hol voltak?a tun?v scak ugy a karbiba beledobva?:P lovesem sincs mi celt szolgalhatott.egy karbisor hasznaltan 30tol kezdodik.legalabb is a 250-esemhez ennyiert akartak adni.a fuvokakkkal es a tuk araival nem vagyo ktisztaban.utana kene nezni a yamhanal.es osztnai-szorozni.
Mennyit ér egy ilyen?
A szivató dugattyúja nem biztos hogy baj de holnap(ma) megnézem hogy nálam mi a helyzet.
Benzinszűrőd van a benzinpumpa és a benzincsap között?(ha nincs akkor legyen)
A súbertűket könnyű volt kiszedni?(na de majd visszarakni! )
http://www.auto-tuning.hu/
http://www.motorbonto.hu/bonto...
http://motor
bonto.uw.hu/
vagy Majosházán megcsinálják üvegszálból
ja, ha elteszed télire, és lemostad a motort meg a láncot is, akkor a láncot zsírozd be, mer berozsdál pillanatok alatt.
Ez a motorkód vagy mi (3LE és ilyenek :) hova van a gépre ráírva ? (FZR1000-ren)
Kösz
Hát igen nem rég vettem a mocit de már az az igazság hogy kinőttem kevés az a 45 paci és inkább nagyobbat néztem ki,de ha nem veszik meg hát megmarad mert tényleg semmi baja nincs nem sörgös eladni.
175 öt mentem vele a legtöbbet ment volna de nem kínzom a kis jószágot.
De ha érdekel valami meg tudom rajta nézni!